Sorry ze na HH wrzucam taki temat ale bardzo mnie interesuje kilka faktow o ktorych dzisiaj uslyszalem oraz przeczytalem.
W ostatnim czasie troche pomagam młodszemu koledze ktory serwisuje (przygotowywał takze) auto w Mapteku. Dzisiaj przy okazji błedów ktore pojawily sie na desce po Ułęży byłem u nich w siedzibie. Uslyszalem co nieco i dodatkowo zostalem przekierowany na ich strone.
Nie ukrywam ze chcialem zmienic wydech i mape u siebie. Ale jak przeczytalem o opcji nr. 3 to sie troche zdziwilem. Ponad 300 KM bez kucia...... is that possible ??
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 19 Sty, 2010
saxorulez napisał/a:
dlaczego w zestawie jeden jest wydech 2,7" a w zestawie 2 ( o większej mocy) 2,5" ?
pytań jest tak samo wiele jak odpowiedzi. Niestety sam jestem ciekawy dlaczego tak jest. Co wiecej, wszyscy pisza ze musi byc 3" a tutaj jest 2.5
edit: wlasnie sie okazalo ze u kolegi chyba padl silnik (juz drugi), co ciekawe dzisiaj jak bylem to byl klient ktory wysadzil 3 silnik w WRXie. Musze cos wiecej poczytac na temat tej firmy.
p.s. bardzo prosze nie uznawac tego jako atak na ta firme, bo w sumie mnie ona nie dotyczy. Ciekawy jestem tylko tych 260 KM w GTku i wytrzymalosci jednostki po takim zabiegu
Pogadaliśmy sobie już z Bad-im nt. temat. Wydech 2.5" wydawał się dziwnym rozwiązaniem (zresztą podkreśliłem to w rozmowie), ale teraz spojrzałem na spec. auta kumpla i tam też w GT'ku było 2.5" przy 310KM i 390 Nm. Więc jednak da się, ale w sumie też nie wiadomo co dałoby 2.75", może i możnaby było uzyskać wyższą moc, ale bez kucia byłoby to już ryzykowne.
Natomiast co do całej sytuacji Mapteka, to ja słyszałem różne opinie, czy są prawdziwe to nie wiem, ale w każdej plotce zawsze jest trochę prawdy.
jakbym miał dawać 14kpln za mody zwykłego gieteka, to wolałbym przytargać siakiegoś sti/type-r na narządy. Masz kszynkę, napędy z dccd i motor startujący z 280kuca.
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Wto 19 Sty, 2010
w gt ku można dobić programem i pełnym 2,5" wydechem do 260 km. kwestia jak kondycja silnika.
Co do bebechów to przyzwoite wrx type r, ra IV, V można z Uk przytargać za 15 - 20 k. tylko nie wiem czy "białasa" wtedy nie poświęcić na dawce...bo jednak wrx to wrx a przewalenie bebechów do gt to już nie to samo.
ludzie, którzy mieli oba modele zawsze powtarzają że gt to zupełnie inny samochód niż wrx
Co do 300km w gieteku bez kucia - to jakoś tego nie widzę... Nie słyszałem jeszcze o takich mocach z seryjnymi gratami i kolektorem.
Można bez kucia pod warunkiem, że się ma ten dobry blok (w GT 99/00 jest ten gorszy). Oczywiście seryjne turbo już nie wystarcza do tej mocy, jak i kilka innych rzeczy. Tutaj -> http://forum.4turbo.pl/vi...bo+babcia#p7617 macie specyfikację auta kumpla, są to wartości które pozwalają na bezawaryjną jazdę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach