Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Powłoka ceramiczna?
Autor Wiadomość

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   Powłoka ceramiczna?

Trafiłem ostatnio na coś takiego : http://www.hipeco.com/

Słyszeliście o takich zabiegach? Przynosi to jakieś wymierne efekty ?
 
 

Cartoon 
gryżli


auto: Cupra
silnik:: 2.0t
moc: 300km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

A nie lepiej zainwestować w http://www.modifikator.pl...ika-modifikator ? ? :rotfl: :rotfl: :rotfl: ;D ;D ;D ;D
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

Cartoon, już mam przyrosty zadowalające : + 50KM w pugu :]
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   Re: Powłoka ceramiczna?

kosmita napisał/a:
Trafiłem ostatnio na coś takiego : http://www.hipeco.com/

Słyszeliście o takich zabiegach? Przynosi to jakieś wymierne efekty ?


Jak najbardziej, stosuje się to już od wielu lat. Jakie przynosi to efekty? Napewno na plus, ale pytanie czy warte zainwestowanych pieniędzy? Tym bardziej na tym poziomie i tej mocy.

kosmita, poczytaj sobie Kaźmierczaka bo dużo pisze nt. powłok i ogólnie tarcia w skojarzeniu tłok-pierścień-cylinder

http://www.dbc.wroc.pl/Co...kazmierczak.pdf
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

martin.h, wygląda ciekawie, może kiedyś zajrzę w wolnej chwili ;)

Zastanawiam się czy w przypadku remontu/większych modyfikacji silnika(głowica,itb) warto dać dodatkowe 1200zł? Czy podniesie to trwałość/niezawodność jednostki? Na przyrost mocy nie liczę, od tego mam modyfikator i magnetyzery.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

martin.h,

czy to nie jest kopia Twojej pracy dyplomowej??? Kurde podał bym go do sądu :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

saxorulez napisał/a:
martin.h,

czy to nie jest kopia Twojej pracy dyplomowej??? Kurde podał bym go do sądu :)


Hehe, jest to książka z której trochę zaczerpnąłem do mojej pracy, ale wszystko jest ładnie przytoczone i wymienione w bibliografii :D
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

:rotfl: PLAGIAT ! :rotfl:
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

kubas napisał/a:
:rotfl: PLAGIAT ! :rotfl:


Sam jesteś plagiat.
 
 

barylax
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

barylax napisał/a:
dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były

Bo trzeba to umieć robić :] To już wyższa szkoła jazdy niż tylko nacinanie tarcz.
 
 

barylax
[Usunięty]

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

martin.h napisał/a:
barylax napisał/a:
dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były

Bo trzeba to umieć robić :] To już wyższa szkoła jazdy niż tylko nacinanie tarcz.
wszytko było robione właśnie w hipeco, powłoka owszem pomaga w silniku totalnie wyczynowym rozbieranym i remontowaneym powiecmy co tyciąc kilometrów
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Czyli Panowie z hipeco też lecą w kulki. Tłoki, które mają fabrycznie nadaną powłokę nie mają problemów z "łuszczeniem".
 
 

barylax
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

fabrycznie na tłoki nakładany jest teflon na płaszczu
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

barylax napisał/a:
teflon na płaszczu


tak to mniej więcej wygląda:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9