seryjne phI na felgi z et 43... i jak mam takie z et 38 albo 37... to jeszcze miejsca do tego żeby było równo z nadkolem sporo zostaje, ale jak masz możliwość to przymierzaj.
mam fele ET38 7,25 szerokosci na tym toyo r888 195/50 r15 i w ostrych winklach duze predkosci r888 przyciera
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 11 Sie, 2010
wasq napisał/a:
Janusz napisał/a:
seryjne phI na felgi z et 43... i jak mam takie z et 38 albo 37... to jeszcze miejsca do tego żeby było równo z nadkolem sporo zostaje, ale jak masz możliwość to przymierzaj.
mam fele ET38 7,25 szerokosci na tym toyo r888 195/50 r15 i w ostrych winklach duze predkosci r888 przyciera
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 11 Sie, 2010
tej dolnej rozpórki zdecydowanie nie polecam na nasze drogi, bardzo łatwo jest ją "zdjąć" przy okazji robiąc niezłe spustoszenie w zawieszeniu.
pojechałem dzisiaj do kumpla i przymierzyłem ATS'y. sprawa wygląda tak, że koło z oponą 195/50R15, przy dość solidnym obniżeniu powinno się zmieścić na styk, ale dla bezpieczeństwa lepiej było by zrobić większe negatywy z przodu i z tyłu, drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię więc na tą chwilę te konkretne koła odpadają, choć nie ukrywam że wyglądają całkiem zacnie przy seryjnym zawiasie, ewentualnie obniżeniu o jakieś max 2-3cm powinno nie być problemów, kilka fotek poniżej.
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Sie, 2010
rasta napisał/a:
Yarko napisał/a:
drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię
A to czemu, he?
nie chcę ingerować z blachę/poszycie, albo ryzykować obcieranie rantów, nie jestem aż tak zdeterminowany, jak ktoś chcę to proszę bardzo, rozwiązanie jest, ja najprawdopodobniej kupię OZ'ty z clio sport II ph1, ET43 i zero kombinowania.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 12 Sie, 2010
przecie w sporcie tylne ranty sa seryjnie podwijane, jak przyciera to wystarczy nieco poprawic fabryke a z przodu to jeszcze nigdy nie mialem problemow
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Sie, 2010
TOXIC napisał/a:
przecie w sporcie tylne ranty sa seryjnie podwijane, jak przyciera to wystarczy nieco poprawic fabryke a z przodu to jeszcze nigdy nie mialem problemow
są podwijane, ale na razie nie mam ochoty ich modyfikować-zaklepywać, jeśli mogę kupić OZ'ty z PH1, zresztą zobaczymy jak będzie wygladała sytuacja na gwincie i aktualnych turini z ragnotti, bo niestety tu również występuje różnica w ET, tym razem 7,5mm, ale mam nadzieję że jeśli będą problemy to obejdę je, zakładając zamias 205/45R16 -----> 195/45R16
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach