auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010 AFR Innovate LC-1
Podłączyłem ostatnio zestaw LC-1 od Innovate, schody zaczęły sie już na samym początku bo w instrukcji jest wymienione 7 przewodów
a. Red 12V supply
b. Blue Heater Ground
c. White System Ground (zaleznie od instrukcji wymieniaja go tez jako silver)
d. Yellow Analog out 1
e. Brown Analog out 2
f. Green Analog Ground
g. Black Calibration wire
A ja niestety mam nastepująco
Przewody grube - sugerujące przewody prądowe
Red
Blue
Black (z białym paskiem)
i przewody cienkie - zakładam sygnałowe
Yellow
Brown
White !!
Black
Ponieważ prądowy przewód jest tylko jeden za dużo pomylić sie nie mogłem.
Podłączyłem czerwony do +12V sygnałowe do loggera a resztę oprocz czarnego resetującego uziemiłem.
No niestety, na wyjściu narrowband napięcie jest cały czas 0V a na wideband 5V
Próbowałem sie łączyć LM Programmerem ale znowu problemy, nie mam portu RS232 w lapku tylko USB wiec w ruch poszły 2 różne adaptery USB to Serial i przy próbie łączenia cały czas stoi na wyszukiwaniu.
Czy spotkaliście sie z podobnym zachowaniem tego modułu ?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010
Najpierw tak
plusowy do plusa, dwie masy zwarte do -
musi byc zatyczka "terminator" wsadzona bo inaczej ni chu chu
czy sonda się nagrzewa? jesli nie to masz fuc.kup taki jak ja mialem z kontrolerem czyli po prostu sie popsul ot tak (czesto opisywane na forum innovate). Kaplica
Jesli sonda się nagrzewa po dołączeniu zasilania to masz kiepski adapter rs232-usb - polecam adaptery tylko i wylacznie na chipie prolific 2303.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010
Swietnie
Czuje sie wyru.chany przez niewidzialnego czlowieka. do tego stopnia ze ból w tyłku pojawil sie dopiero po ponad pol roku Okablowanie rozkminiłem, wszystk było ok. ale moduł na bank z%$@#%. Nie podgrzewa, a pewnie jeszcze na dodatek sonda padnie bo 3 dni jezdzilem z nia w wydechu bez podgrzewania.
Kupiłem to jakis czas temu od kolesia na allegro, miał byc tylko raz użyty. Ale jakos do tej pory nie paliło mi sie ze strojeniem bo nie bylo kasy. A teraz widze koszta urosna o dodatkowe 7 paczek
Dzieki eM za pomoc
P.S. Ktoś słyszał czy to sie daje naprawić ? Forum Innovate nieczynne wic nawet nie mam jak sprawdzic
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010
to patowa sytuacja, ogólnie elektronike najczesciej da sie naprawic kwestia co poszło i kumata osobe do naprawy, z racji tego ze nie działa podgrzewanie to stawiałbym na jakiś zimny lut albo coś się upaliło.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010
Jest jeszcze opcja - przeprowadź początkową procedurę z instrukcji, może wystarczy wystartować ją - jest jeszcze taka możliwość.
Cytat:
3 First Time Use
1. Do not connect the sensor yet.
2. Switch 12V supply to the LC-1 on and wait for 10 seconds.
3. Switch the 12V supply off after 10 seconds.
4. Connect the sensor to the sensor interface connector. The sensor must be exposed to air
for the first time calibration.
-8-
5. Switch the LC-1 on and wait for 2 minutes.
If you connected a LED to the calibration button, you will at first see the LED blink slowly and
steadily. If it blinks for a fixed number of pulses, then switches off for 2 seconds and then repeats,
you have an error code. See Appendix for details.
Slow and steady blinking indicates that the sensor is warming up to its optimum operating
temperature. The warm-up period will last for about 30 seconds for a cold sensor, depending on
the sensor type used.
After the sensor is warmed up the meter automatically calibrates the sensor heater controller to
the particular sensor. During this 20-second period the LC-1 collects and calculates sensor
specific data required to quickly reach operating temperature in the future. After the first time use
the meter will use these values to regulate the sensor's temperature. During the heater calibration
the optional LED will blink fast and steady.
After the heater calibration is finished you should perform a free air calibration. The free air
calibration is accomplished by either pressing the push-button or connecting the black wire to
ground for three seconds and then releasing. During this procedure a connected LED will go off.
The LC-1 will now calibrate itself by using air as a reference gas with known oxygen content.
After the free air calibration is finished the LED should light up steady and continuously,
indicating correct operation of the LC-1.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010
Moduł martwy, ale jest jedna dobra wiadomosc Innovate kasuje 45$ za naprawe wiec chyba opłaca mi sie wysłać do naprawy i troche poczekac Całe auto i tak już przygotowane wiec nie ma co teraz sie poddawac
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010
Toxic, naprawa, wysyłka. Na ebayu z litwy mozna kupic nowiutkie LM2 za 850zl
Nie masz jakiegos wysilonego turbo, tak naprawde nie potrzebujesz stałego pomiaru/montażu a tylko pomiar do strojenia imho. Do tego lm2 jest idealne
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010
TOXIC napisał/a:
Moduł martwy, ale jest jedna dobra wiadomosc Innovate kasuje 45$ za naprawe wiec chyba opłaca mi sie wysłać do naprawy i troche poczekac Całe auto i tak już przygotowane wiec nie ma co teraz sie poddawac
To ch.ujozy, sprzedają coś co się psuje samo i jeszcze za to kasują.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach