auto: SS & STI
silnik:: LS3 & EJ207
moc: 543 & ???km Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: PL
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010 Motul Engine Clean
Z tego co słyszałem i czytałem to w TFSI zbiera się dość dużo nagaru.
Cytat kogoś mądrzejszego a propos TFSI: "nagar jest z EGR i tego że wtryski nie obmywają zaworów tylko walą prosto w cylinder".
Warto zalać przed wymianą oleju ten specyfik Motula?
Pracując w 4turbo sprzedawaliśmy to, ja nigdy u siebie nie zalewałem bo jakbym zalał to by mi olej lał z każdej strony
Nawet opinie w firmie były podzielone co do tego specyfiku, jedni polecali, inni uważali że nie warto.
Dopóki sam nie spróbujesz to się nie przekonasz, aczkolwiek cena nie jest jakoś wysoka, a i silnik masz "świeży" więc spróbować nie zaszkodzi.
Pracując w 4turbo sprzedawaliśmy to, ja nigdy u siebie nie zalewałem bo jakbym zalał to by mi olej lał z każdej strony
Nawet opinie w firmie były podzielone co do tego specyfiku, jedni polecali, inni uważali że nie warto.
Dopóki sam nie spróbujesz to się nie przekonasz, aczkolwiek cena nie jest jakoś wysoka, a i silnik masz "świeży" więc spróbować nie zaszkodzi.
jak wiecie w miesice Lodzi jest oficjalny dystrybutor motula
maja oni tez swoj warsztacik i tam prawie zawsze leja ten specyfik przed wymiana oleju nigdy sie nic nie stalo
ja ostatnio u siebie tez to wlalem przed wymiana wyciekow zadnych nie zaobserwowalem zwiekszonego ubytku oleju tez nie zawuwazylem a czy jakies poprawy sa ??? nie mam pojecia
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010
Pamietam jak jakis japonski specjalista od hondy mowil zeby nie uzywac tego typu rzeczy bo wyplukany brud dostaje sie na lajcie w takie miejsca gdzie by sie nie dostal.
auto: SS & STI
silnik:: LS3 & EJ207
moc: 543 & ???km Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: PL
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010
Podobno trzeba jakoś dokładnie odsysać stary olej przy wymianie po wlaniu tego preparatu, bo jest ryzyko tego o czym pisze eM - rozpuszczone syfy i nie odessane mogą się dostać w różne miejsca...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010
Bonczek napisał/a:
Dlaczego?
Takie moje odczucie że to nie jest w stanie do końca wyciągnąć wszystkiego. Wysysarke wymyślono żeby było wygodniej i czyściej w serwisach. To jak ze słomką w kubku nie wyciągniesz wszystkiego a jak odwrócisz kubek to wyleci wszystko
Może się mylę. Jednak dalej producenci robią korki w miskach olejowych, więc po cos one są i wolę z nich korzystać.
auto: Golf V GTI
silnik:: BWA
moc: 255km Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2009 Skąd: P-ń
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010
Passenger napisał/a:
Z tego co słyszałem i czytałem to w TFSI zbiera się dość dużo nagaru.
Cytat kogoś mądrzejszego a propos TFSI: "nagar jest z EGR i tego że wtryski nie obmywają zaworów tylko walą prosto w cylinder".
tego tym preparatem nie wyczyścisz, przecież to dodajesz do ojeju
kolektora i zaworów ssących nie wyczyści, ja dałbym sobie spokój
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach