Panowie
pytanie jest konkretne, co można kupić taniego z napędem 4x4
od razu piszę, subaru justy odpada
raczej coś terenowego
raczej w typie explorera, cherokee, patrola, terrano, land cruisera itd.
kasa w przedziale 5-10k max.
na co warto zwrócić uwagę?
chcę jednak coś takiego kupić do wożenia dupy w takie dni jak mamy
może ktoś coś słyszał że jest jakieś auto warte uwagi - prośba o info
haha, dobra może inaczej
niech piszą tylko osoby które mają konkretną propozycję, bez zbędnych dyskusji co kupić a czego nie
najlepiej konkretne oferty
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 11 Sty, 2010
znajoma niedawno kupiła hi luxa za 12 koła,mieszka na strasznym zadupiu,malutka wioska od piątku ma kontakt ze swiatem tylko dzieki jej autu i ursusom reszty mieszkańcow,inaczej sie tam nie dojedzie.Polecam ci jakiegos japończyka tego typu,nie ładuj sie w jeepa i land rovera,bo zbankrutujesz na czesci,i bron boze uaz i gaz ,chyba ze lubisz lezec w sniegu pod autem
PiTT, prawdę mówięc daruj sobie kupno terenówki za 10 tyś. zł, chyba że to będzie Suzuki Samurai (skondinąd bardzo dobry wóz). Choć jak napisał rabarbar zdarzają się wyjątki, ale Hilux to pick-up, a tutaj ceny są niższe.
Przy kupnie zwróć uwagę na napędy, bo ich naprawa potrafi być bardzo droga.
Ostatnio zmieniony przez martin.h Pon 11 Sty, 2010, w całości zmieniany 1 raz
PiTT, prawdę mówięc daruj sobie kupno terenówki za 10 tyś. zł, chyba że to będzie Suzuki Samurai (skondinąd bardzo dobry wóz). Choć jak napisał rabarbar zdarzają się wyjątki, ale Hilux to pick-up, a tutaj ceny są niższe.
hehe, nie to ma być typowy off road
Samurai też może być albo jakaś Vitara
w sumie te Explorery z pierwszej serii też nie są drogie, ogólnie rozglądam się po ogłoszeniach klubowych
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 11 Sty, 2010
no własnie,w sumie wypasione bryki a nie są drogie,ciekawe dlaczego???
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 11 Sty, 2010
A może:
PiTT napisał/a:
w typie explorera, cherokee, patrola, terrano, land cruisera itd.
Kumpel ostatnio kupił GC 5.2 Limited za 14k. Jest w sekwencji więc jeździ się jeszcze oszczędnie, a auto naprawdę jest spoko. Poza tym to dobrze jeździ po trasie w przeciwieństwie do aut na ramie.
Ale Ciebie widziałbym w tym:
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
a moze stara wysluzona frontera, ta akurat bazuje na silniku z omegi najczesciej spotykany motor 2.0 8v takich praktycznie spotyka sie najwiecej w wiekowych oplach, wiec z dostepem do czesci nie powinno byc klopotu http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11108242
_________________
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Pon 11 Sty, 2010
martin.h napisał/a:
PiTT, prawdę mówięc daruj sobie kupno terenówki za 10 tyś. zł, chyba że to będzie Suzuki Samurai (skondinąd bardzo dobry wóz).
Żarty Martin sobie robisz ?
W 2 lata temu kumpla ojciec kupił sobie na polowania vitarę z Niemiec , zagazaował i tyle czasu jezdzi bez awaryjnie . Zapłacił wtedy za nią ok 7-8 tyś.
Ja wybierał bym miedzy
- Vitara/Samuraj (praktycznie to samo)
- Nissan Terano 1
- Toyota 4runner
Jezeli głowienie smigasz po miescie to 2 pierwsze propozycje , jak chcesz pociagnać lawete to 4runne
co prawda nie terenowy, ale można się fajnie pobawić.
Myśle, że dużo mniej kłopotliwy i kosztowny w eksploatacji niż terenówki, dodatkowo można fajnie na kjs pojeździć w klasie do 2 litrów, gdzie prawie nie ma 4x4
PiTT, taki Samurai czy Vitara (na ramie) powinna być najlepszym rozwiązaniem. Właściwości terenowe tych samochodów są bardzo dobre, mało palą, no i koszty utrzymania powinny być niższe niż takiego Explorera. No i łatwiej jeździ się czymś takim po mieście.
Aha, przy kupnie aut na ramie warto sprawdzić czy wszystko jest proste.
samurai / vitara trochę mały, bardziej wygląda na babskie auto
terrano mi się podoba
ogólnie chciałbym też żeby można było nieraz coś do niego zapakować
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 11 Sty, 2010
KarQ, stary Grand tez jest chyba na ramie,zreszta jakas dziwna teoria,na komfort jazdy wpływ ma konstrukcja zawiasu a nie rama czy samonosne nadwozie,starsze prawdziwe terenówki mają sztywne mosty i często resory piórowe dlatego słabo jezdza po równym.Zresztą przejedz sie któryms z nowszych Land cruiserow,ramowa konstrukcja a komforcik jak mercu s-klasy
Barejka, za co nie lubisz PiTTa ze mu frontere polecasz??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach