Powłoka ceramiczna?
Autor
Wiadomość
kosmita
spieprzaj dziadu
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010 Powłoka ceramiczna?
Trafiłem ostatnio na coś takiego : http://www.hipeco.com/
Słyszeliście o takich zabiegach? Przynosi to jakieś wymierne efekty ?
Cartoon
gryżli
auto: Cupra
silnik:: 2.0t
moc: 300km
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Skąd: WZ
kosmita
spieprzaj dziadu
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
Cartoon , już mam przyrosty zadowalające : + 50KM w pugu
_________________www.sieplywa.pl
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010 Re: Powłoka ceramiczna?
kosmita napisał/a: Trafiłem ostatnio na coś takiego : http://www.hipeco.com/
Słyszeliście o takich zabiegach? Przynosi to jakieś wymierne efekty ?
Jak najbardziej, stosuje się to już od wielu lat. Jakie przynosi to efekty? Napewno na plus, ale pytanie czy warte zainwestowanych pieniędzy? Tym bardziej na tym poziomie i tej mocy.
kosmita , poczytaj sobie Kaźmierczaka bo dużo pisze nt. powłok i ogólnie tarcia w skojarzeniu tłok-pierścień-cylinder
http://www.dbc.wroc.pl/Co...kazmierczak.pdf
kosmita
spieprzaj dziadu
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
martin.h , wygląda ciekawie, może kiedyś zajrzę w wolnej chwili
Zastanawiam się czy w przypadku remontu/większych modyfikacji silnika(głowica,itb) warto dać dodatkowe 1200zł? Czy podniesie to trwałość/niezawodność jednostki? Na przyrost mocy nie liczę, od tego mam modyfikator i magnetyzery.
_________________www.sieplywa.pl
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
martin.h ,
czy to nie jest kopia Twojej pracy dyplomowej??? Kurde podał bym go do sądu
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
saxorulez napisał/a: martin.h ,
czy to nie jest kopia Twojej pracy dyplomowej??? Kurde podał bym go do sądu
Hehe, jest to książka z której trochę zaczerpnąłem do mojej pracy, ale wszystko jest ładnie przytoczone i wymienione w bibliografii
kubas
DJ Sparky 205 RULA !
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
PLAGIAT !
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
kubas napisał/a: :rotfl: PLAGIAT !
Sam jesteś plagiat.
barylax [Usunięty ]
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
barylax napisał/a: dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były
Bo trzeba to umieć robić To już wyższa szkoła jazdy niż tylko nacinanie tarcz.
barylax [Usunięty ]
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
martin.h napisał/a: barylax napisał/a: dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były
Bo trzeba to umieć robić To już wyższa szkoła jazdy niż tylko nacinanie tarcz.
wszytko było robione właśnie w hipeco, powłoka owszem pomaga w silniku totalnie wyczynowym rozbieranym i remontowaneym powiecmy co tyciąc kilometrów
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
Czyli Panowie z hipeco też lecą w kulki. Tłoki, które mają fabrycznie nadaną powłokę nie mają problemów z "łuszczeniem".
barylax [Usunięty ]
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010
fabrycznie na tłoki nakładany jest teflon na płaszczu
Bart
HEJTER
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010
barylax napisał/a: teflon na płaszczu
tak to mniej więcej wygląda: