Wysłany: Pią 15 Sty, 2010 Potrzebny mi kontakt TURBO
Potrzebny mi do pracy kontakt do warsztatu zajmującego się turbinami. Jest to pilne. Jeśli ktoś zna taki Warsztat w Warszawie i okolicach to proszę o pomoc. Mam turbo okopcone w jednym samochodzie i potrzebuję analizy specjalisty który jest w stanie to sprawdzić i ew naprawić.
dałem pomuka - Pan nie zna tematu tej turbiny ale ma pojęcie ogólnie i pewnie się do niego wybiorę jeśli nie znajdę kogoś kto zna temat tej usterki która występuje.
Chodzi o zakopcenie turbiny. Dosyć niezwykłe - wada konstrukcyjna. Potrzebny jest ktoś kto poprawi fabrykę.
dałem pomuka - Pan nie zna tematu tej turbiny ale ma pojęcie ogólnie i pewnie się do niego wybiorę jeśli nie znajdę kogoś kto zna temat tej usterki która występuje.
Chodzi o zakopcenie turbiny. Dosyć niezwykłe - wada konstrukcyjna. Potrzebny jest ktoś kto poprawi fabrykę.
Marku, a co dokładnie się stało? Są przedmuchy? Obkopcona jest na zewnątrz czy wewnątrz (część zimna)?
Na zewnątrz jest okopcona. Więcej widać okopcenia na części zimnej ale powodem jest część ciepła. Nie ma przedmuchów nigdzie do okoła (nie są zauważalne ale napewno są...) Samochód nie traci mocy. Nie ma żadnych objawów. Jest tylko okopcenie turbiny.
martin.h masz jakiś warsztat który zrobi analizę turbiny ?
Ja nie znam żadnego warsztatu, który się tym zajmuje. W 4turbo jak turbo się kończyło to zawsze wymienialiśmy na nowe, ale to były raczej sporadyczne przypadki.
Marku, a próbowaliście to złożyć na nowych uszczelkach (downpipe i uppipe-kolektor)? Możliwe też, że są jakieś mikropęknięcia, np. rozgrzane turbo i wjazd do kałuży?
Ja nie znam żadnego warsztatu, który się tym zajmuje. W 4turbo jak turbo się kończyło to zawsze wymienialiśmy na nowe, ale to były raczej sporadyczne przypadki.
Marku, a próbowaliście to złożyć na nowych uszczelkach (downpipe i uppipe-kolektor)? Możliwe też, że są jakieś mikropęknięcia, np. rozgrzane turbo i wjazd do kałuży?
Turbo było wymienione z tego powodu. Ta sprawa jest normalna w tych turbinach... Prawie każda to ma. Chodzi o znalezienie gdzie fabryka dała dupy i poprawienie tego. Wymiana na nową nic nie da. Uszczelki wszystkie zawsze są nowe zakładane z nowym turbo. Kilka różnych innych interwencji jeszcze się robi ale nic nie pomaga. Winę ponosi turbo i jego wykonanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach