proste!! siada taki włascicel francuza na prawy do eMa... i mysli:
- "pfff to je honda to nie może skręcac"
pierwsza prosta, zblizaja sie do zakrętu eM nie odpuszcza koleś mysli: "kuref, przecież to honda, nie skręciiiiimy..."
eM lekko zwalnia wchodzi w zakręt... i bach.... koleś na prawym już mokre gacie.... Proste
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Bo kilka rur w tylnej części wydaje mi się niezgodnaz załącznikiem "J" ale ważniejsza jest homologacja i stad moje pytanie.
wg załącznika, choć pewności nie mam, bo gdzieś tam homologacja się szwędała, a co wydaje Ci się niezgodne?
Tomcat, Nie wiem w którym roku było saxo homologowane, do tego trzeba odnieść minimum jakie wtedy obowiązywało. Sczegółowo jest to wyjaśnione tutaj, choć zajmuje trochę czasu ogarnięcie tego.
TUTAJ
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 01 Wrz, 2010
CHRZANEK, Wiem że mamy różne podejścia do tylnych wzmocnień. Natomiast element przekątny jest. Tylko na głównym pałąku dołożony jest krzyż z blachami jak w w clio S1600. Co do blach w krzyżach na drzwiach, klient sam wybiera gdzie chce, ostatnio w jakimś AXie szły właśnie góra dół .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach