Zaczne od minusów , z zewnątrz wyszło nieco rdzy tylnie nadkola a raczej ich ranty odprysk na przedniej masce oraz na tylniej klapie plus na tylniach drzwiach pod listwą , nic groźnego ale rdza w tym miejscach wychodzi , podłoga cała i bez rdzy
Silnik wymaga wymiany uszczelniaczy zaworowych , na dniach będzie miał zmienioną cewkę i kopułke plus regulacja zapłonu oraz zaworów , Auto jest bardzo żwawe i lubi zakręty przez czerwone koni + sprężyny H&R
Zaraz po zakupie w aucie strzelił pasek i w tamtym momencie auto trafiło do 08PSS głowica została wymieniona na inną i dla tego te nie szczęsne uszczelniacze są do wymiany powyżej 4 k potrafi zakopcić nieco bardziej
Jakies fotki i opis zapodaje poniżej narazie chce sie zorientować czy ktoś będzie ja chciał wogóle
MODEL : Honda Concerto hatchback 1.6i `93 , pierwsza rejestracja Kwiecień 1994
SILNIK : D16Z2 SOHC PGM-FI
UKŁAD DOLOTOWY : seria
UKŁAD WYDECHOWY : miesiąc temu założona nowy wydech od kolektora + końcowym Hondowski z ep3 sport
UKŁAD NAPĘDOWY : seria, + aluminiowy SHORT SHIFTER
ELEKTRYKA : f elektr. szyby, regulowane lusterka, centralny zamek, Ledowe trzecie światło stopu z HONDY Civic 5D 6G, światła pozycyjne w drzwiach, regulacja podświetlenia zegarów
ZAWIESZENIE :Koni + H&R -40mm + pare Km temu wymienione wszystkie gumki łączniki itp .
CAR AUDIO : oryginalne radio HONDY na CD dedykowane do Civica Type R EP3, Głośniki przód 16,5cm JBL z tweeterami na lusterkach. W tylnej półce ukryte pod profesjonalną wykładziną elipsy 16x9 Blaupunkt Velocity z regulowaną zwrotnicą i dużymi tweeterami zamontowanymi w miejscach oryginalnych głośników o średnicy 10cm.
MOC : 112KM
Z ciekawostek auto odkupione od pierwszego właściciela.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach