BMW 328 Sedan rocznik 1996 po tzw liftingu.
Wyposażenie:
Fotele Sportsize,
Czarna skóra, grzane w idealnym stanie niewysiedziane i niepoprzecierane.
Skóra tzw pełna łącznie z drzwiami czy dźwignią ręcznego hamulca.
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa - wymieniony świeżo olej i uzupełniony czynnik - odgrzybiona chemicznie i ozonowana.
Dwie poduszki (AIR BAG x 2)
Szyber dach elektryczny
Kierownica z wersji M po liftingu w idealnym stanie niepoprzecierana.
Na zewnątrz pełny oryginalny M pakiet dokłada z oryginalnej wersji M (bez lusterek) czyli zderzak tył i przód - z całym dołem czyli osłony przed silnikiem, nadkola, tunele chłodzące hamulce z tyłu tak samo. progi. Nie brakuje najdrobniejszego plastiku spinki czy śrubki.
najlepsze w modelu - lampy Bosch soczewka
Oczywiście pełny komputer OBC 18 przycisków sterowany manetką przy kierownicy
Hamulce bez śladów zużycia zakładane w tym roku Z BMW E46 o większej średnicy (300 mm) na życzenie dorzucam seryjne (ATE POWER DYSK)
Zawieszenie przód Blinstein B6 firmowany przez Ac Schnicera, stabilizator najgrubszy z montowanych z wersji z zawieszeniem M-technik, wahacze z nowymi sportowymi sworzniami (większa średnica przegubu bez elementów gumowych) - wszystkie, tuleje symetryczne pełne z BMW M3 3.2 na "trzepaku" sprawność 88 %, sprężyny przód i tył Eibach lekko obniżające - samochodem da sie przejechać przez większość progów normalnie.
Tył amortyzatory Boge z wersji M-tech sprężyny Eibach i stabilizator z wersji M
Radioodtwarzacz oryginalny w pełni sprawny z kodem fabrycznym i działającym system HARMAN KARDON w aucie
Czujniki parkowania (Parktronic)
Alarm.
Szyby przyciemnione tył
Więcej nie pamiętam a gdzieś mi zginęła rozpiska Vinu – więc proszę w razie czego dzwonić z pytaniami. Oczywiście całe wyposażenie jest w pełni sprawne.
Sprzęgło nowe Sachs kompletne wymienione,
Silnik seria pokazał na hamowni 196 - 198 teraz z zamontowanym kolektorem z M50 jeździ lepiej
Auto w pełni seryjne z katalizatorami, oryginalnym wydechem serwisowany tylko na markowych częściach (np filtry tylko Knecht podobnie paski wymienione wszystkie)
samochód oczywiście w pełni sprawny, cichy, komfortowy.
Na większości elementów blacharskich oryginalny lakier niestety była przygoda i jest szpachla na tylnym lewym błotniku, nie udało mi się znaleźć w pełni bezwypadkowego samochodu z takim wyposażeniem i w takim stanie przez ponad 6 miesięcy, ale naprawa zrobiona niespotykanie profesjonalnie, być może ze jeszcze w Niemczech - nie brakuje żadnej śrubki, żadnego plasticzku - wszędzie wszystko zabezpieczone itp. Właśnie na tym błotniku pojawiły się u dołu odpryski lakieru, co poprawiłem we własnym zakresie z efektem mizernym – myślę, że przyszły właściciel będzie to musiał poprawić u profesjonalnego lakiernika.
Ogólnie lakier oryginalny i nie jest idealny – trudno aby był auto i lakier ma ponad 10 lat.
Malowane ponownie były: błotnik tył lewy na pewno, chyba prawy ale bez szpachli maska bez szpachli. Na reszcie elementów oryginalny lakier trochę porysowany jest błotnik przedni prawy ale wszystko profesjonalnie zabezpieczone.
Pomimo lat samochód prezentuje się wyśmienicie co widać na zdjęciach.
Wymienione wszystkie drążki i końcówki drążków ponieważ na jednej z końcówek pojawił sie niewielki luz - a jak ruszam coś w zawieszeniu to zawsze wymieniam komplet z obu stron i elementy współpracujące wiec już wymieniłem wszystkie drążki firmy TRW, oczywiście po wymianie pełna geometria.
Serwisowany w ASO
Cena 18900 zł na felgach AC Schnitzera z nowymi oponami zimowymi. Widoczne na zdjęciach 18 z M3 E46 dostępne za dopłatą o ile nie sprzedam ich wcześniej osobno.
Samochód do obejrzenia w Krakowie - Wola Duchacka
Tel. 604876255
Email: ww18881@interia.pl
Powód sprzedaży – jedyny prawdziwy dla sympatyka marki – zamiana na M3 (już zrealizowana)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach