Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Testy układów dolotowych w Clio 172/182
Autor Wiadomość

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 11 Maj, 2010   

GeKo napisał/a:
przez 5minut to wiesz jaka sauna się tam zrobi :D jak mu po tym wypluje 100KM to będzie dobrze ;)

przeca drzwi się otworzy, nawiew puści :D będzie dobrze

lepiej mi wiesz co sprzedaj :D
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 11 Maj, 2010   

wlaśnie się zastanawiam czy mi potrzebne to :]
_________________
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 23 Maj, 2010   

zamknijcie ten temat prosze

lepiej przepic kase niz wydac na wyloty
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

ale przy wyborze - dolot vs. odlot (.pl) decyzja już nie będzie taka prosta :>
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

masz rację za jakiś przyzwoity dolot można mieć kilka godz std. odlotów lub jakiś VIP odlot :D
_________________
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

wasq napisał/a:
a jakbym po pomiarze przejechal sie kawalek i wrocil to nie bedzie to sami ?????


no wlasnie tak mi sie wydaje, ze w aucie z XXI wieku pewnie juz jest jakas autoadaptacja i elektornika musi sie dostosowac do nowych warunkow...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 26 Maj, 2010   

Geko co z carbo dolotem do saxofona? bo mój nibyraceland się już troche bardzo przytopił xD
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Cze, 2010   

Pytanie do właścicieli sportów! Jak macie zrobiony dolot powietrza do puszki. Seria widzę przechodzi przez jakiś termostat i tyle.
Czy macie tak zrobione czy lepiej poprostu wypiąć ten termostat i poprowadzić powietrze spirorurą gdzieś ze zderzaka do puchy?
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 03 Cze, 2010   

agentczor napisał/a:
Pytanie do właścicieli sportów! Jak macie zrobiony dolot powietrza do puszki. Seria widzę przechodzi przez jakiś termostat i tyle.
Czy macie tak zrobione czy lepiej poprostu wypiąć ten termostat i poprowadzić powietrze spirorurą gdzieś ze zderzaka do puchy?

daj foty, to pogadamy ;p
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 03 Cze, 2010   

agentczor, mowisz chyba o "zaworze akustycznym" (tym przymykającym na wejsciu. Mozna to spokojnie wywalic. Podskocz w sobote do wyrazowa to zobaczysz całą przegladówke dolotów na wlasne oczy :)

Opcji na dolot jest kilka ale moja rada nie przesadzaj z pojemnoscia układu bo pogorszysz dolny zakres (taka mała podpowiedz ;) )
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Cze, 2010   

Dokładnie o ten zawór chodzi. Chcę zostawić seryjną puchę tylko z zimnym nawiewem.
Co do wyrazowa zostałem urządzony pracą w sobotę...
Po pracy jadę do Kr do sokoła na wymiane świec, oleju i napinacza paska osprzętu.
Ale następny termin upaleniowy to jużna bank będe i to sportem :D
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Śro 23 Lis, 2011   

jak było doprowadzone powietrze przy układach typu stożek, puszka ITG?
chodzi mi o doprowadzenie z zewnątrz?
jakie kolanka , rury stosowaliście do montażu?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 23 Lis, 2011   

EmerytRs2 napisał/a:
jakie kolanka , rury stosowaliście do montażu?

pasujące
_________________
 
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Śro 23 Lis, 2011   

Jak zobaczyłem ten temat,to od razu wiedziałem,że tylko Emeryt mógł go odkopać :]
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Sie zaczyna szukanie koni :rotfl: , rozwiązanie jest proste, ale zrobi dziure w wykresie między 2700 a 3700obr, doprowadzenie rurki do ITG trochę poprawiało sytuacje, pewnie Miniac mógłby pomóc, bo kiedyś się wypowiadał na temat średnic wlotów do boxów powietrznych, ale trzeba by się pobawić na hamowni.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13