Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RSMP] Klasa Historyczna
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 02 Lut, 2011   

Hehe, i jeszcze sie dowiedzialem ze fajne fury w rsmp jezdzily mimo nie do konca pelnej specyfikacji
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 03 Lut, 2011   

Bad-i napisał/a:
Hehe, i jeszcze sie dowiedzialem ze fajne fury w rsmp jezdzily mimo nie do konca pelnej specyfikacji


było jakieś 306 cabrio ? wiem, że w DTMie były, ale w rajdach ich nie widziałem.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 04 Lut, 2011   

Cytat:
Tomasz Kuchar zdradził na Facebooku, jaką niespodziankę przygotowuje na Rajd Lotos Baltic Cup, pierwszą rundę RSMP.

W związku z tym, że odbieramy mnóstwo zapytań o to, czym wystartujemy na Rajdzie Lotos, postanowiliśmy uchylić rąbka tajemnicy i publikujemy pierwsze zdjęcie naszego MIŚKA. Jest to Lancer Evo V, zgłoszony w nowej klasie HR-P. Od razu dementujemy informację, że jest to Evo 6.5 po Tommim Mäkinenie, bo takowe niestety, mimo, że w grupie A, to posiadało karty homologacyjne z WRC, a to powodowałoby, że musielibyśmy jechać w klasie OPEN i tym samym nie być klasyfikowanym w MP. Mimo to nasze autko też ma kilka fajnych gadżetów,ale.... szczegóły wkrótce ;-) )))

_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 04 Lut, 2011   

super sprawa, i super ze jedzie w HR ;)
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

zacna zacna
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

a tu jeszcze o leszku:
Cytat:
Leszek Kuzaj poinformował, że nie wystartuje w pierwszej rundzie RSMP 2011 - Rajdzie Lotos Baltic Cup. Czterokrotny mistrz Polski w generalce dowiedział się o rozwiązaniu Skoda Castrol BP Rally Team na kilka dni przed ogłoszeniem decyzji.

- Na pewno nie wystartuję w Rajdzie Lotos - powiedział Leszek Kuzaj. - Nie mam pojęcia w tej chwili, czy w ogóle wystąpię w RSMP. Nie znam swoich planów. Zostałem na lodzie za pięć dwunasta. Oczywiście, rozpocząłem intensywne działania, poszukiwania partnerów, sponsorów, choć jak wszyscy zdajemy sobie sprawę, w obecnej sytuacji nie jest to łatwe - zwłaszcza, jeśli chce się ścigać o pierwsze miejsca w RSMP. Postaram się pomagać zawodnikom najmłodszym stażem. To są plany na najbliższy czas. Jest kilka innych alternatyw, ale czy one dojdą do skutku to ciężko powiedzieć. Myślę, że dopiero najbliższe tygodnie mogą cokolwiek wyjaśnić.

bad-i podobno leszek juz dzwoni do fospolbisu i ruszt-montu... bedzie "pomagal" :rotfl:
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
Ostatnio zmieniony przez 106 Sob 05 Lut, 2011, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

spoko loko ale do ruszt-montu niech nie dzwoni :D
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

106 napisał/a:
Cytat:
Tomasz Kuchar zdradził na Facebooku, jaką niespodziankę przygotowuje na Rajd Lotos Baltic Cup, pierwszą rundę RSMP.

W związku z tym, że odbieramy mnóstwo zapytań o to, czym wystartujemy na Rajdzie Lotos, postanowiliśmy uchylić rąbka tajemnicy i publikujemy pierwsze zdjęcie naszego MIŚKA. Jest to Lancer Evo V, zgłoszony w nowej klasie HR-P. Od razu dementujemy informację, że jest to Evo 6.5 po Tommim Mäkinenie, bo takowe niestety, mimo, że w grupie A, to posiadało karty homologacyjne z WRC, a to powodowałoby, że musielibyśmy jechać w klasie OPEN i tym samym nie być klasyfikowanym w MP. Mimo to nasze autko też ma kilka fajnych gadżetów,ale.... szczegóły wkrótce ;-) )))

Obrazek

Kurde, ciekawe czy takie Evo 5 będzie konkurencyjne w stosunku do eNek i S2000. Ale fajnie, że wracają takie stare rajdówki :)
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

a Panowie w Krakowie juz obraduja ;)
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

martin.h napisał/a:
ciekawe czy takie Evo 5 będzie konkurencyjne w stosunku do eNek i S2000
Nie będzie.
Już parę lat temu się mówiło że obecne Nki są jak pierwsze WRC a EVO V było używane w 1997r.
106 napisał/a:
Postaram się pomagać zawodnikom najmłodszym stażem.


Czyli komuś muszę to wynająć :D

Jak nie miał przed końcem roku umowy podpisanej to czego się spodziewął cudu :]
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

GeKo napisał/a:
martin.h napisał/a:
ciekawe czy takie Evo 5 będzie konkurencyjne w stosunku do eNek i S2000
Nie będzie.
Już parę lat temu się mówiło że obecne Nki są jak pierwsze WRC a EVO V było używane w 1997r.

Widzisz Grzesiek, ja nie byłbym tego taki pewnien, fabryczna A-grupa to topowy sprzęt i o klasę wyższy niż S2000 czy N4.
Enki nigdy nie będą jak pierwsze WRC, może mocowo są porównywalne, ale w WRC/A8 mamy customowy zawias na uniballach, dużo niższą masę. A różnica w większości bierze się z opon, które są non stop rozwijane.
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 05 Lut, 2011   

I do tego bardziej zaawansowanego technologicznie Proflexa mamy juz za 12 tys w stosunku do tego co jezdzilo np w WRC końcówki lat 90.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 06 Lut, 2011   

qbus, Ale proste pytanie, czy proflex do evo 5,6 byl rozwiajny dalej od czasu gdy zaprzestano używać tych aut fabrycznie? To jest konstrukcja sprzed dekady, konstrukcje zawieszeń, rozmieszczenia podzespołów poszły mocno do przodu.
S2000 też ma zawias na Uniballach i w 100% custom. Do tego masa ta sama. Zgodzę się że mocowo takie EVO może na prostej odjeżdzać, nawet powinno(może to wystarczy). W zakręcie zostanie zmiecione przez takie S2000. Takie moje zdanie. Myślę że Kuchar głupi nie jest i zrobił sobie jakieś testy względem S2000, ale jego wybór pewnie był spowodowany budżetem.
Po 1 asfaltowym rajdzie będzie można powiedzieć czy to ma sens :]
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 06 Lut, 2011   

No z tego co mi wiadomo to tak, zamawiasz sobie do takiego auta Evo IV Proflexa i taki też Ci zrobią.

Jeszcze niedawno na węgrzech takie A grupowe Evo chyba VI klepało co się da łącznie z WRC w nowych spec np. Focus 03, Impreza S11. Myślę że dużo też zalezy od specyfiki odcinków, na naszych szybkich trasach moc może dawać spory handicap.

Cytat:
Myślę że Kuchar głupi nie jest i zrobił sobie jakieś testy względem S2000, ale jego wybór pewnie był spowodowany budżetem.


O to to :) się nie znam ale wątpie że takie A grupowe EVO bedzie tansze w uzytkowaniu niz eNka w nowej spec, gosc raczej wie co robi. No chyba że chce sobie przedewszystkim sprawiać frajdę jazdą fajną rajdówką, to też ma sens.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 07 Lut, 2011   

he he spotkanie bylo i chooy z niego sie dowiedzielismy. Nadal nie wiadomo co z klasa HR Open i jak mozna odbierac HR Replika ktora jest w regulaminie RSMP :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8