Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Baran auto serwis - klatki bezpieczeństwa
Autor Wiadomość

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010   

Janusz napisał/a:

proste!! siada taki włascicel francuza na prawy do eMa... i mysli:
- "pfff to je honda to nie może skręcac"
pierwsza prosta, zblizaja sie do zakrętu eM nie odpuszcza koleś mysli: "kuref, przecież to honda, nie skręciiiiimy..."
eM lekko zwalnia wchodzi w zakręt... i bach.... koleś na prawym już mokre gacie.... Proste


no no no , no to o tym mówie :lol2:
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010   

Gołąb napisał/a:
no no no , no to o tym mówie :lol2:


to źle się wyraziłeś chyba, przynajmniej ja inaczej odebrałem Twoją wypowiedź


podlizujesz sie bo chcesz być niebieski tak ??
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010   

Ad. 1 : Tak
Ad. 2 : Nie , podlizuje sie :)
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010   

Janusz napisał/a:
podlizujesz sie bo chcesz być niebieski tak ??


 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010   

Geko, a masz może zdjęcie jak wygląda najlżejsza możliwa klatka do Saxo zgodna z załącznikiem J, homologacją i czym tam jeszcze trzeba ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010   

CHRZANEK napisał/a:
Bo kilka rur w tylnej części wydaje mi się niezgodnaz załącznikiem "J" ale ważniejsza jest homologacja i stad moje pytanie.


wg załącznika, choć pewności nie mam, bo gdzieś tam homologacja się szwędała, a co wydaje Ci się niezgodne?

Tomcat, Nie wiem w którym roku było saxo homologowane, do tego trzeba odnieść minimum jakie wtedy obowiązywało. Sczegółowo jest to wyjaśnione tutaj, choć zajmuje trochę czasu ogarnięcie tego.
TUTAJ
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 31 Sie, 2010   

Specjalnie dla eM'a klateczka z jajka ;D





 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 01 Wrz, 2010   

Grzesiu, jeszcze cenę takiej przyjemności do jajka podaj :)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 01 Wrz, 2010   

praktycznie taka sama jak do 106 jeśli dojdzie krzyż na dachu i przebicia do kielichów, czyli 2,5k z obspawaniem budy.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 01 Wrz, 2010   

Cena mistrz - w wawie o takiej klatce za 2,5K to mozna co najwyżej pomarzyć.

Osobiście odwrotnie bym zrobił element przekatny między tylnymi podporami - tak jak ma Przem 106:


i inaczej bym wzmocnił połączenie krzyża w drzwiach (nie po bokach tylko od góry i od dołu).
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 01 Wrz, 2010   

CHRZANEK, Wiem że mamy różne podejścia do tylnych wzmocnień. Natomiast element przekątny jest. Tylko na głównym pałąku dołożony jest krzyż z blachami jak w w clio S1600. Co do blach w krzyżach na drzwiach, klient sam wybiera gdzie chce, ostatnio w jakimś AXie szły właśnie góra dół :) .
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 01 Wrz, 2010   

Zdjęcia ze strony ZGR.org
Citroen AX GTI wykonanie Piotr Baran


_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 01 Wrz, 2010   

O własnie :)

AX jest zrobiony "po mojemu" :D :D :D

Ja nie mówie że w hondzie jest żle, bo i jedno i drugie rozwiązanie jest przepisowe.

Tyle że tak jak jest w AXie jest IMHO lepsze i mocniejsze.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 02 Mar, 2011   

Kolejne jajeczko :)



_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 02 Mar, 2011   

Bardzo fajna kombinacja wzmocnień podpór tylnych oraz dachu - a'la french kit-car.

Chyba to jest lżejsze rozwiązanie niż krzyż z tyłu + krzyż w dachu ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13