hehe, racja Mortonie
taka prawda i niektórym ciężko zrozumieć
na płaskiej drodze, powtarzam płaskiej, równej, bez dziur, studzienek i chooj wie co, najlepsze będzie mega niskie zawieszenie, może nawet prawie trzeć podwoziem
gdy wjeżdzamy na szutry taki zawias nie ma czego szukać
i tyle
prosta zasada
równa droga = najlepsze jak najniższe zawieszenie
nierówna droga = wyższy zawias żeby nie zayebać
nie wiem co tu się rozwodzić nad tematem
jak dla mnie wszyscy mogą jeździć na seryjnych zawiasach a nawet tak jak taksiarze dawać na wyciąganie sprężyn
wolny kraj
źle zadane pytanie
uogólniasz a tak nie można
dla jednych 21" jest akurat
i jestem w 100% przekonany że normalnie na tym można jeździć
a dla innych szczytem będzie 15"
zresztą Jimek kiedyś też o tym pisał
założył niski profil na 18" i myślał że nie da się jeździć, z tego co pamiętam to był 35
a okazało się że jeździ się tak samo a nawet lepiej niż na dużo wyższym profilu tyle że opona innej firmy
jeżdząc spory czas po Warszawskich drogach na 19" z profilem 35 myślę że mogę się w jakimś stopniu wypowiedzieć
ci co jeździli ze mną mogą potwierdzić że nie było czuć że to takie duże koło
dodatkowo jeśli chodzi o glebę, u mnie przy skręconym zawieszeniu w dół też kilka osób może potwierdzić jak jest z komfortem
może pozostańmy przy wypowiedziach potwierdzonych własnym doświadczeniem a nie pi#rdolimy o tym co nam się wydaje
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 30 Gru, 2009
nalezy tak obnizyc zeby końcowy tłumik zostawiał drachę na asfalcie,
wtedy jest pełen lans, nalezy wtedy jezdzic w czapce, nawet w lato. Tak robiom w usa.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 30 Gru, 2009
Jechalem raz do pralni w moim znienawidzonym Fort Walon Beach, i wyprzedzila mnie ta ostatnia gejowska celica jadaca prawie po asfalcie - mysle sobie ale k..wa nisko. W tym momencie chlopaczek zrownal sie ze mną i hydrauliką dosłownie położyc toyotę na asfalcie, to bylo przy mniej wiecej 70km/h i polecialy wielknie snopy iskier
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 30 Gru, 2009
PiTT napisał/a:
hehe, racja Mortonie
taka prawda i niektórym ciężko zrozumieć
na płaskiej drodze, powtarzam płaskiej, równej, bez dziur, studzienek i chooj wie co, najlepsze będzie mega niskie zawieszenie, może nawet prawie trzeć podwoziem
W przypadku 100% hatchy, mylisz się i nawet nie wiesz jak bardzo Polecam jakaś dobrą książkę o konstrukcji zawieszeń.
Jechalem raz do pralni w moim znienawidzonym Fort Walon Beach, i wyprzedzila mnie ta ostatnia gejowska celica jadaca prawie po asfalcie - mysle sobie ale k..wa nisko. W tym momencie chlopaczek zrownal sie ze mną i hydrauliką dosłownie położyc toyotę na asfalcie, to bylo przy mniej wiecej 70km/h i polecialy wielknie snopy iskier
jak z tyłu idą iskry to może być jakiś nowotwór odbytu !! słyszałem o tym - przykra sprawa...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach