Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: anjas
Wto 26 Sty, 2010
GWINT- regulacja twardości poprzez ściśnięcie sprężyny ?
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

martin.h napisał/a:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Twoja wiedza jest imponująca
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:
martin.h napisał/a:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Twoja wiedza jest imponująca
:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Czytając Twoje wypowiedzi o zawiasie uświadomiłem sobie, że jeszcze dużo rzeczy nie wiem :/
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

Maciusiowy napisał/a:
mógłby mi ktoś streścić o czym ta dyskusja, bo nie jestem w temacie, a chciałem coś mądrego napisać ;D

Maćku, jak zwykle nasz sztab forumowych speców wie najlepiej
mimo iż kilka osób potwierdza to co pisałem to najlepiej od razu zrobić z tego temat polewkowy xD
może poza czytaniem, niektórym by się przydało trochę praktyki
Martin, myślę że Tobie szczególnie by się przydało trochę wiedzy :D
czyli negujesz wszystkie odpowiedzi osób, które przyznają moją rację?
nic się nie zmienia, speców od wszystiego jest u nas pod dostatkiem :D
proponuję wyczyścić temat bo nic, ale to absolutnie nic nikt nie wniósł poza nabijaniem się i nabijaniem postów
 
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

PiTT, ochłoń
Czytając Twoje wypowiedzi o zawiasie uświadomiłem sobie, że jeszcze dużo rzeczy nie wiem
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
:>
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

Może ktoś dać konkretną odpowiedź ??
 
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

glebaaaaaaa :faja: tylko glebaaaa
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

jacek czajka napisał/a:
PiTT, ochłoń

Jacku jeszcze jestem spokojny :D
ale zaczyna mnie irytować to że jak zwykle zero konkretów
jedynie Loko starał się jakoś to wyjaśnić, ale nie do końca też to przekłada się na to co jest u mnie
może inaczej, ile osób ma u siebie gwint i testowało różne ustawienia?
 
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:
jacek czajka napisał/a:
PiTT, ochłoń

Jacku jeszcze jestem spokojny :D
ale zaczyna mnie irytować to że jak zwykle zero konkretów
jedynie Loko starał się jakoś to wyjaśnić, ale nie do końca też to przekłada się na to co jest u mnie
może inaczej, ile osób ma u siebie gwint i testowało różne ustawienia?

chyba nikt... tak jak piszesz, sami eksperci :lol2:
Loko :pom:
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

jacek czajka napisał/a:
PiTT napisał/a:
jacek czajka napisał/a:
PiTT, ochłoń

Jacku jeszcze jestem spokojny :D
ale zaczyna mnie irytować to że jak zwykle zero konkretów
jedynie Loko starał się jakoś to wyjaśnić, ale nie do końca też to przekłada się na to co jest u mnie
może inaczej, ile osób ma u siebie gwint i testowało różne ustawienia?

chyba nikt... tak jak piszesz, sami eksperci :lol2:
Loko :pom:

Loko napisał sensownie
Ade napisał sensownie
reszta... pomińmy tą kwestię :rotfl:
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

masz jakiś problem? :rotfl: ;)
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

AndreXSi napisał/a:
masz jakiś problem? :rotfl: ;)

no dobra Ty też się starałeś :D

słuchajcie, napisałem do przedstawiciela Eibacha w PL, jeśli po drugiej stronie nie siedzi taki Martin to liczę na sensowną odp. :rotfl:
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

Trochę poczytałem i chyba wiem w czym tkwi problem..

PiTT uważa, że jak skręca gwint to sprężyna się ściska, i staje się sztywniejsza.. moim zdaniem nie do końca tak to wygląda, po przeanalizowaniu kilku tekstów doszedłem do wniosku że sprężyna się nie ściska tylko przesuwa w górę razem z amortyzatorem, który się rozciąga i zmienia się jego zakres pracy.. Czyli wszelkie różnice mogą raczej wynikać z zmian położenia wyjściowego amora i jego rpacy ( jak jest niżej to jest bardziej ściśnięty i odwrotnie...).. swoją drogą to ciężko chyba dobrać amory do gwintu bo po każdej korekcie wysokości zmienia się zakres jego pracy..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Ostatnio zmieniony przez Jaco Pią 22 Sty, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:
no dobra Ty też się starałeś

no chociaż tyle :rotfl:

aaaa, i dzwonił do mnie Hołek. Mówił że podniósł zuto przed feralnym etapem Dakaru i było twardo. Prosił żebyś przedzwonił do niego i wyjasnil mu pare spraw




:rotfl: ;)
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 22 Sty, 2010   

Jaco napisał/a:
...doszedłem do wniosku że sprężyna się nie ściska tylko przesuwa w górę razem z amortyzatorem, który się rozciąga i zmienia się jego zakres pracy.. Czyli wszelkie różnice mogą raczej wynikać z zmian położenia wyjściowego amora i jego rpacy ( jak jest niżej to jest bardziej ściśnięty i odwrotnie...)..

regulacja wygląda tak
amor jest cały czas w tym samym położeniu, on się nie rusza, jedynie może zmienia się zakres jego pracy wew.
natomiast tylko dolna część sprężyny przesuwa się góra / dół
tak jak widać na obrazku
góra nic się nie przesuwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 14