Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Vlodarsky
Śro 20 Sty, 2010
Tuning Subaru & Mitsubishi
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   Tuning Subaru & Mitsubishi

Sorry ze na HH wrzucam taki temat ale bardzo mnie interesuje kilka faktow o ktorych dzisiaj uslyszalem oraz przeczytalem.

W ostatnim czasie troche pomagam młodszemu koledze ktory serwisuje (przygotowywał takze) auto w Mapteku. Dzisiaj przy okazji błedów ktore pojawily sie na desce po Ułęży byłem u nich w siedzibie. Uslyszalem co nieco i dodatkowo zostalem przekierowany na ich strone.

Czytam czytam i co tutaj widze:

http://maptek.pl/pl/oferta/impreza_gt_99_00.php

Nie ukrywam ze chcialem zmienic wydech i mape u siebie. Ale jak przeczytalem o opcji nr. 3 to sie troche zdziwilem. Ponad 300 KM bez kucia...... is that possible ??
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

dlaczego w zestawie jeden jest wydech 2,7" a w zestawie 2 ( o większej mocy) 2,5" ?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

saxorulez napisał/a:
dlaczego w zestawie jeden jest wydech 2,7" a w zestawie 2 ( o większej mocy) 2,5" ?


pytań jest tak samo wiele jak odpowiedzi. Niestety sam jestem ciekawy dlaczego tak jest. Co wiecej, wszyscy pisza ze musi byc 3" a tutaj jest 2.5 :]

edit: wlasnie sie okazalo ze u kolegi chyba padl silnik (juz drugi), co ciekawe dzisiaj jak bylem to byl klient ktory wysadzil 3 silnik w WRXie. Musze cos wiecej poczytac na temat tej firmy.

p.s. bardzo prosze nie uznawac tego jako atak na ta firme, bo w sumie mnie ona nie dotyczy. Ciekawy jestem tylko tych 260 KM w GTku i wytrzymalosci jednostki po takim zabiegu :)
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

Pogadaliśmy sobie już z Bad-im nt. temat. Wydech 2.5" wydawał się dziwnym rozwiązaniem (zresztą podkreśliłem to w rozmowie), ale teraz spojrzałem na spec. auta kumpla i tam też w GT'ku było 2.5" przy 310KM i 390 Nm. Więc jednak da się, ale w sumie też nie wiadomo co dałoby 2.75", może i możnaby było uzyskać wyższą moc, ale bez kucia byłoby to już ryzykowne.

Natomiast co do całej sytuacji Mapteka, to ja słyszałem różne opinie, czy są prawdziwe to nie wiem, ale w każdej plotce zawsze jest trochę prawdy.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

powiedzialem koledze zeby poczekal czy to pompa oleju czy tez nie. Jezeli nie to pozamiatane i czym szybciej zabral bym auto od nich.

Szkoda ze przy wydechu do GT trzeba wydac kolejne 3 tysie na remap :( - a tak bym chcial miec ładniejszy dzwiek.

he he jeszcze jedna ciekawostka - u kolegi zobaczylem zegary Defi. Jak dzisiaj zobaczylem ze jeden zegar kosztuje prawie 1.5 k PLN to padłem.
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

No i centralkę jeszcze trzeba kupić :D Co do wydechu to ja też mam 2.5 i daje radę choć nie ukrywa, że to już jest jego górna granica :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

rasta napisał/a:
No i centralkę jeszcze trzeba kupić :D


he he 3 x zegar plus centralka = ~6.000 PLN koowa masakra :]
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

Zawsze jest takie coś jak ebay jak sie poszuka komplet z 2 klocki do wyrwania :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

Bad-i napisał/a:
he he 3 x zegar plus centralka = ~6.000 PLN koowa masakra :]


Bad-i jak chcesz to mam Defi pod gieteka/22b. 4 sztuki + centralka - dostaniesz rabata 40% ;P

Co do 300km w gieteku bez kucia - to jakoś tego nie widzę... Nie słyszałem jeszcze o takich mocach z seryjnymi gratami i kolektorem.
_________________
0-1
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

Są tylko tylko trzeba mieć kilka silników w zapasie :lol2:

To samo ze skrzynią, która z tego co wiem jest papierowa ;D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

jakbym miał dawać 14kpln za mody zwykłego gieteka, to wolałbym przytargać siakiegoś sti/type-r na narządy. Masz kszynkę, napędy z dccd i motor startujący z 280kuca.
_________________
0-1
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

Z tego co słyszałem to Maptek nie jest za dobry.

Wydech 2,5" powinien wystarczyć. W evo na 2,75" można do prawie 400KM dojść.

Drogie to Defi się zrobiło, ja brałem za 2400 3 zegary + centralka.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

hehe - mnie przypadkiem nikt nie przebił na jebeju i dorwałem 4szt z centralką w japonii za 500$. Z tym, że to było gdy $ kosztował 2,0pln.
_________________
0-1
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

w gt ku można dobić programem i pełnym 2,5" wydechem do 260 km. kwestia jak kondycja silnika.

Co do bebechów to przyzwoite wrx type r, ra IV, V można z Uk przytargać za 15 - 20 k. tylko nie wiem czy "białasa" wtedy nie poświęcić na dawce...bo jednak wrx to wrx a przewalenie bebechów do gt to już nie to samo.

ludzie, którzy mieli oba modele zawsze powtarzają że gt to zupełnie inny samochód niż wrx
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 19 Sty, 2010   

Stf napisał/a:
Co do 300km w gieteku bez kucia - to jakoś tego nie widzę... Nie słyszałem jeszcze o takich mocach z seryjnymi gratami i kolektorem.


Można bez kucia pod warunkiem, że się ma ten dobry blok (w GT 99/00 jest ten gorszy). Oczywiście seryjne turbo już nie wystarcza do tej mocy, jak i kilka innych rzeczy. Tutaj -> http://forum.4turbo.pl/vi...bo+babcia#p7617 macie specyfikację auta kumpla, są to wartości które pozwalają na bezawaryjną jazdę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.49 sekund. Zapytań do SQL: 14