Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[Przepisy techniczne, załącznik J, homologacje ]
Autor Wiadomość

nds
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

tam już byłem parę miesięcy temu, szukaj szukaj ;)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

nds napisał/a:
zy otulina na klatkę wymagana na wysokości głowy ma jakieś specjalne oznaczenie?

Albo inaczej: mam otulinę na której jest nadrukowane "AF2-045" - czy to ta?


Czytamy w załączniku J:

8.3.5 Okładziny ochronne:
Te miejsca klatki bezpieczeństwa, które mogłyby być narażone na bezpośredni kontakt z ciałem zawodników muszą być obłożone niepalną otuliną zabezpieczającą.
Te miejsca klatki bezpieczeństwa, które mogłyby być narażone na bezpośredni kontakt z kaskami zajmujących miejsce muszą być obłożone otuliną zabezpieczającą, która musi spełniać standard FIA 8857-2001, typ A (patrz lista techniczna nr 23 -„Otulina zabezpieczająca homologowana przez FIA”) i być na stałe zamontowaną do klatki.
Zastosowanie: we wszystkich kategoriach.

A tutaj lista techniczna nr 23:

http://argent.fia.com/web...age_padding.pdf

Nie widzę żeby była tam otulina o takich oznaczeniach jakie sa na twojej...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

nds
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

no i wszystko jasne, dzięki!
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

Przywitalbys sie jeszcze :>
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

iQ napisał/a:
Przywitalbys sie jeszcze :>

chyba ma CIĘ w dupie
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

Myslalem ze na takie przyjemnosci trzeba sobie zasluzyc :]
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

nds napisał/a:
no i wszystko jasne, dzięki!


Gdybyś potrzebował homologowanej otuliny na klatkę to zapraszam na PW lub mail sklep@rajdowe.com
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Mick napisał/a:
Gdybyś potrzebował homologowanej otuliny na klatkę to zapraszam na PW lub mail sklep@rajdowe.com


Wszędzie handlują - rajdowce je**ne
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 28 Cze, 2011   

wie ktoś może czy gdzieś w załączniku jest informacja nt możliwości zbudowania klatka samemu pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnien spawalniczych czy coś w tym stylu?

Będę bardzo wdzieczny za pomoc w odnalezieniu takiej informacji jeśli taka w ogóle gdzieś w załączniku jest :)
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

speed555 
zepsuł mi sie toster


auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Tarnów

Wysłany: Wto 28 Cze, 2011   

raczej nie ma takiej informacji nigdzie. po prostu klatka ma być zgodna z załacznikiem J,. wiec Pan Henio w piwnicy moze wyspawac klatke Loebowi do C4 wrc i bedzie git. rury musza byc tylko odpowiednie (bezszwowe i odpowiedniej srednicy i grubosci), a to ze np ireco wydaje certyfikat jakis to pic na wode fotomontaz.
_________________
www.rallyarena.eu | Reklama na pojazdach.
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 28 Cze, 2011   

speed555 napisał/a:
(bezszwowe i odpowiedniej srednicy i grubosci)

i chyba jeszcze z odpowiedniego materialu
speed555 napisał/a:
a to ze np ireco wydaje certyfikat jakis to pic na wode fotomontaz.

ale moze sie przydac w przypadku spotkania czepliwego diagnosty lub policjanta, zawsze to lepiej wyglada jak sie pomacha jakims papierem (oczywiscie jesli to ma byc taki bardziej cywil na ulice z klatkom)
_________________
czyt. faldżip
 
 

korek171 
pełna synchronizacja

auto: 2x Citroen saxo
silnik:: 2x 1.6 16v
moc: 2x ???km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2011
Skąd: Pisarzowice

Wysłany: Wto 28 Cze, 2011   

faldzip napisał/a:
ale moze sie przydac w przypadku spotkania czepliwego diagnosty lub policjanta, zawsze to lepiej wyglada jak sie pomacha jakims papierem


Uwierz mi ze jak będzie czepliwy to papier na nic się nie przyda- bardziej cywil na ulice z klatkom nie istnieją u nas prawnie...

qbica Jurek Tomaszczyk (ponoć uprawnienia spawalnicze ma) też sam spawał klatkę do hondy- i to nie tylko do swojej. Więc wydaje mi się że nie ma problemu.
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 28 Cze, 2011   

ja już klatke mam, i właśnie potrzebuje jakiś papierek dla diagnosty i ktoś mi mówił że gdzieś taka informacja o którą pytałem niby jest w załączniku ale jeśli nie ma to dołącze do atestów na rury kopie certyfikatu uprawnien spawacza i tyle ;)

Jeszcze się uparli na papierek na demontaż tylnej kanapy, żeby wbić zmiane ilości miejsc na 2.
A przy okazji, swapował ktoś z was silnik na wiekszy i zmieniał dane nt pojemności w dowodzie? Jakie papierki potrzebuje do wydzialu komunikacji żeby to załatwic? umowa na kupno silnika (potrzebne numery silnika)? Wiem na pewno że fakture z warsztatu za zmiane silnika tak jak za demontaż tylnej kanapy. Jak bede zmienial na 2 miejsca to chce od razu wbić właściwy silnik itp

Najlepsze jak pozałatwiam wszystkie papierki a nie puszczą mnie za pasy i fotele bez homologacji :wall:
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 28 Cze, 2011   

zmiana pojemności silnika w dowodzie rejestracyjnym to gra nie warta świeczki...
Faktycznie czasami lepiej jest załatwić zmianę ilości miejsc siedzących ze względu na klatkę, bo partol na drodze potrafi się o to czepić jak masz wpisane np 4-5 miejsc a tylko 2 fotele i klatka :)

Co do pasów i foteli polecam się :)

Mamy dość fajne fotele z uszami z homo firmy GP Racing za 1299 plnów (waga 9,6 kg) ;)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 28 Cze, 2011   

Hmm... A jakiej homologacji wymaga policja od foteli i pasów? FIA :D czy "E"? Bo szelki FIA chyba nie mają homo drogowej?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8