Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Glowica, uszczelka i w ogole o co w tym wszystkim chodzi?!
Autor Wiadomość

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

Jakarti napisał/a:
czy nasze auta to czterosuwy??


:566: :546:

to pytanie zadane na forum motoryzacyjnym kwalifikuje się chyba na bana :675:
 
 

Majkel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

Jakarti ale dales :D
nawet ja wiem ze mamy 4-suwy taki ze mnie internetowy fachowiec ;)
Ostatnio zmieniony przez Majkel Wto 30 Maj, 2006, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

nie nie :D zle mnie zrozumiales :D szukalem informacji w necie o silnikach i potrzebowalem znależć jakies slowo odniesienia. :D :D:D

a tam.. kurwa, kurwa, kurwa, kurwa. gdybym mial tyle modow za soba co Ty to pewnie ja bym Tobie tlumaczyl :D a tak korzystam z doswiadczenia kolegow :D
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

na najbliższy spot przywozisz ze sobą tablicę i kredę - będzie wykład z budowy i działania silnika spalinowego 4-suwowego :D
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

ja to zawsze chetnie - nie ukrywam , ze jestem laik i jesli tylko ktos ma ochote mi cos wytlumaczyc to ja poslucham :D
 
 
 

Majkel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

Dla chetnych znalazlem ciekawy artykulik o glowicy...
nie bede wklejał calego bo troche przydlugi ale ciekwie napisane.

http://scirocco.pl/articles.php?id=52
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

:one:

potłumaczymy ci - będzie nam potem łatwiej odpowiadać na Twoje pytania, bo będą bardziej precyzyjne niż: "Panowie, silnik mi się zepsuł, co robić ?" :D
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

bardzo motyla noga smieszne :D ale dzieki za all posty.
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

Moze podyskutujemy o momencie? Bo niektorzy tutaj w niego wierza :D
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

przepraszam, że wtrące ale warto też dodać, że głowica musi być dokręcona kluczem dynanometrycznym (Boże jak to się pisze ????) i w dodatku w odpowiedni sposób (tzn ma tu znaczenie kolejnosć dokręcania śrub...) zaczyna się od środka okrężnymi ruchami itd... generalnie chodzi o to żeby nie "wygiąć" głowicy przy dokręcaniu.

[ Dodano: Wto 30 Maj, 2006 ]
a tak poza tym ja jeżdże na mixolu więc sam nie wiem ile mam suwów...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

Ale po co to dodawać ? Sądzisz, że Jakarti zachęcony naszymi wykładami zabierze się z ochotą za zdejmowanie głowicy własnym sumptem :D ?
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

A wiadomo to, może już uszczelka wymieniona i głowica splanowana włąsnoręcznie papierem ściernym :D
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 30 Maj, 2006   

tak sie zastanawiam.. czy nie pojechac gdzies za te koszulkowe pieniadze :D
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 31 Maj, 2006   

Jakarti rób głowice po swojemu i nie słuchaj się tych wszystkich co się tu mądrzą :)
papier ścierny w ręke, uszczelnisz silikonem :) a dokręcisz kluczem francuskim :)


P.S. Ja kiedyś sobie zdejmowałem głowice w saxo tylko po to, żeby dotrzeć zawory :) przy okazji wymieniłem sobie uszczelniacze :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 31 Maj, 2006   

tak tak - ja moze nie ogarniam tematow technicznych ale nie musze kupowac kabrioleta zeby podrywac dziewczyny :D :D:D:D

musialem.. sory. :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13