Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer Ralliart v/s Impreza WRX v/s Golf V R32
Autor Wiadomość

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

  Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   Lancer Ralliart v/s Impreza WRX v/s Golf V R32

Serial pod tytułem "Wybór Auta", odcinek 356.

Streszczenie odcinka: Leonsio postanowił wyzwolić piękną Isaurę i pojechać z nią w stronę pobliskich czworaków na koniu kutym na cztery kopyta.
Koń to był nie byle jaki, bo prosto z Janowa Podlaskiego, gdzie hodują najlepsze sztuki....


Potrzebuję auto dosyć mocne, którym od czasu do czasu będę mógł powariować.
Koniecznie musi mieć więcej niż jedną parę drzwi.
Auto będzie służyło też jako rodzinny dupowóz, zatem musi mieć jakiś bagażnik, oraz mieć możliwość przewiezienia sofy czy pralki.
Może być droższe w serwisowaniu niz Skoda Fabia, ale ma nie rujnować.

No i napaliłem się na 4x4, z uwagi na nadchodzące nieubłaganie okoliczności w postaci śniegu i błota.

Pomysły to:
- Golf V R32
- Lancer Ralliart
- Impreza WRX


Poczytałem forum Imprezy i do tego auta się lekko zniechęciłem. Niby auto wywodzące się z rajdów, niby japończyk, a skrzynię mozna wymieniac częściej niz w maluchu :F
No i chla jak smok.

Golf R32 w wersji V (bo na VI mnie nie stać), wydaje się głosem rozsądku. Dodatkowo dochodzi fajny dźwięk VR6

Lancer Ralliart. Nic nie wiem o tym aucie, poza faktem że jest to odchudzone Evo. "Podobno" ten sam silnik, ale tylko jedno turbo, "podobno" tylko dyfer bez regulacji i "podobno" jakies sterowanie (nie wiem jakie) z Evo IX, a nie X. Wiem tez że chla, ale nie wiem czy tyle co Impreza, czy tyle co Golf ? Nic nie wiem o awaryjności.

Jakieś pomysły inne ? :faja:

Aha. Auta wyglądają tak ;D









Kurka, kiedyś juz taki temat gdzies widziałem. Być może sam zakładałem ;D
_________________
nadpis
 
 
 

PGmaster 
ALA MA KOTA


auto: GTI
silnik:: 2.0 BYD, S50B32
moc: 230+km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Wawa/Płock

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Zeby R32 jezdzil to trza go uturbic ;)
_________________
Pidżon
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

a ja z tych trzech wybrał bym forestera :)

(o a6 tdi quatro juz nawet nie wspominam)
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Jak golf moze nie byc nowy, to moze evo tez nie nowe, ale IX??
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Drone, tu masz trochę o ralliarcie: http://evo.org.pl/viewtop...hlight=ralliart

Jeżeli chodzi o spalanie, to chyba każdy z nich będzie palił podobnie.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Bad-i napisał/a:



Auto ma byc mimo wszystko najmniejsze z możliwych. Mamy problem z parkowaniem zarówno pod domem, jak i u żony w pracy. Stąd wybór w kompaktach.
Jakby coś w stylu Punto Abarth występowało w 4x4 i 5D, to by było dla nas nawet lepsze.

No i A6 TDI powariować ? Na Radom np. ? ;D


ps napisał/a:
Jak golf moze nie byc nowy, to moze evo tez nie nowe, ale IX??


Wszystkie używki. Lata 2007-2008, okolice 60-70tyś ;)
Za Golfem jak dla mnie przemawia jeszcze DSG.
_________________
nadpis
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

było trzeba bracGti od PiTTa
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

temat bedzie dlugi :)
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

A jakieś A3 2.0TFSI quattro?
Albo BMW 130i ?
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

kosmita napisał/a:
Drone, tu masz trochę o ralliarcie: http://evo.org.pl/viewtop...hlight=ralliart

Jeżeli chodzi o spalanie, to chyba każdy z nich będzie palił podobnie.


Czytałem już ten wątek ;)
Niewiele w nim jest informacji. Jesli chodzi o koszty, to wymieniają koszty utrzymania Evo, a nie Ralliarta.
Ja nie potrzebuję takiego hardcoru jak Evo/STI. Auto w okolicach 7s do 100 to są osiągi dla mnie aż za dobre.
Myślałem nawet nad dieslem w Imprezie, ale to jest jednak deko za wolne.

Czesio napisał/a:

było trzeba bracGti od PiTTa


Po pierwsze to tylko FWD
Po drugie auto było tuningowane. Mam taki uraz do tuningu, że choćby był wsadzony tylko stożek to będę miał sraczkę że mi coś padnie w trasie.

Kiedyś miałem Lanosa, wpadłem na pomysł (idiotyczny jak się później okazało) wsadzić tam C20XE z Opla Astry GSI. Z samochodu którym jechaliśmy na Gibraltar bez obaw, w jednej chwili stał się samochodem srającym olejem, który sprawiał miła niespodziankę kiedy w ogóle odpalił.

Wymiana silnika, a chiptuning to są zabiegi nieporównywane, jednak od tamtej pory obiecałem sobie że będę jeździł tylko samochodem seryjnym, a jeśli już jakiś tuning to najwyżej alufelgi.
_________________
nadpis
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

jesli lancer to evo, ralliart jest naprawde marna podrobka, jak rodzice kupowali swojego lancera, mielismy jazde probna wlasnie ralliartem, nie podobalo mi sie wogole.

jesli lancer to tylko STI, WRX napedy i skrzynia nie lubia upalania,

z tego zestawienia wlasnie bralbym r32, pieknie brzmi i naprawde fajnie jezdzi.
 
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

kosmita napisał/a:
A jakieś A3 2.0TFSI quattro?
Albo BMW 130i ?


Są A3 w tej nowej budzie 2.0TFSI quattro i 5D ?

Edit. Już widzę. Są, ale te A3 5D wyglądają trochę jak kombiaki :/


Buma, to tylko RWD. No i podobno cholernie ciasno z tyłu
_________________
nadpis
Ostatnio zmieniony przez Drone Sob 04 Wrz, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Cytat:
Niewiele w nim jest informacji. Jesli chodzi o koszty, to wymieniają koszty utrzymania Evo, a nie Ralliarta.

Raczej będą podobne/niższe, jeżeli dużo nie upalasz, to tragedii raczej nie ma.
Na duży minus jest skrzynia SST w RA, w evo potrafi się przegrzać, a w RA jest dodatkowo wykastrowana z trybu super sport.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

Drone napisał/a:
Są A3 w tej nowej budzie 2.0TFSI quattro i 5D ?

Edit. Już widzę. Są, ale te A3 5D wyglądają trochę jak kombiaki

A 3d nie wystarczy?

Drone napisał/a:
Buma, to tylko RWD. No i podobno cholernie ciasno z tyłu

Tylko, ale ja bym nie odrzucał.
A czy ciasno z tyłu, to najlepiej sprawdzić samemu;)
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010   

kosmita napisał/a:


A 3d nie wystarczy?

Tylko, ale ja bym nie odrzucał.
A czy ciasno z tyłu, to najlepiej sprawdzić samemu;)


3D nie wystarczy. Mały dzieciak (roczny) i ładowanie go do HGT przy uchylonych drzwiach z przodu nie jest wygodne w lato. W zimie będzie już mocno upierdliwe. Jak mały był bardzo mały to przez to że Punto jest 3D jeździł z przodu, a żona musiała się wciskać do tyłu.
Nie chcemy powtórki z rozrywki.
Jakbym chciał 3D, to wziąłbym Alfę Mito 1.4 MA 170KM nówkę z salonu. Żonie się MiTo cholernie podoba.

Tył napęd mnie nie rajcuje. Żonie sprawiałby tylko problemy - to ona najczęściej jeździ z dzieckiem.
_________________
nadpis
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9