Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
AFR Innovate LC-1
Autor Wiadomość

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010   AFR Innovate LC-1

Podłączyłem ostatnio zestaw LC-1 od Innovate, schody zaczęły sie już na samym początku bo w instrukcji jest wymienione 7 przewodów

a. Red 12V supply
b. Blue Heater Ground
c. White System Ground (zaleznie od instrukcji wymieniaja go tez jako silver)
d. Yellow Analog out 1
e. Brown Analog out 2
f. Green Analog Ground
g. Black Calibration wire

A ja niestety mam nastepująco

Przewody grube - sugerujące przewody prądowe
Red
Blue
Black (z białym paskiem)

i przewody cienkie - zakładam sygnałowe
Yellow
Brown
White !!
Black

Ponieważ prądowy przewód jest tylko jeden za dużo pomylić sie nie mogłem.
Podłączyłem czerwony do +12V sygnałowe do loggera a resztę oprocz czarnego resetującego uziemiłem.
No niestety, na wyjściu narrowband napięcie jest cały czas 0V a na wideband 5V :/

Próbowałem sie łączyć LM Programmerem ale znowu problemy, nie mam portu RS232 w lapku tylko USB wiec w ruch poszły 2 różne adaptery USB to Serial i przy próbie łączenia cały czas stoi na wyszukiwaniu.
Czy spotkaliście sie z podobnym zachowaniem tego modułu ?
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010   

Najpierw tak

plusowy do plusa, dwie masy zwarte do -

musi byc zatyczka "terminator" wsadzona bo inaczej ni chu chu

czy sonda się nagrzewa? jesli nie to masz fuc.kup taki jak ja mialem z kontrolerem czyli po prostu sie popsul ot tak (czesto opisywane na forum innovate). Kaplica

Jesli sonda się nagrzewa po dołączeniu zasilania to masz kiepski adapter rs232-usb - polecam adaptery tylko i wylacznie na chipie prolific 2303.

To byl nowy zestaw czy juz go troszkę uzywales?
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010   

Swietnie

Czuje sie wyru.chany przez niewidzialnego czlowieka. do tego stopnia ze ból w tyłku pojawil sie dopiero po ponad pol roku :/ Okablowanie rozkminiłem, wszystk było ok. ale moduł na bank z%$@#%. Nie podgrzewa, a pewnie jeszcze na dodatek sonda padnie bo 3 dni jezdzilem z nia w wydechu bez podgrzewania.

Kupiłem to jakis czas temu od kolesia na allegro, miał byc tylko raz użyty. Ale jakos do tej pory nie paliło mi sie ze strojeniem bo nie bylo kasy. A teraz widze koszta urosna o dodatkowe 7 paczek :/

Dzieki eM za pomoc

P.S. Ktoś słyszał czy to sie daje naprawić ? Forum Innovate nieczynne wic nawet nie mam jak sprawdzic :/
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 23 Kwi, 2010   

to patowa sytuacja, ogólnie elektronike najczesciej da sie naprawic kwestia co poszło i kumata osobe do naprawy, z racji tego ze nie działa podgrzewanie to stawiałbym na jakiś zimny lut albo coś się upaliło.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010   

Jest jeszcze opcja - przeprowadź początkową procedurę z instrukcji, może wystarczy wystartować ją - jest jeszcze taka możliwość.


Cytat:

3 First Time Use
1. Do not connect the sensor yet.
2. Switch 12V supply to the LC-1 on and wait for 10 seconds.
3. Switch the 12V supply off after 10 seconds.
4. Connect the sensor to the sensor interface connector. The sensor must be exposed to air
for the first time calibration.
-8-
5. Switch the LC-1 on and wait for 2 minutes.
If you connected a LED to the calibration button, you will at first see the LED blink slowly and
steadily. If it blinks for a fixed number of pulses, then switches off for 2 seconds and then repeats,
you have an error code. See Appendix for details.
Slow and steady blinking indicates that the sensor is warming up to its optimum operating
temperature. The warm-up period will last for about 30 seconds for a cold sensor, depending on
the sensor type used.
After the sensor is warmed up the meter automatically calibrates the sensor heater controller to
the particular sensor. During this 20-second period the LC-1 collects and calculates sensor
specific data required to quickly reach operating temperature in the future. After the first time use
the meter will use these values to regulate the sensor's temperature. During the heater calibration
the optional LED will blink fast and steady.
After the heater calibration is finished you should perform a free air calibration. The free air
calibration is accomplished by either pressing the push-button or connecting the black wire to
ground for three seconds and then releasing. During this procedure a connected LED will go off.
The LC-1 will now calibrate itself by using air as a reference gas with known oxygen content.
After the free air calibration is finished the LED should light up steady and continuously,
indicating correct operation of the LC-1.
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

Moduł martwy, ale jest jedna dobra wiadomosc :) Innovate kasuje 45$ za naprawe wiec chyba opłaca mi sie wysłać do naprawy i troche poczekac :) Całe auto i tak już przygotowane wiec nie ma co teraz sie poddawac :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

Krótko mówiąc warto kupić uszkodzony i dać do naprawy :D
_________________
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

wszystko kwestia za ile się kupi :)
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 26 Kwi, 2010   

no nie polecam kupowac w tej cenie co ja :D dalem prawie tyle co teraz nowy :/
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010   

Toxic, naprawa, wysyłka. Na ebayu z litwy mozna kupic nowiutkie LM2 za 850zl
Nie masz jakiegos wysilonego turbo, tak naprawde nie potrzebujesz stałego pomiaru/montażu a tylko pomiar do strojenia imho. Do tego lm2 jest idealne
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010   

TOXIC napisał/a:
Moduł martwy, ale jest jedna dobra wiadomosc :) Innovate kasuje 45$ za naprawe wiec chyba opłaca mi sie wysłać do naprawy i troche poczekac :) Całe auto i tak już przygotowane wiec nie ma co teraz sie poddawac :)

To ch.ujozy, sprzedają coś co się psuje samo i jeszcze za to kasują.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 10