widzę widzę
zawiesiłem się chwilę
wg. mnie elegancko, zgodnie z ich tabelą przyrostów
no i fajnie że nie ma yebnięcia przez chwile tylko moment utrzymuje się dłuższy czas
baardzo ładnie
jednak Masters to spec od klekotów, z benzyną lepiej wybrać się do innego tunera
swoją drogą taki warsztat tuningowy nie ma ciężkiej roboty
kiedyś z Jakartim rozmawialiśmy
1 kumata osoba, która to ogarnia
hamownia
no i najważniejsze odpowiednia renoma
przyjeżdza kilku klientów w ciągu dnia i każdy zostawia ok 2k za max. 2 godz. roboty
całkiem miło
z podkreśleniem tego, że oni np. nic się nie dotykają do mechaniki, jedynie sam soft
przecież w 1.9 tdi wyciągają samym programem ze 130 po 170 na lajcie.... a tu masz duuzo większa pojemność...
Janusz, wyciągnąć wyciągną, tylko po co jeśli wysra się za chwile ? Dobry program do takiego auta to taki, który nie zakatuje auta. Ja bym się chciał takim fałwejem przejechać, ale z V12 TDi... Pan niuton wszem i wobec
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 29 Sty, 2010
Tomcat napisał/a:
Janusz napisał/a:
przecież w 1.9 tdi wyciągają samym programem ze 130 po 170 na lajcie.... a tu masz duuzo większa pojemność...
Janusz, wyciągnąć wyciągną, tylko po co jeśli wysra się za chwile ? Dobry program do takiego auta to taki, który nie zakatuje auta. Ja bym się chciał takim fałwejem przejechać, ale z V12 TDi... Pan niuton wszem i wobec
dlatego napisałem na "Lajcie" to oznacza właśnie bezpieczny program bo mogą więcej, ale to jest taki standardowy który nie powoduje żadnych problemów.
do 22x juz musieli coś zmodzić fizycznie tez, wiem ze da się z tego silnika i 300 wyciągnąć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach