Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Felgi
Autor Wiadomość

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

Janusz napisał/a:
seryjne phI na felgi z et 43... i jak mam takie z et 38 albo 37... to jeszcze miejsca do tego żeby było równo z nadkolem sporo zostaje, ale jak masz możliwość to przymierzaj.


mam fele ET38 7,25 szerokosci na tym toyo r888 195/50 r15 i w ostrych winklach duze predkosci r888 przyciera

wzialem, mlot zaklepalem ranty i juz jest oki :D
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

wasq napisał/a:
Janusz napisał/a:
seryjne phI na felgi z et 43... i jak mam takie z et 38 albo 37... to jeszcze miejsca do tego żeby było równo z nadkolem sporo zostaje, ale jak masz możliwość to przymierzaj.


mam fele ET38 7,25 szerokosci na tym toyo r888 195/50 r15 i w ostrych winklach duze predkosci r888 przyciera

wzialem, mlot zaklepalem ranty i juz jest oki :D


mocno obniżyłeś furę ?
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

zalozylem gwint GAZ jak auto stoi pomiedzy blotnik a opone wcisne palucha :D

jak jade np po torze przy predksoci 60-80 kolo potrafi sie schowac tak ze widac juz tylko felge :)

poszukam w domu fote to pokaze co i jak
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
Ostatnio zmieniony przez wasq Śro 11 Sie, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

tutaj jest predksoc rzedu 70-80 195/50 r15 zwykla guma nie tarla

_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

kaś miękki ten gwint... o_O
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

Stabi i rozpórki są?



_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

tej dolnej rozpórki zdecydowanie nie polecam na nasze drogi, bardzo łatwo jest ją "zdjąć" przy okazji robiąc niezłe spustoszenie w zawieszeniu.

pojechałem dzisiaj do kumpla i przymierzyłem ATS'y. sprawa wygląda tak, że koło z oponą 195/50R15, przy dość solidnym obniżeniu powinno się zmieścić na styk, ale dla bezpieczeństwa lepiej było by zrobić większe negatywy z przodu i z tyłu, drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię więc na tą chwilę te konkretne koła odpadają, choć nie ukrywam że wyglądają całkiem zacnie :) przy seryjnym zawiasie, ewentualnie obniżeniu o jakieś max 2-3cm powinno nie być problemów, kilka fotek poniżej.









 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

Yarko napisał/a:
drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię


A to czemu, he? :/
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

oryginalne mi się bardziej podobają
z przodu rantów raczej nie zaklepiesz bo tam są plastikowe błotniki
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

rasta napisał/a:
Yarko napisał/a:
drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię


A to czemu, he? :/


nie chcę ingerować z blachę/poszycie, albo ryzykować obcieranie rantów, nie jestem aż tak zdeterminowany, jak ktoś chcę to proszę bardzo, rozwiązanie jest, ja najprawdopodobniej kupię OZ'ty z clio sport II ph1, ET43 i zero kombinowania.
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

PiTT napisał/a:
z przodu rantów raczej nie zaklepiesz bo tam są plastikowe błotniki


dokładnie, jedyna opcja to powiększenie negatywu, albo brzeszczot i pimp my fender :D
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

Janusz napisał/a:
kaś miękki ten gwint... o_O


wszystko kwestia skrecenia utwardzenia :) poniewaz na tamtym kjs-ie bylo sporo prob nierownych wolalem nie przesadzic z twardoscia :)
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

przecie w sporcie tylne ranty sa seryjnie podwijane, jak przyciera to wystarczy nieco poprawic fabryke ;) a z przodu to jeszcze nigdy nie mialem problemow :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

TOXIC napisał/a:
przecie w sporcie tylne ranty sa seryjnie podwijane, jak przyciera to wystarczy nieco poprawic fabryke ;) a z przodu to jeszcze nigdy nie mialem problemow :)


są podwijane, ale na razie nie mam ochoty ich modyfikować-zaklepywać, jeśli mogę kupić OZ'ty z PH1, zresztą zobaczymy jak będzie wygladała sytuacja na gwincie i aktualnych turini z ragnotti, bo niestety tu również występuje różnica w ET, tym razem 7,5mm, ale mam nadzieję że jeśli będą problemy to obejdę je, zakładając zamias 205/45R16 -----> 195/45R16 :)
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Czw 12 Sie, 2010   

faaajne fele :)
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 13