auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Pon 04 Paź, 2010
jak Ci mogę doradzić nie kupuj tych pasów.... nie ma to jednak jak marka. Miałem podobny dylemat i zdecydowałem sie na sabelty. Odwiedzaj allegro i hoge codziennie i coś fajnego za dobre pieniądze wpadnie typu sabelt omp sparco (polowałem 2 miesiace kupiłem 2 szt za 400 homo utracona 2 lata temu stan idealny)
_________________ i feel the need the need for speed
a te pasy nie wychodzą też z homologacją FIA? bo mam podobne tylko właśnie z homo.
wychodza
misiek86electro napisał/a:
jak Ci mogę doradzić nie kupuj tych pasów.... nie ma to jednak jak marka. Miałem podobny dylemat i zdecydowałem sie na sabelty. Odwiedzaj allegro i hoge codziennie i coś fajnego za dobre pieniądze wpadnie typu sabelt omp sparco (polowałem 2 miesiace kupiłem 2 szt za 400 homo utracona 2 lata temu stan idealny)
Dylemat mialeś ale chyba nie masz porównania i takich i takich pasów?
Nie potrzebne mi sa lepsze do jakichs KJSow czy sprintow, ale oczywiscie jak znajdzie sie cos lepszego w tej samej cenie to nie bede sie zastanawial
te sie podobno luzują na oesie, lepiej szukaj uzywek sabeltów.
podobno
Niejezdzilem ani w jednych ani w drugich, dlatego jak juz mam kupowac pasy z homologacją to chcialbym najpierw poznac opinie nt tych bez homo, jakie maja wady oprocz braku metki, ale nie na zasadzie podobno itp
Jak ktos jezdzil w takich tjuningowych to niech pisze jakie ma/mial z nimi problemy itp.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Wto 05 Paź, 2010
qbica napisał/a:
speed555 napisał/a:
te sie podobno luzują na oesie, lepiej szukaj uzywek sabeltów.
podobno
Niejezdzilem ani w jednych ani w drugich, dlatego jak juz mam kupowac pasy z homologacją to chcialbym najpierw poznac opinie nt tych bez homo, jakie maja wady oprocz braku metki, ale nie na zasadzie podobno itp
Jak ktos jezdzil w takich tjuningowych to niech pisze jakie ma/mial z nimi problemy itp.
Hmm wpakuj te co masz w garażu do 106 i będziesz wiedział czy się faktycznie luzują
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Nie 10 Paź, 2010
w clio śmigałem w tych pasach. racingi czerwone z centralną klamrą szerokie i nie miałem żadnych zastrzeżeń, co do luzowania to minimalnie może tak ale tragedii nie ma, tylko oczywiście śmiagałem w nich na kajtkach/ sprintach max. 2-3 min. próba nie wiem jak na dłuższych odcinkach, także ogólnie polecam
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 10 Paź, 2010
qbica napisał/a:
speed555 napisał/a:
te sie podobno luzują na oesie, lepiej szukaj uzywek sabeltów.
podobno
Niejezdzilem ani w jednych ani w drugich, dlatego jak juz mam kupowac pasy z homologacją to chcialbym najpierw poznac opinie nt tych bez homo, jakie maja wady oprocz braku metki, ale nie na zasadzie podobno itp
Jak ktos jezdzil w takich tjuningowych to niech pisze jakie ma/mial z nimi problemy itp.
Ja mam Racingi z homologacją i są super, szczególnie za tą cenę... klamry na ramiennych aluminiowe z dźwigienkami, łatwo się je przestawia, nic się nie luzuje. Klamra centralna też dobrze działa. O wiele lepsze od markowych pasów do 650 zł. Jeśli tuningowe niewiele się różnią to śmiało brać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach