Mam mozliwosc kupna kompletu amorow, Koni sport, z regulacja twardosci do swojego sztrucla, ktos ma moze info jak to zawieszenie sie spisuje i czy warto sobie nim glowe zaprzatac ??
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
W hondzie rewelacyjnie - nie jest to jakiś aj waj super zawias ale mozna na tym posmigac po torze i jest bardzo przyzwoicie
Ja mam ten zestaw u siebie.
Imho dosc wysoki wspolczynnik Uzytecznosc/Kasa
Muzykant [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
jak sie ma regulacja twardosci?? mozna faktycznie tak fajnie sobie to poustawiac ??
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
W moim przypadku tak jak już pisałem wczesniej - ustawiam na trasę max miekko i jest tapczan, a na torze beton - jest OK.
Ale napewno czuć tą regulację - nie jest to jakiś gadzet czy cos - bardzo się przydaje.
Tak to wyglada na najnizszym setupie (foto robił FreeMan)
Muzykant [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
Ale to nie ma regulacji wysokosci, tylko regulacje twardosci z tego co wiem...
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
a 1150 czym sie rozni od mojego 1130?
Muzykant [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
Mam do kupienia uzywke, bede wiedzial co to jest jak zostanie zdemontowane z auta, cena jest w sumie smieszna, 500zl komplet przod+tyl... Napewno bedzie lepsze od tego co mam teraz na aucie..
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
1150 ma głint i plynna regulacje wysokosci w zakresie chyba 8cm czy jakos. co do roznic w zakresie twardosci sprezyn czy tez innego zakresu regulacji kompresji dobicia/odbicia - to nic nie wiem
Ja mam z tyłu takie koni z trzy stopniowa regulacja twardosci (niestety trzeba zdjac amor zeby zmienic twardosc) i dobrze sie spisuja obecnie jezdze na max twardym ustawieniu i w porownaniu z ustawieniem srodkowym gdzie na wiekszych dziurach tylne kola ocieraly o nadkola przy obnizonej belce to teraz jest spokoj, a w zakretach o wiele lepiej trzyma niz seria
auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 07 Kwi, 2010
Posiadam Koni Sport w swoim saxo,
powiem szczerze ze odczucia sa zupelnie mieszane. Przy seryjnych sprezynach Koni / Sprezynach OMP -40mm zawias na prawde sprawdza sie super. Przejechalem tak 2000km po Krakowie i na winklach samochod sie praktycznie nie wychyla, zawias jest tak twardy ze nawet przy nastapieniu na prog i poskakaniu po nim troche auto sie pochyla tylko na oponach, natomiast prosta kalkulacja: Krakow + sprezyny -40mm = zle rozwiazanie. Dlatego po wpakowaniu sprezyn -20mm juz nie jest tak dobrze, szczegolnie na dziurawej drodze, strach "wpasc" w jakas wieksza dziure, bo ma sie wrazenie ze sprezyna "wypchnie" amortyzator, do tego sporo halasu.
Finalnie pewnie kupie jakies springi eibacha na okolo -30 i powinno byc si.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach