auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Skąd: Waw/Chełm
Wysłany: Wto 05 Paź, 2010 Cora OPC 1.6T
Witam,
Kupiłem corsarza opc dla mej dziewki, ale to był błąd!!!
Dziś trudno znaleźć dobre niebite autko...a jeszcze trudniej znaleźć dobrą niebita kobietę
tak więc boję się o nią i chyba kupie też corse bo jej się strasznie podoba, ale 1.4 z pakietem opc
Autko w super stanie!!! Końcówka 2007r (pierwsza rejestracja 24.01.2008)
Sprowadzona ze Szwajcarii, serwis aso, 33tyś przelotu.
Pełne wyposażenie bez navi...czyli min.
-airbag (2czołowe,2boczne,kurtyny)
-abs,asr,esp itp.
-radyjko cd,mp3,AUX z dużym wyświetlaczem
-wielofunkcyjna kierownica,
-automatyczna klimka
-tempomat
-automatyczne wycieraczki
-samo ściemniające lusterko wsteczne
-podgrzewana szyba przednia
-zestaw naprawczy z kompresorem (brak koła zapasowego)
-rewelacyjne fotele recaro
No ogólnie bidy ni ma
Kolorek typowy dla OPC czyli niebieski, felunek 18 z nowymi oponami yokohama sdrive.
W miarę szybki, z bdb zawiasem, komfortowy samochód do miasta a i nie tylko
auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Skąd: Waw/Chełm
Wysłany: Pon 11 Paź, 2010
CHRZANEK napisał/a:
itr 911 napisał/a:
-abs,asr,esp itp
Da się cokolwiek z tego "dobrodziejstwa" wyłączyć ???
Ponoć w oplach różnie z tym bywa.
Od razu mówię że nie jestem zainteresowany kupnem bo nie mam tyle $$$ ale pytam żeby się conieco dowiedzieć o opelu OPC.
CHRZANEK ja jestes ciekawy to podzielę się spostrzeżeniami
ESP da się całkowicie wyłączyć co nie jest taką oczywistością w innych tego typu zabawkach!
Zresztą zawias jest na tyle dobrze zestrojony, że nawet jak jest aktywne to nie wkracza do akcji bez potrzeby.
Autko nie wariuje nawet na koleinach (225/35/18) i jest bardzo przewidywalne.
Przy tych kołach komfortowe!!!!
Robiąc porównanie do golfa V Gti, którym też jeżdżę na co dzień zawias zdecydowanie lepszy!!!!!!!!!
Bardzo elastyczny motork (2000-5600 230-260niutków) więc jeździ ja diesel , ale minus to troszkę źle dobrany skok sprzęgła i długie drogi dźwigni zmiany biegów
Podsumowując autko może nie tak precyzyjne jak cliówka i pewnie na takim "RADOMIU"dostało by malutkie baty, ale bije ją na głowę w codziennym użytkowaniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach