Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
VW Touareg 3.0 TDI
Autor Wiadomość

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

Janusz napisał/a:
w serwisie podciągają ze 130km na 170 i gwary nie traci


Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?
W outlanderze w serwisie tez chcieli zrobic 170KM, ale tak naprawde ten ich box dodaje 2 KM :D
_________________
...
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

strick napisał/a:
Janusz napisał/a:
w serwisie podciągają ze 130km na 170 i gwary nie traci


Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?
W outlanderze w serwisie tez chcieli zrobic 170KM, ale tak naprawde ten ich box dodaje 2 KM :D

chyba że mówimy o robieniu programu we współpracującej firmie tuningowej i wtedy nie tracimy gwarancji a wynik jest poparty wykresem
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

A nowe Mondki nie mają czasem 140 ? ;)

Taki salonowy tuning z zachowaniem gwary to trochę ściema, bo jeśli coś się wysra i pojedziesz do innego serwisu niż ten, w którym to robili, to potem się okazuje, że centrala umywa ręce.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

ty kurwa zamiast sie szlajac po hamowniach przygotuj i wyslij mi potrzebny materiał do chuja ;D
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

nic sie nie martw wszystko przygotuje, a nie moge dopuscic do tego zeby mnie szwaby na autostradzie na narty wyprzedzali :]
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

Bad-i napisał/a:
nic sie nie martw wszystko przygotuje, a nie moge dopuscic do tego zeby mnie szwaby na autostradzie na narty wyprzedzali :]


:ble: :devil: :jupi: :lol2: ;D :rotfl: :pom:
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

Subaru Outback boxer diesel 150KM seria - box v-tech 178KM(miało być 180KM)
Vw California 2.5 TDI 174 seria - remap v-tech 224KM
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

strick napisał/a:
Ale czy napewno bedzie to ta moc... Czy ktos to juz sprawdził?


tego nie wiem, ale hamownia pewnie będzie... (choć to służbówka wiec bratu trochę to lotto ;p )

kosmita napisał/a:
A nowe Mondki nie mają czasem 140 ? ;)

Taki salonowy tuning z zachowaniem gwary to trochę ściema, bo jeśli coś się wysra i pojedziesz do innego serwisu niż ten, w którym to robili, to potem się okazuje, że centrala umywa ręce.



może i maja 140 ;p nie wiem, wiem ze ma mieć 170. A program jest właśnie przy umowie ze serwisuje samochód u nich :)
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

Janusz, czyli na 95% jest tak jak napisałem, oby zawsze miał blisko do macierzystego serwisu :lol2:
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 :P Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

A ile ma na szafie :?:
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 31 Sty, 2010   

Tomcat napisał/a:
Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 :P Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach :P


1.9 nie mial 260:D:P 231 o ile pamietam:D na pompie

2,5 mial ponad 300, ale mial kompresor i turbo:D wiec nie mial trakcji od 1 do 4 biegu <rotfl> mam gdzies filmik na komorce z obwodnicy z evo IX 400km:d
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Nie 31 Sty, 2010   

A skręcał ?
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 31 Sty, 2010   

ade napisał/a:
Tomcat napisał/a:
Różnie bywa z tymi programami i każdy chce co innego. Jednego będzie waliło to że auto kopci przy butowaniu, innego nie. W przypadku aut z FAPem też trzeba uważać z programem, żeby się nie zabetonował (przynajmniej tak to określa Daniel z TTC). Jego 1.9 tdi w szczytowym momencie miał koło 260 km i był używany na codzień. Z ciekawostek, później wrzucił silnik 2.5 tdi R5... Duże turbo, wtryski testował chyba od jakiejś ciężarówki, cooler i wydech to wiadomo, ale najciekawsze było założenie kompresora. Silnik miał charakterystyke V8 :P Żeby nie było że kontynuuje OT, to ten silnik też jest Touaregach :P


1.9 nie mial 260:D:P 231 o ile pamietam:D na pompie

2,5 mial ponad 300, ale mial kompresor i turbo:D wiec nie mial trakcji od 1 do 4 biegu <rotfl> mam gdzies filmik na komorce z obwodnicy z evo IX 400km:d


Ostatni pomiar może był 231, bo później jak pamiętasz nie mieli już hamowni.

2.5 to była konkretna moc i to było grubo ponad 300. Nie wiem czy się orientujesz ale później doszedł jeszcze strzał elpidżi :)
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8