Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Jakarti
Pon 19 Gru, 2011
[RPP] RPP 2011
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Czesio napisał/a:
mam wrażenie ze jak sie nie ma miliona to tym bardziej :P


Czesiek ma rację, lepiej raz przed sezonem wydać trochę $$$ na porządny przegląd samochodu ( powinno się to robić co rajd, no ale zakładamy wersję nisko budżetową, więc między rajdami, można robić to troszkę inaczej) niż wykładać cały sezon kasę na reanimację tego co się wysra...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Jaco napisał/a:
Czesio napisał/a:
mam wrażenie ze jak sie nie ma miliona to tym bardziej :P


Czesiek ma rację, lepiej raz przed sezonem wydać trochę $$$ na porządny przegląd samochodu ( powinno się to robić co rajd, no ale zakładamy wersję nisko budżetową, więc między rajdami, można robić to troszkę inaczej) niż wykładać cały sezon kasę na reanimację tego co się wysra...


No ale ja o tym pisze właśnie. Teraz będzie po sezonie trzeba tylko wyklepać złożyć zawias i testować. Bo wcześniej fura chyba była świeżo złożona prawda ?
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

kubas napisał/a:
Jaco napisał/a:
Czesio napisał/a:
mam wrażenie ze jak sie nie ma miliona to tym bardziej :P


Czesiek ma rację, lepiej raz przed sezonem wydać trochę $$$ na porządny przegląd samochodu ( powinno się to robić co rajd, no ale zakładamy wersję nisko budżetową, więc między rajdami, można robić to troszkę inaczej) niż wykładać cały sezon kasę na reanimację tego co się wysra...


No ale ja o tym pisze właśnie. Teraz będzie po sezonie trzeba tylko wyklepać złożyć zawias i testować. Bo wcześniej fura chyba była świeżo złożona prawda ?


Wcześniej? tzn kiedy ? :)

w sumie to gadka bez sensu, clio jest Marka i zrobi z nim co się mu podoba..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

Marek23 napisał/a:
Geko, Baran tez nie bez powodu poszedl w vti...

Nie do końca, sprzedał Puga miał nie jeździć i kupił sobie Hondę do jazdy na codzień, Michał ogarnął sponsorów i stąd powstał pomysł zbudowania Hondy.
_________________
 
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

tak sobie czytam i czytam o jakimś składaniu fury itd...

w wypadku Marka to powinien jeździć czymkolwiek byle jeździć, wszędzie gdzie się da. póki co to pokazał tyle że potrafi iść grubo jak i głupio (czyli skilla trochę ma ale doświadczenia za mało). sorry ale jak patrzę na to z boku to zajmować wysokie miejsca to można czymkolwiek. pokazał to Marek robiąc te top10 (jadąc momentami szybko a momentami jak po bułki), jak i ten od Astry (nazwiska nie pamiętam). duża część RPP (nie mówię, że wszyscy) ma pobudowane samochody i jeździć nie umie (albo się boi albo nie wiem). dla mnie sprawa prosta -> czymkolwiek, bez wydumek, BYLE TANIO (skoro za to płacisz z własnej kieszeni to i twoje wyklepane clio będzie dobre) i jak najwięcej jeździć. lepiej przejechać 2 rajdy więcej w sezonie niż spuszczać się nad skrzynią czy czymkolwiek. zaczniesz jeździć szybko i co najważniejsze równo to można walczyć ze skrzyniami i innymi cudami. wcześniej to moim zdaniem bez sensu.

to tyle jeśli chodzi o ekspercką wypowiedź ;D
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

pumfkp, Różnica tylko taka że Marek oprócz jeżdżenia chce jeszcze walczyć o czołowe lokaty, jest sportowcem i jazda inna niż o czub go raczej nie interesuje. Nie mnie oceniać czy to dobre podejście czy nie. Faktem jest że w RPP jest pełno ludzi którzy jeżdżą ale nic nie reprezentują, jeżdżą bo lubią. Jedni na top sprzęcie inni byle czym byle jechać. Ilu zawodników tyle podejść do tego sportu.

A mówienie że trzeba jeździć zrobić wynik i zauważą Cię sponsorzy to bujda na resorach.
Nie masz pleców (czyt. własnej kasy, czyli obracasz się wśród ludzi z kasą), lub nie trafisz na kogoś kto ma plecy i szepnie parę słówek, to sobie możesz pojeździć od czasu do czasu jakiś rajd jak na niego uskładasz. W najlepszym przypadku parę razy mniej dołożysz do startów.
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

GeKo napisał/a:
A mówienie że trzeba jeździć zrobić wynik i zauważą Cię sponsorzy to bujda na resorach.
Nie masz pleców (czyt. własnej kasy, czyli obracasz się wśród ludzi z kasą), lub nie trafisz na kogoś kto ma plecy i szepnie parę słówek, to sobie możesz pojeździć od czasu do czasu jakiś rajd jak na niego uskładasz. W najlepszym przypadku parę razy mniej dołożysz do startów.


Z tego co wiem np z GSMP to dokładnie tak jest jak napisałeś, choć pewnie zaraz mi ktoś będzie tłumaczył, że GSMP to inna bajka :]
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

GeKo napisał/a:
pumfkp, Różnica tylko taka że Marek oprócz jeżdżenia chce jeszcze walczyć o czołowe lokaty, jest sportowcem i jazda inna niż o czub go raczej nie interesuje.

tak tylko żeby walczyć o czołowe lokaty to trzeba jeździć, być maksymalnie wjeżdżonym w samochód, a upalając golfa na ulicy szybszy nie będzie. z całym szacunkiem ale Marek nie jest raczej kierowcą któremu do walki z takim Tomaszczykiem brakuje tylko samochodu - brakuje mu doświadczenia przede wszystkim. (onboardów Marka nie widziałem - opieram się na tym co sam pisał)

GeKo napisał/a:
mówienie że trzeba jeździć zrobić wynik i zauważą Cię sponsorzy to bujda na resorach.

słowem o sponsorach nie napisałem.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

pumfkp, To było takie wyogólnienie, nie miało być skierowane do Ciebie :) .

Miałem okazję jeździć z Markiem i ma on jedną zajebistą rzecz którą uważam za mega atut. Zajebiście panuje nad furą, auto się go słucha, układa je sobie jak chce, a gdy jest kryzysowo to potrafi je ładnie zgasić.
Jest wielu szybkich kierowców, szybkich dzięki autu szybkich dzięki umiejętnym dobieraniu toru jazdy ale nie każdy ma taki feeling.
Daleko szukać nie trzeba np ja :rotfl: po 5 latach nie jeżdzenia, przyjechałem seryjnym sportem bez slika klepnąłem Marka, Chuchałę, Hondę 265KM i parę 4x4. Pojechałem jak po sznurku i tyle, ale gdyby było tylko mokro albo dziurawo, lub byłby to prawdziwy OS to by mnie chłopaki 106kami pozjadali bo zwyczajnie właśnie nie mam takiego feelingu żeby czuć furę gdy się ślizga lub gdy zaczyna wymykać się spod kontroli.

Bonczek, Wyścigi Górskie to już w ogóle margines motorsportu w Polsce.
_________________
 
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lis, 2011   

GeKo "filing" filingiem, ale bez regularnej jazdy nie ma mowy o wyniku, chyba że poziom RPP jest jeszcze niższy niż myślę (ale patrząc po Tomaszczyku i kilku innych których onboardy czasem tu oglądałem to raczej nie ;) )
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   

pumfkp, Oczywiście że bez regularnych startów lub ostrego upalania przed rajdem jeśli nie startujemy regularnie nie ma szans na dobry wynik. w RPP czy MP. Tzw. rozjeżdzenie to podstawa nie tyle do szybkiego co "bezpiecznego" przemieszczania się po OSach.
_________________
 
 
 

rundi 
ja! ja! wybierz mnie shrek!


auto: Jest
silnik:: xxx
moc: xxxkm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2011
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   

Nasz wspólny start z Markiem nie doszedł do skutku i nie wiem nic na temat jego jazdy oprócz tego co do mnie pisał w mailu więc o tym się nie będę wypowiadał ale ogólnie moim zdaniem do regularnego wygrywania rajdów oprócz samochodu potrzebne jest doświadczenie. Jurek też nie jest rajdowym debiutantem , jednak nawet maluchem ale trochę km nawinął po trasach rajdowych. Jest sporo sytuacji gdzie na zapoznaniu jest ok a można się domyślic jak to będzie wyglądało po przejechaniu kilku samochodów itp.
No i oczywiście rozjeżdżenie jak pisaliście również - na początku zeszłego sezonu Radek jeździł wg. mnie jak pi..a a dopiero koniec sezonu był poprawny.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   

e tam rozjezdzenie... moj kierowca po 2 latach przerwy - 8 w gen 2gi w N za Nowocieniem.
mija kolejny rok bez jezdzenia - 4ty w generalce 1 w N.

z innej beczki to jak czytam niektore wypowiedzi to odnosze wrazenie ze nie wszyscy
byli na jakimkolwiek rajdzie. nagle po skokach i f1 wszyscy znaja sie na rajdach :pom:

co do clio na odcinkach - najprosciej porownac czasy pucharu clio z 2010 do rpp.
na szybko zerknalem i jest w kratke. sa odcinki gdzie clio traci 1sek na km, ale
i kilka wygranych znalazlem.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   

106 napisał/a:
e tam rozjezdzenie... moj kierowca po 2 latach przerwy - 8 w gen 2gi w N za Nowocieniem.
mija kolejny rok bez jezdzenia - 4ty w generalce 1 w N.


Bartek, podobna sytuacja jest z Piotrkiem jeśli idzie częstotliwość startów, ale jak już jest rozjeżdżony to jest zupełnie inna jazda.
_________________
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   

GeKo napisał/a:
Miałem okazję jeździć z Markiem i ma on jedną zajebistą rzecz którą uważam za mega atut. Zajebiście panuje nad furą, auto się go słucha, układa je sobie jak chce, a gdy jest kryzysowo to potrafi je ładnie zgasić.
Jest wielu szybkich kierowców, szybkich dzięki autu szybkich dzięki umiejętnym dobieraniu toru jazdy ale nie każdy ma taki feeling.


+1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.28 sekundy. Zapytań do SQL: 14