Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[Przepisy techniczne, załącznik J, homologacje ]
Autor Wiadomość

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

O ile się nie mylę to w grupie A wymagane są jeszcze zapinki przód + tył i osłona przewodów paliwowych ;)
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

Meehow napisał/a:
O ile się nie mylę to w grupie A wymagane są jeszcze zapinki przód + tył i osłona przewodów paliwowych


Zapinki TAK.

A osłona przewodów TAK lub NIE o ile zastosowano rozwiązanie oryginalne.

Przem - zdemontuj tylną wycieraczke i już mam prawdziwa A grupę :) :) :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

W Agr możesz jeszcze zdemontować zaślepki halogenów dla lepszego chłodzenia hamulców, Natomiast jeśli myślisz o Lotosie i tu upatrujesz wyższej pozycji startowej, to z tym jest loteria. Generalnie raczej im bardziej z tyłu tym lepiej.
_________________
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

Ja mam pytanie odnosnie hamulcow:
Otoz w homologacji Saxo, jaka widzialem, to tam mnostwo jest zdjec itp i nic z tego nie czaje :P
Chodzi mi o to, czy mozna zamontowac jakis korektor sily hamowania, inny niz seryjny i inny niz na tym zdjeciu tam (taki mozna dostac za gruba kase w peugeot racingshop - a jak chcialbym jakis inny). Np. chcialbym puscic z pompy 2 przewody - jeden przod, drugi tyl, te z przodu w trojnik i do zaciskow, a ten z tylu puscic srodkiem, dac korektor potem trojnik i do zaciskow. Czy jak zrobie to na miedzianych przewodach i jakims korektorze z wajcha to bedzie git? Przyznam, ze auto ma byc do KJS tylko ale wqrwia mnie niesamowicie ten seryjny korektor, bo to trzeba demontowac kolo a potem robic jakas gimnastyke zeby tam nim pokrecic troche, a zaraz sie okaze, ze za bardzo w ktoras strone i znowu to samo... A wystarczy opony zmienic na inne, deszcz popadac albo co i juz przydaloby sie inne ustawienie.
_________________
czyt. faldżip
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie :rotfl:
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

106 napisał/a:
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji

No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil :P ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim :P
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

Janusz napisał/a:
a ja mam takie pytanie. czy w clio tez jest ten myk co w 106 z tylna wycieraczka?? czyli jak się nie ma tylnej wycieraczki to jest A grupa?? bo nie wiem czy moje clio to juz A grupa czy jeszcze nie :rotfl:



Janusz grubo idziesz :faja:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

faldzip napisał/a:
106 napisał/a:
twoje (jesli podpis jest zgodny z rzeczywistoscia) saxo nie ma homologacji

No wiem, bo silnik nie ten ktos wsadzil :P ale byl dobry wczesniej.
Chodzi mi o rozwiazanie takie, ktore pozwoli mie bezstresowo udac sie na BK przed KJSem, nawet w ak polskim :P


w AK polskim zapomnij ...tam potrafia uwalic na BK prze KJSami auta, ktore wczesniej startowalo w PZMocie i tam przechodzilo badania bez problemu. W ak polskim na BK przed kjsem to albo seria albo homologacja/zalacznik J, cos pomiedzy to prawie na pewno out na BK (czasami cos przechodzi ale to zalezy na jakiego sedziego trafisz).
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

No ale ja tylko silnik mam nieadekwatny do homologacji :P No ale tym sie nie zajmujmy, zalozmy ze mam Saxo VTS (bo takie mam :P ) i chce miec taki uklad, ze mam pompe na dwa wyjscia, przod na trojnik i tyl tez ale jeszcze po drodze jakis korektor sily hamowania - jakis z co ma wajche i juz - da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta? :>
_________________
czyt. faldżip
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 28 Gru, 2010   

Janusz, Gdybys mial Ragnottiego to mogłaby wtedy być Nka
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 29 Gru, 2010   

GeKo napisał/a:
Janusz, Gdybys mial Ragnottiego to mogłaby wtedy być Nka


czyli mam A grupe ?? jeah :jupi: :jupi: zawsze mi się marzyła fura w topowej specifikacji :devil:
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 29 Gru, 2010   

faldzip napisał/a:
da sie cos takiego osiagnac zyjac nadal w zgodzie z ludzmi czcacymi zalacznik J i homolagacje? I nie kupujac koniecznie korektora PugSporta za 300 ojro tylko jakis za 300zeta? :>

Nie da się bo w homologacji jest taki korektor a nie inny. Jeśli bedziesz miał inny to nie bedzie zgodny z homologacja i tyle. Startuj tam gdzie Cie puszcza z takim rozwiązaniem, albo męcz się z takim korektorem jaki masz :]
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

nds
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

czy otulina na klatkę wymagana na wysokości głowy ma jakieś specjalne oznaczenie?

Albo inaczej: mam otulinę na której jest nadrukowane "AF2-045" - czy to ta?
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

coś tu znajdziesz napewno :

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14
_________________
i feel the need the need for speed
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9