Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Michał
Wto 04 Lip, 2006
Krótko do saxofonow fałteesów
Autor Wiadomość

Kune
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

ale radosc hamowania czego?? seria?? dobrze chyba wiesz, ze wszystko jest kwestia pieniedzy... i takie TDI moze duzo sprawniej hamowac niz wiekszosc tego co jest w posiadaniu osob z HH.

mnie tam te diesle ani ziebia ani grzeja... dla mnie nie ma znaczenia czy jade gnowjowka czy benzyniakiem, byle auto jezdzilo tak aby mi sie podobalo. Prawda jest tylko taka, ze diesle jesli chodzi o moce/przyspieszenia itd wiele sie zmienily w stosunku do tego co bylo kiedys...

ponadto wydaje mi sie ze mocne TDI w malych autkach to jest przyszlosc dla "hot hatch"... teraz jednak coraz bardziej liczy sie jak najmniejsze spalanie, bo wszystko jest coraz drozsze... wystarczy zobaczyc ekspansje diesli na swiecie, kiedys tego AZ tyle nie bylo, a teraz chyba co drugie auto to turbognoj...
 
 

Dz!k
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

http://videos.streetfire....cdc76acd46c.htm

miłego oglądania :)
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

proste ze serii jak włozysz hajs to i z syrenki samolot zrobisz
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

Dziwne trzeba to sprawdzic samemu poprostu sam moge pojechac moim saxo i dowiemy sie co i jak ;)
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

Kune napisał/a:
ponadto wydaje mi sie ze mocne TDI w malych autkach to jest przyszlosc dla "hot hatch"... teraz jednak coraz bardziej liczy sie jak najmniejsze spalanie, bo wszystko jest coraz drozsze... wystarczy zobaczyc ekspansje diesli na swiecie, kiedys tego AZ tyle nie bylo, a teraz chyba co drugie auto to turbognoj...

Ekspansja tdi spowodowana jest rynkiem ropy na swiecie.
Jak tylko rynek motoryzacyjny uniezalezni sie od arabskiej ropy - zapłon iskrowy wróci do łask z jeszcze wiekszym impetem.
Rzuce tylko jedno hasło: Brazylia.
I jak niby hothatche w przyszlosci maja byc w td?:)
No f.uckin' way jak to powiedział Takahashi Keisuke gdy w zakrecie dochodził go AE86 :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

Jak dla mnie to kwestia startu, bo tylko tam saxo zostaje.
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

Ja powie tak.
Start VTS był spalony!!!
To nie tak jak miało być. Przecież napawdę mało jest autek które tak rewelacujnie odchodzą jak VTs/ S-16. Pózniej po starcie i przy wysokich prędkościach VTS mógł juz tylko dostawać w dupe i tyle. Niestety do mocy max( nie nawidzę Diesli!!!!!) dochodzimy za pomocą momentu obtotowego!!!.Moc max jest tylko przez chwilę a moment( dużo wyższy od bęzyny) w Dislach utrzymuje sie długo od najnizszych obr.
Powiem tak. Kiesyś w trasie ścigałem się z Focusem TDCI 130km moment chyba 240 czy tam 260 NM. Za Kazdym razem od 0 koles dostawał porządne lanie ale jak juz jechaliśmy powiezmy 100, 130, 160 to zawsze miałem problem żeby go wyprzedzić.
co do skręcania , hamowania itp. uważam że każde współczesne auto z precyzyjnym układem kierowniczym, odpowiednio dostrojonym zawiasem, i dobrymi hamulcami( np . brembo) bedzie prowadziło sie dobrze nie zależnie od tego czy jest to Diesel czy bezyna ( po mimo tego że diesel ma cieższy przód np . BMW). ale na koniec: Nie nawidzę Diesli nigdy nie lubiłem, i nigdy nie polubie. Dla mnie tylko benzyna i najlepiej bez turbo!!!!! :566: :565: :562: :571:
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

A ja uważam, że auto z cięzkim silnikiem, duzą masą z przodu, będzie się prowadziło nie najlepiej, będzie strasznie ryło przodem, a to nie sprzyja szybkiej jezdzie.
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Lip, 2006   

Loko napisał/a:
Wysłany: Dzisiaj 22:40
A ja uważam, że auto z cięzkim silnikiem, duzą masą z przodu, będzie się prowadziło nie najlepiej, będzie strasznie ryło przodem, a to nie sprzyja szybkiej jezdzie


Tak to prawda ale zauwaz że nowe diesle nie są juz tak ciezkie jak kiedys.
Jak napisałwm wcześniej dla mnie tylko benzyna i juz!!! :570:
Trzeba pokazac tym wszystkim kierownikom HDI, TDI, TDCI, i Bóg wie jeszcze jaka one mają nazwę kto rzadzi!!! :565:
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 04 Lip, 2006   

Dobra miałem napisać to pisze.
Sami wiecie jakie czasy udaje mi sie na gtechu wyciągać.... Patrząc na film widać ze na początku ibi ostro odchodzi. Jedynie co mnie wkurwiło to to ze ziomek na początku mówił ze to seria a sie okazuje ze nie. Moim zdaniem i tak mi dobrze poszło, ja mam saxo stockowe a on , po modach, dostałem pół, 3/4 samochodu .Jesli bym wsadził tyle szmajsu co on w tej ibi to bym go upokarzał z dwójki. Ja tu juz nie będe mówił o dareczku naszym kochanym, ale chodzby o psvts , bez problemu go zje ( dariano opierdoli go na gorąco :D )
to tyle, ibi słaba na maxa moim zdaniem pozatym, nie wyglada wogole. ( nie ma lansu :D )
pozdro
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 04 Lip, 2006   

aaa
chciałbym dodać ze moje saxo sie zajebiscie prezentuje :D moj tuning :D idzie w dobrą strone :D
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 04 Lip, 2006   

Cytat:
ale radosc hamowania czego?? seria?? dobrze chyba wiesz, ze wszystko jest kwestia pieniedzy... i takie TDI moze duzo sprawniej hamowac niz wiekszosc tego co jest w posiadaniu osob z HH.


ziom ziom, wez sobie vtsa na serii , i ibize tdi w seri i zobacz co lepiej skręca, jedzi po zakrętach . Idąc twoim tokiem myslenia to mozna malucha zrobić na killera zakrętów.

Kod:
Ja powie tak.
Start VTS był spalony!!!
To nie tak jak miało być. Przecież napawdę mało jest autek które tak rewelacujnie odchodzą jak VTs/ S-16.

Szymon, ja mam gumy 5-cio sezonowe, orginalne micheliny z jakimi vtsy były wypuszczane, podobno guma klasyk juz. Nie moge startować z 3k rpm bo miele , mam juz sliki.Powoli składam sie do zakupu nowych opon, ale tylko na przód niestety :(
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 04 Lip, 2006   

OK, to ja zapodam teraz decydujący głos :D

Filmik fajny, widać, że Ibi radzi sobie całkiem nieźle, ale moim zdaniem porażka VTSa wynikała z marnego startu - Michał ruszył jak emeryt, a szkoda... ;)

VTS prezentuje się fajniutko, Ibizy nie widziałem więc się nie odzywam.

Koniecznie trzeba zorganizować powtórkę, najlepiej dla porównania wziąć jeszcze jakiegoś seryjnego VTSa (psvts?) i może jakiegoś nieseryjnego (dariano, saxoruzez?).

hehehe... poczułem się przez chwile jak Don King - ustawiam pojedynki :D
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 04 Lip, 2006   

Ja tak sie zastanawiam... czemu sluzy to sciganie na prostej?
Chyba niczemu. Mozna porownac dwa auta - rzeczywiscie jeden lepiej przyspiesza...
ale czego ma to dowiesc? Chyba niczego.

Przeciez jest o wiele wiecej parametow niz tylko przyspieszenie...
Włoze silnik od odrzutowca do cifa, bede najszybszy na swiecie i bede spac spokojnie do konca zycia.
Przeciez jeszcze są zakrety,tory i inne elementy gdzie liczy sie kierowca.
Uwazam ze pałowanie sie nad wyscigami na prostej to czysta profanacja.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 04 Lip, 2006   

CHORY PASTOR ALLLELLLLLLLLUJA !!!!!
eM ma racje, lipa jest takie sciganie na prostą. Najlepsze jest to ze nasze samochody nie są raczej do tego przystosowane, a my uparcie to robimy.

Wczoraj ustawiłem sie z dwoma znajomymi na motorach i latalismy po wawie w nocy, ja saxo a oni R6 i CBR ( 160 koni :D ) Umowa była taka ze chłopaki manetek nie odkręcają dokonca :D . Smiesznie było bo ciagle ich przeganiałem na zakrętach ostrch a oni mnie doganiali na prostych, a ile ubawu było.Jak sie zatrzymalismy to jeden powiedział ze troche zenujące było to jak czerwony mały samochodzik łyka ich na rondach , seri dwóch -trzech zakrętów i ludzie na przystankach sie patrzyli.( świętokoszyska plac MDM w strone centrum , dwa zakręty przy parkingu ).
Musze kupić kamere i
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 14