Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010 Lancer Ralliart v/s Impreza WRX v/s Golf V R32
Serial pod tytułem "Wybór Auta", odcinek 356.
Streszczenie odcinka: Leonsio postanowił wyzwolić piękną Isaurę i pojechać z nią w stronę pobliskich czworaków na koniu kutym na cztery kopyta.
Koń to był nie byle jaki, bo prosto z Janowa Podlaskiego, gdzie hodują najlepsze sztuki....
Potrzebuję auto dosyć mocne, którym od czasu do czasu będę mógł powariować.
Koniecznie musi mieć więcej niż jedną parę drzwi.
Auto będzie służyło też jako rodzinny dupowóz, zatem musi mieć jakiś bagażnik, oraz mieć możliwość przewiezienia sofy czy pralki.
Może być droższe w serwisowaniu niz Skoda Fabia, ale ma nie rujnować.
No i napaliłem się na 4x4, z uwagi na nadchodzące nieubłaganie okoliczności w postaci śniegu i błota.
Pomysły to:
- Golf V R32
- Lancer Ralliart
- Impreza WRX
Poczytałem forum Imprezy i do tego auta się lekko zniechęciłem. Niby auto wywodzące się z rajdów, niby japończyk, a skrzynię mozna wymieniac częściej niz w maluchu
No i chla jak smok.
Golf R32 w wersji V (bo na VI mnie nie stać), wydaje się głosem rozsądku. Dodatkowo dochodzi fajny dźwięk VR6
Lancer Ralliart. Nic nie wiem o tym aucie, poza faktem że jest to odchudzone Evo. "Podobno" ten sam silnik, ale tylko jedno turbo, "podobno" tylko dyfer bez regulacji i "podobno" jakies sterowanie (nie wiem jakie) z Evo IX, a nie X. Wiem tez że chla, ale nie wiem czy tyle co Impreza, czy tyle co Golf ? Nic nie wiem o awaryjności.
Jakieś pomysły inne ?
Aha. Auta wyglądają tak
Kurka, kiedyś juz taki temat gdzies widziałem. Być może sam zakładałem
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
Bad-i napisał/a:
Auto ma byc mimo wszystko najmniejsze z możliwych. Mamy problem z parkowaniem zarówno pod domem, jak i u żony w pracy. Stąd wybór w kompaktach.
Jakby coś w stylu Punto Abarth występowało w 4x4 i 5D, to by było dla nas nawet lepsze.
No i A6 TDI powariować ? Na Radom np. ?
ps napisał/a:
Jak golf moze nie byc nowy, to moze evo tez nie nowe, ale IX??
Wszystkie używki. Lata 2007-2008, okolice 60-70tyś
Za Golfem jak dla mnie przemawia jeszcze DSG.
Jeżeli chodzi o spalanie, to chyba każdy z nich będzie palił podobnie.
Czytałem już ten wątek
Niewiele w nim jest informacji. Jesli chodzi o koszty, to wymieniają koszty utrzymania Evo, a nie Ralliarta.
Ja nie potrzebuję takiego hardcoru jak Evo/STI. Auto w okolicach 7s do 100 to są osiągi dla mnie aż za dobre.
Myślałem nawet nad dieslem w Imprezie, ale to jest jednak deko za wolne.
Czesio napisał/a:
było trzeba bracGti od PiTTa
Po pierwsze to tylko FWD
Po drugie auto było tuningowane. Mam taki uraz do tuningu, że choćby był wsadzony tylko stożek to będę miał sraczkę że mi coś padnie w trasie.
Kiedyś miałem Lanosa, wpadłem na pomysł (idiotyczny jak się później okazało) wsadzić tam C20XE z Opla Astry GSI. Z samochodu którym jechaliśmy na Gibraltar bez obaw, w jednej chwili stał się samochodem srającym olejem, który sprawiał miła niespodziankę kiedy w ogóle odpalił.
Wymiana silnika, a chiptuning to są zabiegi nieporównywane, jednak od tamtej pory obiecałem sobie że będę jeździł tylko samochodem seryjnym, a jeśli już jakiś tuning to najwyżej alufelgi.
jesli lancer to evo, ralliart jest naprawde marna podrobka, jak rodzice kupowali swojego lancera, mielismy jazde probna wlasnie ralliartem, nie podobalo mi sie wogole.
jesli lancer to tylko STI, WRX napedy i skrzynia nie lubia upalania,
z tego zestawienia wlasnie bralbym r32, pieknie brzmi i naprawde fajnie jezdzi.
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
kosmita napisał/a:
A jakieś A3 2.0TFSI quattro?
Albo BMW 130i ?
Są A3 w tej nowej budzie 2.0TFSI quattro i 5D ?
Edit. Już widzę. Są, ale te A3 5D wyglądają trochę jak kombiaki
Buma, to tylko RWD. No i podobno cholernie ciasno z tyłu
_________________ nadpis
Ostatnio zmieniony przez Drone Sob 04 Wrz, 2010, w całości zmieniany 1 raz
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
Cytat:
Niewiele w nim jest informacji. Jesli chodzi o koszty, to wymieniają koszty utrzymania Evo, a nie Ralliarta.
Raczej będą podobne/niższe, jeżeli dużo nie upalasz, to tragedii raczej nie ma.
Na duży minus jest skrzynia SST w RA, w evo potrafi się przegrzać, a w RA jest dodatkowo wykastrowana z trybu super sport.
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
kosmita napisał/a:
A 3d nie wystarczy?
Tylko, ale ja bym nie odrzucał.
A czy ciasno z tyłu, to najlepiej sprawdzić samemu;)
3D nie wystarczy. Mały dzieciak (roczny) i ładowanie go do HGT przy uchylonych drzwiach z przodu nie jest wygodne w lato. W zimie będzie już mocno upierdliwe. Jak mały był bardzo mały to przez to że Punto jest 3D jeździł z przodu, a żona musiała się wciskać do tyłu.
Nie chcemy powtórki z rozrywki.
Jakbym chciał 3D, to wziąłbym Alfę Mito 1.4 MA 170KM nówkę z salonu. Żonie się MiTo cholernie podoba.
Tył napęd mnie nie rajcuje. Żonie sprawiałby tylko problemy - to ona najczęściej jeździ z dzieckiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach