Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszeni Koni sport??
Autor Wiadomość

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   Zawieszeni Koni sport??

Mam mozliwosc kupna kompletu amorow, Koni sport, z regulacja twardosci do swojego sztrucla, ktos ma moze info jak to zawieszenie sie spisuje i czy warto sobie nim glowe zaprzatac ??
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

W hondzie rewelacyjnie - nie jest to jakiś aj waj super zawias ale mozna na tym posmigac po torze i jest bardzo przyzwoicie
Ja mam ten zestaw u siebie.
Imho dosc wysoki wspolczynnik Uzytecznosc/Kasa
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

jak sie ma regulacja twardosci?? mozna faktycznie tak fajnie sobie to poustawiac ??
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

W moim przypadku tak jak już pisałem wczesniej - ustawiam na trasę max miekko i jest tapczan, a na torze beton - jest OK.
Ale napewno czuć tą regulację - nie jest to jakiś gadzet czy cos - bardzo się przydaje.
Tak to wyglada na najnizszym setupie (foto robił FreeMan)
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

Ale to nie ma regulacji wysokosci, tylko regulacje twardosci z tego co wiem...
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

To zalezy jaki kit. W moim 3 stopniowa regulacja wysokosci sprezyn i quasi płynna twardosci amorrów.

Jesli masz tylko amory to i tak bedziesz zadowolony
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

jak chcesz cos wyzszego to 1150 tez sie sprawdza.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

a 1150 czym sie rozni od mojego 1130?
 
 

Muzykant
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

Mam do kupienia uzywke, bede wiedzial co to jest jak zostanie zdemontowane z auta, cena jest w sumie smieszna, 500zl komplet przod+tyl... Napewno bedzie lepsze od tego co mam teraz na aucie..
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

1150 ma głint i plynna regulacje wysokosci w zakresie chyba 8cm czy jakos. co do roznic w zakresie twardosci sprezyn czy tez innego zakresu regulacji kompresji dobicia/odbicia - to nic nie wiem :)
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

W Clio Sport tez nie narzekam, koni jeżdżą ze mną juz 2 lata i wszystko git
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

miałem w golfie

komfortowe zawiasy ale samochód prowadził sie w zakręcie rewelacyjnie

nawet jak juz wyzionęły ducha nie było tragedii

w jednym rozwaliła sie regulacja twardosci
_________________
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   

Ja mam z tyłu takie koni z trzy stopniowa regulacja twardosci (niestety trzeba zdjac amor zeby zmienic twardosc) i dobrze sie spisuja ;) obecnie jezdze na max twardym ustawieniu i w porownaniu z ustawieniem srodkowym gdzie na wiekszych dziurach tylne kola ocieraly o nadkola przy obnizonej belce to teraz jest spokoj, a w zakretach o wiele lepiej trzyma niz seria :]
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 07 Kwi, 2010   

Posiadam Koni Sport w swoim saxo,
powiem szczerze ze odczucia sa zupelnie mieszane. Przy seryjnych sprezynach Koni / Sprezynach OMP -40mm zawias na prawde sprawdza sie super. Przejechalem tak 2000km po Krakowie i na winklach samochod sie praktycznie nie wychyla, zawias jest tak twardy ze nawet przy nastapieniu na prog i poskakaniu po nim troche auto sie pochyla tylko na oponach, natomiast prosta kalkulacja: Krakow + sprezyny -40mm = zle rozwiazanie. Dlatego po wpakowaniu sprezyn -20mm juz nie jest tak dobrze, szczegolnie na dziurawej drodze, strach "wpasc" w jakas wieksza dziure, bo ma sie wrazenie ze sprezyna "wypchnie" amortyzator, do tego sporo halasu.
Finalnie pewnie kupie jakies springi eibacha na okolo -30 i powinno byc si.
_________________
i kno u got soul
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 07 Kwi, 2010   



tłusto hanka wyszła na focie...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9