auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 27 Sty, 2010
Zgadza się foka jest dobrze zaprojektowana i rdzewieje tylko na elementach wymiennych, tak żeby nie pozbywać się całego auta tylko wymieniać w salonie kolejne elementy, drzwi klape i tak dalej, ford ma najlepszych speców w księgowości
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 27 Sty, 2010
W przypadku foki są sposoby na rude tylko trzeba odpwiednio wcześnie zareagować.
Moja padaka jest 99 i drzwi oraz tylna klapa są w stanie bardzo dobrym, a drzwi mojego pierwszego focus który był z tego samego rocznika reanimowałem jakieś 4 lata temu...
Bo w foce blacha była ocynkowana, a później zginana (czyli kształtowane były elementy).
Gdyby gotowe elementy były ocynkowane to by wcale nie rdzewiała, a tak rdza jest na zgrzewach.
Puma koroduje na styku tylnych nadkoli z błotnikami. Nadkila są jakieś parciane i trzymają wodę.
Poza tym nie jest tak źle, poza tymi elementami nie rdzewieje specjalnie. Od początku nic nie reanimowałem jeszcze (chociaż nadkola są już do roboty).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach