auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 Wyboista droga N/A
Siema,
Mam ziomka, który uparł się, że że będzie modziła silnik 1.6 Zetec, który siedzi m,in. w Focusie Mk1 oraz Fieście MK4 Sport. Ogólnie taki kibel do brandzlowania powietrza. Oczywiście nic nie docierało, że nie ma to sensu itd. itp.
Wynik seryjnego to 117 km i 161Nm
Dokonane zmiany:
- przepustnica 2.0
- stożek w obudowie carbonowej
- walki kent stage2
- kolektor wydechowy powersprint
- decat
- wtryski od 2.0
- lekki zamach
- ecumaster2
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010
czyli silniki clio to jednak nie największe gówna do szukania koni.
Przy wałkach dobrze jakby ruszył jeszcze głowice, kolektor ssący. A różnice w mocy to jednak kwestia hamowni i warunków atmosferycznych jak sie sam ostatnio przekonałem. Jak nie ruszył wydechu dalej to ten silnik dalej jest zdławiony.
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010
iQ... napisał/a:
117 x 1.17= 136.89 ?
E, nie doczytałem do końca.
Wyszło 122KM, czyli +22KM (seria to 100KM), czyli 22%.
Pomiary na hamowni obarczone są błędem, wystarczy, że było zimno/ciepło, inne ciśnienie, zła korekcja i wyszło 117 KM w serii, co raczej jest wątpliwe, żeby był taki bonus.
auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010
kosmita napisał/a:
iQ... napisał/a:
117 x 1.17= 136.89 ?
E, nie doczytałem do końca.
Wyszło 122KM, czyli +22KM (seria to 100KM), czyli 22%.
Pomiary na hamowni obarczone są błędem, wystarczy, że było zimno/ciepło, inne ciśnienie, zła korekcja i wyszło 117 KM w serii, co raczej jest wątpliwe, żeby był taki bonus.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach