Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Testy układów dolotowych w Clio 172/182
Autor Wiadomość

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Aha to nie wiedziałem.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

przeczytalem, zacna robota, mam jedynie sugestie, zeby np na koncu artykulu zalaczyc np linki do wykresow w wiekszych rozdzialkach.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

bizon, Mój błąd bo wszystkie pliki które tworzyłem, zapisałem od razu do rozmiaru strony :/ , ale po powiększeniu da się odczytać wszystko, tyle że jakościowo to nieładnie wygląda.
_________________
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

Super test ! To jest ciekawa sprawa że firmy produkujące doloty trzepią na tym grubą kasę nawet powyżej 1000zł za zestaw a w rzeczywistości chuja daja :rotfl:
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

No tylko ITG dał jakikolwiek zysk w uzytecznym zakresie.

Ja zawsze mówie że inżynierowie którzy projektują doloty mają wiekszą wiedze niż tuningowi producenci.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

ITG dał, ale też nie w gotowej wersji tylko trzeba było trochę nad nim popracować, żeby nie było dołka. Pewnie gdyby pracować nad każdym dolotem dałoby się w ten czy inny sposób coś osiągnąć. Cieszę się że się podoba.
Tak w ogóle to chciałbym podziękować leonowi za udostępnienie fury i pomoc na hamowni oraz Toxicowi za obróbkę danych w excelu, bo to kawał roboty był.
_________________
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

A gdzie podziekowania dla tych, co wspierali Was na miejscu duchowo? :D
_________________
...
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

w przypadku dolotów ITG i puszki V6 jest jeszcze pole manewru. Można regulować długość dolotu przed i za puszką. Wtedy można powiedzmy "mechanicznie dostroić" układ do tego co siedzi w ECU auta. Reszta tego nie umożliwia wiec póki nie dłubniemy elektroniki, w czesci przypadkow dostaniemy jedynie ładny dzwiek :) Co nie znaczy ze trzeba je od razu spisac na straty.
Sam eksperymentowałem z tymi długościami i jakie było moje zdziwienie kiedy wyszło że zeszłoroczny setup a la "odkurzacz" z woltem w halogenie jeździ gorzej niż setup zimowy (stąd pewnie ostatni pomiar tylko na 175KM)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

Fajnie że napisaliście o warunkach atmosferycznych że wpływają na moc itd, dlatego pewnie samochody w UK są mocniejsze na wykresach.
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 10 Maj, 2010   

TOXIC napisał/a:

Sam eksperymentowałem z tymi długościami i jakie było moje zdziwienie kiedy wyszło że zeszłoroczny setup a la "odkurzacz" z woltem w halogenie jeździ gorzej niż setup zimowy (stąd pewnie ostatni pomiar tylko na 175KM)


jak wreszczie sie zbiore na hamownie to zrobie dwa pomiary z krotka rurka i dluga rurka :P

i zobaczymy :)



PS>

BARDZO FAJNY TEST

Super ze sie komus chialo tyle napracowac !!
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 10 Maj, 2010   

wasq,
Pamiętaj tylko że po zmianie dolotu musisz mieć ze 2-3 pomiary minimum.
_________________
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 10 Maj, 2010   

a jakbym po pomiarze przejechal sie kawalek i wrocil to nie bedzie to sami ?????
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 10 Maj, 2010   

to tak OK :) tylko znajdź hamownie gdzie nie będą marudzić na rozpinanie auta w te i we wte.
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 11 Maj, 2010   

GeKo napisał/a:
to tak OK :) tylko znajdź hamownie gdzie nie będą marudzić na rozpinanie auta w te i we wte.

a nie mogą mu dać 5 minut na to żeby sobie "pojeździł" po rolkach bez pomiaru ??
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 11 Maj, 2010   

przez 5minut to wiesz jaka sauna się tam zrobi :D jak mu po tym wypluje 100KM to będzie dobrze ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12