auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
ja jebe.
kocham Loko
Pitt wywołał 3 wojne swiatowa.
chyba pierwszy temat od dawna, ktory przeczytalem od początku i czegos sie dowiedzialem. jak bede w Loko Landii to ucaluje w czólko osobiscie.
Loko na prezydenta.
dziekuje.
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
Jakarti napisał/a:
ja jebe.
kocham Loko
Pitt wywołał 3 wojne swiatowa.
chyba pierwszy temat od dawna, ktory przeczytalem od początku i czegos sie dowiedzialem. jak bede w Loko Landii to ucaluje w czólko osobiscie.
Loko na prezydenta.
dziekuje.
hehhe to teraz czekamy na twoje kompromitujące zdjęcia zrobione przez pitta w odwecie za poparcie dla Loko
Pitt wywołał 3 wojne swiatowa.
chyba pierwszy temat od dawna, ktory przeczytalem od początku i czegos sie dowiedzialem. jak bede w Loko Landii to ucaluje w czólko osobiscie.
Loko na prezydenta.
dziekuje.
hehhe to teraz czekamy na twoje kompromitujące zdjęcia zrobione przez pitta w odwecie za poparcie dla Loko
hehehe, wystarczy że zgram pierwsze lepsze z telefonu
moment, ale ja nie byłem przeciewko temu co pisze Loko, kilka razy podkreślałem że to sensowne
poinformowałem tylko że im niżej zawias tym robi się bardziej miękki a potem zaczęła się dyskusja że to nie przez sprężyny a jeśli już to jedynie przez inny skok amora - to ustaliliśmy po 10 stronach
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
PiTT napisał/a:
kubas napisał/a:
Jakarti napisał/a:
ja jebe.
kocham Loko
Pitt wywołał 3 wojne swiatowa.
chyba pierwszy temat od dawna, ktory przeczytalem od początku i czegos sie dowiedzialem. jak bede w Loko Landii to ucaluje w czólko osobiscie.
Loko na prezydenta.
dziekuje.
hehhe to teraz czekamy na twoje kompromitujące zdjęcia zrobione przez pitta w odwecie za poparcie dla Loko
hehehe, wystarczy że zgram pierwsze lepsze z telefonu
moment, ale ja nie byłem przeciewko temu co pisze Loko, kilka razy podkreślałem że to sensowne
poinformowałem tylko że im niżej zawias tym robi się bardziej miękki a potem zaczęła się dyskusja że to nie przez sprężyny a jeśli już to jedynie przez inny skok amora - to ustaliliśmy po 10 stronach
dobra dobra nie odwracaj kota ogonem całe forum wie jak jest !
peace zamawiam jazde na prawym golfem na glebie na najblizszym trackdayu
Pitt wywołał 3 wojne swiatowa.
chyba pierwszy temat od dawna, ktory przeczytalem od początku i czegos sie dowiedzialem. jak bede w Loko Landii to ucaluje w czólko osobiscie.
Loko na prezydenta.
dziekuje.
hehhe to teraz czekamy na twoje kompromitujące zdjęcia zrobione przez pitta w odwecie za poparcie dla Loko
hehehe, wystarczy że zgram pierwsze lepsze z telefonu
moment, ale ja nie byłem przeciewko temu co pisze Loko, kilka razy podkreślałem że to sensowne
poinformowałem tylko że im niżej zawias tym robi się bardziej miękki a potem zaczęła się dyskusja że to nie przez sprężyny a jeśli już to jedynie przez inny skok amora - to ustaliliśmy po 10 stronach
dobra dobra nie odwracaj kota ogonem całe forum wie jak jest !
peace zamawiam jazde na prawym golfem na glebie na najblizszym trackdayu
spoko loko
pełnej gleby raczej znowu nie zrobię, jest +15mm wyżej niż bylo, więc zakładam że będę mógł pojechać na 18" bez problemu
niestety żeby wydostać się z osiedla na skróty mam takie progi zwalniające że nawet teraz przycieram plastikami od spodu, więc nie ma opcji żebym znowu opuścił
Vlodarsky napisał/a:
I tu się zwracam do krz_p ściśnij sobie palcami zwykłą małą sprężynkę - czy jak jest w połowie już ściśnięta to tak samo łatwo Ci ją palcami dalej ściskać ?
jeśli ma charakterystykę liniową to tak
wiesz wogóle jak określa się charakterystykę sprężyn?
dla liniowych zależność ugięcia od przyłożonego obciążenia jest linią prostą
czyli jeśli przy obciążeniu 100kg ugnie się o 1 cm, to przy obciążeniu 500 kg ugnie się 5 cm
Nie wymyślili jeszcze takiej sprężyny, żeby tą samą siłą ściskać ją ile się chce
Moje pytanie było z dupy przyznaje i nie można go było zrozumieć
cytat "wiesz wogóle jak określa się charakterystykę sprężyn? " potraktuję z przymróżeniem oka...
PS jesteś kimś z działu IT ? czy masz coś wspólnego z samochodami ?
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
Jakarti napisał/a:
ja jebe.
kocham Loko
Pitt wywołał 3 wojne swiatowa.
chyba pierwszy temat od dawna, ktory przeczytalem od początku i czegos sie dowiedzialem. jak bede w Loko Landii to ucaluje w czólko osobiscie.
Loko na prezydenta.
dziekuje.
Też przebrnąłem przez ten kau, i też udało mi się nowej wiedzy podłapać z czego jestem bardzo happy
muszę przyznać się do błędu
zrobiłem sobie małą wizualizację
napuściłem wody do wanny, położyłem się, zrelaksowałem, zamknąłem oczy i ułożyłem to sobie wszystko w głowie
macie racje, sprężyna nie ma prawa zmienić swoich rozmiarów
nakrętką regulujemy jedynie wysokość podparcia sprężyny
dlatego jeśli ją kręcimy w górę to auto jest wyżej, ściśnięcie sprężyny nadal takie samo
przyznaję Wam rację i biję się w pierś
sorewicz
zmylił mnie też mechanik który mi to zasugerował i tak sobie wbiłem do głowy że oczywiście kręcąc gwint w górę sciskamy sprężynę, nawet bardziej niż się ugina
oczywiście to ma rację bytu jeśli założymy że nawet w górnym położeniu, sprężyna nie jest mocniej ściśnięta niż ściska się pod masą auta
bo jeśli założymy że możemy ścisnąć sprężynę tak mocno, że nawet po postawieniu auta na koła będzie dużo bardziej ściśnięta niż pod masą auta to będzie zupełnie inna historia
ja sobie właśnie tak to wyobrażałem a przecież należy przyjąć że producent nie dopuszcza do takiej regulacji która spowoduję sytuację jaką opisałem powyżej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach