auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 29 Mar, 2010
Najlepiej znaleźć kogoś kto ma doświadczenie z astrami, bo tak to ciężko dobrać.
Nie bardzo pomogę, bo astra jest dla mnie czarną magią nic o niej nie wiem , ale co do długości to będzie najprawdopodobniej 20 cm, a z twardością oscylował bym w okolicach 40-50 niutów, przy tej twardości przodu jest fajny zawias na polskie asfalty w clio które wazy podobnie do astry.
Jakby się uprzeć to długość sprężyny można pomierzyć i wyliczyć na podstawie seryjnej. Tylko trzeba by znać jej długość kiedy jest wyjęta z auta i twardość, albo w drugiej opcji długość wyjętej + długość kiedy auto stoi na kołach + waga na każdym kole i można liczyć.
Skąd chcesz wziąć sprężyny z eibach/h&r czy jakieś inne źródło?
Najlepiej znaleźć kogoś kto ma doświadczenie z astrami, bo tak to ciężko dobrać.
Nie bardzo pomogę, bo astra jest dla mnie czarną magią nic o niej nie wiem , ale co do długości to będzie najprawdopodobniej 20 cm, a z twardością oscylował bym w okolicach 40-50 niutów, przy tej twardości przodu jest fajny zawias na polskie asfalty w clio które wazy podobnie do astry.
Jakby się uprzeć to długość sprężyny można pomierzyć i wyliczyć na podstawie seryjnej. Tylko trzeba by znać jej długość kiedy jest wyjęta z auta i twardość, albo w drugiej opcji długość wyjętej + długość kiedy auto stoi na kołach + waga na każdym kole i można liczyć.
Skąd chcesz wziąć sprężyny z eibach/h&r czy jakieś inne źródło?
ma ze 3 komplety, z astry (ale german madafaka, wiec sie raczej nie nada), i z golfow:d w ostatecznosci trzeba bedzie kupic H&R.. z dlugoscia jest problem bo nie chcialbym miez duzo wyzej niz seria:d a w astrze was do drazka kierowniczego ogranicza dlugosc sprezynki:D
Wydaje mi sie tez, ze czym krotsza sprezyna tym bardziej twarda musi byc...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach