Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa wspomagania i jej dziwne zachowanie
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   Pompa wspomagania i jej dziwne zachowanie

Może ktoś coś doradzi.
A więc tak, mam w pugu wspomaganie elektro-hydrauliczne. Od jakiegoś czasu pug stoi na dworze (czeka na sprzęgło ;D ), przepalany raz na tydzień, półtora. Ostatnio nastąpił właśnie takowy moment, z tym że po włożeniu kluczyka i przekręceniu, cisza... Akumulator mam dobry bo przy mrozach rzędu -20, ani razu nie zawiódł, regularnie jest ładowany. Ale tym razem była to ewidentna wina akumulatora, okazało się że jest kompletnie wyładowany, po naładowaniu i podłączeniu okazało się że chodzi pompa wspomagania, cały winowajca i sprawca zamieszania.
I teraz najważniejsze pytanie, jakim cudem pompa dostała prąd jeśli auto stało z wyłączonym zapłonem? co prawda od jakiegoś czasu pompa się wieszała i przy zgaszeniu silnika pracowała nadal, wtedy pomagało ponowne zapalenie i zgaszenie. Gdzie szukać przyczyny, może to być wina przekaźnika?
WTF?

PS: wiem, że to francuz :D
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

A może wina jest w samej stacyjce ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Vlodarsky napisał/a:
A może wina jest w samej stacyjce ?


Możliwe, ale jak wtedy wytłumaczyć samo załęczenie się pompy w momencie gdy klucza w stacyjce nie było?
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

wiem, coś się zepsuło !
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

martin.h napisał/a:
Możliwe, ale jak wtedy wytłumaczyć samo załęczenie się pompy w momencie gdy klucza w stacyjce nie było?


szczury pogryzły kable ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Vlodarsky napisał/a:
martin.h napisał/a:
Możliwe, ale jak wtedy wytłumaczyć samo załęczenie się pompy w momencie gdy klucza w stacyjce nie było?


szczury pogryzły kable ?


Marku, ja jestem elektrycznym analfabetą ;D Myślałem, że to coś prostego typu przekaźnik itp. Stacyjka to za duże wyzwanie dla mnie, będę musiał odwiedzić elektryka.
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

moim zdaniem to w kablach wychodzących ze stacyjki. u mnie po wyjęciu blokady ze stacyjki przestałą chodzić dmuchawa i wspomaganie wyjąłem jeszcze raz stacyjkę do sprawdzenia i mówił typ ze okej i że sprawdzi styki wymienił je z drugiej te 6 kabli z wtyczkami założyłem i wspomaganie działa i dmuchawa, też się dziwiłem . ale tez można było jak Michał mówił że zrobić zworkę i kable pod lutować żeby był prąd.
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

martin.h napisał/a:
Marku, ja jestem elektrycznym analfabetą


tak jak ja :) ale staram się połączyć objawy z uszkodzeniami które już widziałem :rotfl:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Przekaźnik pompy wspomagania się zawiesza, taki dość duży szary, miałem to u siebie, przez jakiś czas do wymiany przy każdym parkowaniu auta musiałem go wyjmować :rotfl:
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

Loko napisał/a:
Przekaźnik pompy wspomagania się zawiesza, taki dość duży szary, miałem to u siebie, przez jakiś czas do wymiany przy każdym parkowaniu auta musiałem go wyjmować :rotfl:

Dzięki Loko takie coś chciałem usłyszeć ;D
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

martin weź przepucuj mu rurę porządnie powinno przestać ;D
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

ŁukaszS3 napisał/a:
martin weź przepucuj mu rurę porządnie powinno przestać ;D


Muszę najpierw zmienić łożysko oporowe/docisk potem go przegonie :D
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 21 Sty, 2010   

martin.h napisał/a:
potem go przegonie :D


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 23 Sty, 2010   

Dzisiaj wyjąłem przekaźnik, w środku był ziielony :D Wyczyściłem, wsadziłem, ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić czy to było to, bo aku grzeje się w garażu.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 23 Sty, 2010   

Kup sobie takie 2 środki KONTAKT S i U jeden rozpuszcza ten nalot a drugi zabezpiecza.

_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 10