auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
W Agr możesz jeszcze zdemontować zaślepki halogenów dla lepszego chłodzenia hamulców, Natomiast jeśli myślisz o Lotosie i tu upatrujesz wyższej pozycji startowej, to z tym jest loteria. Generalnie raczej im bardziej z tyłu tym lepiej.
Ja mam pytanie odnosnie hamulcow:
Otoz w homologacji Saxo, jaka widzialem, to tam mnostwo jest zdjec itp i nic z tego nie czaje
Chodzi mi o to, czy mozna zamontowac jakis korektor sily hamowania, inny niz seryjny i inny niz na tym zdjeciu tam (taki mozna dostac za gruba kase w peugeot racingshop - a jak chcialbym jakis inny). Np. chcialbym puscic z pompy 2 przewody - jeden przod, drugi tyl, te z przodu w trojnik i do zaciskow, a ten z tylu puscic srodkiem, dac korektor potem trojnik i do zaciskow. Czy jak zrobie to na miedzianych przewodach i jakims korektorze z wajcha to bedzie git? Przyznam, ze auto ma byc do KJS tylko ale wqrwia mnie niesamowicie ten seryjny korektor, bo to trzeba demontowac kolo a potem robic jakas gimnastyke zeby tam nim pokrecic troche, a zaraz sie okaze, ze za bardzo w ktoras strone i znowu to samo... A wystarczy opony zmienic na inne, deszcz popadac albo co i juz przydaloby sie inne ustawienie.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 28 Gru, 2010
a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji
No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Wto 28 Gru, 2010
Janusz napisał/a:
a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie
Janusz grubo idziesz
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji
No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim
w AK polskim zapomnij ...tam potrafia uwalic na BK prze KJSami auta, ktore wczesniej startowalo w PZMocie i tam przechodzilo badania bez problemu. W ak polskim na BK przed kjsem to albo seria albo homologacja/zalacznik J, cos pomiedzy to prawie na pewno out na BK (czasami cos przechodzi ale to zalezy na jakiego sedziego trafisz).
No ale ja tylko silnik mam nieadekwatny do homologacji No ale tym sie nie zajmujmy, zalozmy ze mam Saxo VTS (bo takie mam ) i chce miec taki uklad, ze mam pompe na dwa wyjscia, przod na trojnik i tyl tez ale jeszcze po drodze jakis korektor sily hamowania - jakis z co ma wajche i juz - da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta?
da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta?
Nie da się bo w homologacji jest taki korektor a nie inny. Jeśli bedziesz miał inny to nie bedzie zgodny z homologacja i tyle. Startuj tam gdzie Cie puszcza z takim rozwiązaniem, albo męcz się z takim korektorem jaki masz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach