Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: anjas
Wto 26 Sty, 2010
GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?
Autor Wiadomość

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?

sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>
Ostatnio zmieniony przez Vlodarsky Pią 22 Sty, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

xD xD xD poka poka tego eibacha.
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>


Kurfa PiTT co Ty masz za zawias, chyba z NASA :rotfl:
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>


Jezu co Ty tutaj za rzeczy opowiadasz :D
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Rozgryzłem to. Opuszczając auto niżej, całe kolumny przesuwając się do góry. Przy glebie większej niż - 15 cm zaczynają wychodzić przez maskę. Dlatego aby miały się gdzie schować wymyślono to:

http://allegro.pl/item879...ke_na_dach.html
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

hhahahahhaha dobre pitt dobre ! :D
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:
sprytne
w eibachu jest tak ze im bardziej obnizysz tym miększy jest zawias, sprężyna się rozciąga :>


PiTT forumowy spec od zawieszeń :rotfl:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

dobra cwaniaki, chyba nie wiecie o co chodzi, ale się mądrzycie
zakładamy się o flaszkę?
:>
uwaga obrazek
i rozkmincie to samo, jako że sam to przetestowałem to chyba wiem co piszę
kręcicie śrubą od gwintu w górę aby podnieść zawias, tym samym zbijacie sprężyne, jest mniejszy już skok jej i tym samym jest twardsza
opuszczając nakrętkę w dół automatycznie sprężyna się rozciąga i jest najzywczajniej bardziej miękkie
nic nadzywczajnego, ale jak zwykle fachowcy którzy nigdy nie jeździli na gwincie mają pole do popisu :crazy: ;D

najważniejsza kwestia, chcąc obniżyć zawias kręcimy nakrętką tak aby była niżej, czyli automatycznie sprężyna ma większy skok
zreszta, jeździłem na podniesionym i obniżonym i wyraźnie czuć że na glebie jest bardziej miękko

 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

:rotfl:
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

ok spece, jeśli się mylę to jak można wyjaśnić odczucia w czasie jazdy?
to samo koło, ta sama droga
na podniesionym wysoko auto wyraźnie twarde, ale sprężyste
na położonym zawiasie, auto dużo bardziej pływa

ps. nigdy nie twierdziłem że jestem fachowcem od zawieszeń, opisuję własne odczucia
natomiast widzę że niektórzy mają dobrą fazę na byciu "szpecem" w każdym temacie, zapytam się tak, dlaczego w takim razie nie pracujecie w fachu?? :rotfl:
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

kwestia doboru sprężyn :rotfl:

nie no masz rację, jak się przeczyta i nie przemyśli to brzmi trochę głupio i nielogicznie ale tak jest.

głupio mi :wall: idę poczytać na temat gwintów i gleby
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

chooj mnie to obchodzi, wkoorwiacie mnie wszyscy :rotfl:
wg. mnie eibacha gwint jest średni jeśli chcemy go położyć na glebie bo nie ma regulacji twardości amora
jak dla mnie to też mega z dupy brzmi jeśli się powiem że im bardziej się obniża tym zawias jest miększy, ale tak karwa jest, przynajmniej u mnie i nic na to nie poradzę

ps. czy przy ustawieniu nakrętki gwintu w pozycji max. góra albo max. dół sprężyna będzie miała taką samą charakterystykę pracy? wg. mnie nie i dlatego może być tak jak napisałem
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:

kręcicie śrubą od gwintu w górę aby podnieść zawias, tym samym zbijacie sprężyne, jest mniejszy już skok jej i tym samym jest twardsza
opuszczając nakrętkę w dół automatycznie sprężyna się rozciąga i jest najzywczajniej bardziej miękkie

najważniejsza kwestia, chcąc obniżyć zawias kręcimy nakrętką tak aby była niżej, czyli automatycznie sprężyna ma większy skok




Wymyśliłeś to sam, czy ktoś Ci pomagał? :rotfl: :rotfl:
Prosze o przeniesienie tego tematu do humoru ;D
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

?
ale czego nie rozumiesz? tego jak się ustawia wysokość gwintu czy kwestii bardziej ściśniętej sprężyny?
odpowiedz proszę, na serio niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu
nigdzie o tym nie czytałem i nikt mi nie powiedział
zauważyłem to po opuszczeniu zawieszenia

Loko napisał/a:

Wymyśliłeś to sam, czy ktoś Ci pomagał? :rotfl: :rotfl:
Prosze o przeniesienie tego tematu do humoru ;D

sam to wymyśliłem, ale szukając chwilę w google podobnych tematów, więcej jest takich "speców" jak ja, kurcze sami idioci, mają gwint, regulują i głupoty wypisują :d
z ciekawości zadzwonię jutro do kogoś kto sprzedaje eibacha i zajmuje się zawieszeniami i się zapytam czy jest taka możliwość jak napisałem
kurcze tylko co jak będzie to prawdą o_O chyba pare osób tego nie przeżyje, łącznie z Tobą :lol2:
są różne teorie, ale jak widać temat żyje
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=7501
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

fuck no ciężki temat do rozkminki.. no bo:

- z tego co pisze PiTT to wychodzi na to że gwinty to szity bo im niżej tym spręzyna mniej ściśnięta i mamy miękki zawias... i odwrotnie im wyżej tym sprężyna bardziej ściśnięta i jest sztywniej...

jest tylko jedno wyjaśnienie : to kwestia doboru odpowiedniej sprężyny

Edit: a skąd mamy pewność czy i jak zmienia się charakterystyka sprężyny w zakresie regulacji gwintu ?
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Ostatnio zmieniony przez Jaco Czw 21 Sty, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 15