yyyy że co to niby jest? ... u mnie tego nie ma w kosztorysie
u nas też nigdy nie było... szukałeś skąd się czasami biorą takie kwoty więc Ci napisałem
Cytat:
raz na 3 rajdy mi się tak udało, tylko ja wyjeżdżałem dzień wcześniej i chyba lawete za free mieliście z tego co kojarze
dokładnie... wyjazd w dzień rajdu, paliwo do rajdówki, busa ew osobówki, coś na grilla i piwo dla mechaników.
Cytat:
Ale na pocieszenie dodam, jak slysze teraz od niektorych ile ich kosztuje jedna runda RPP to tak jakbym cofnal sie w czasie - znowu mam w glowie mysl ze mimo wszystko wydaje 2-3 razy mniej niz kilka innych ekip
Jakbyś miał więcej to też i wiecej bys wydawał... np nie Kumho a BFGoodrich itp itd
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
qbus napisał/a:
Cytat:
Ale na pocieszenie dodam, jak slysze teraz od niektorych ile ich kosztuje jedna runda RPP to tak jakbym cofnal sie w czasie - znowu mam w glowie mysl ze mimo wszystko wydaje 2-3 razy mniej niz kilka innych ekip
Jakbyś miał więcej to też i wiecej bys wydawał... np nie Kumho a BFGoodrich itp itd
Opony to akurat nie duza roznica - na BFkach bede jezdzil w przyszlym roku (i koszt bedzie wiekszy o gora 2k na sezon).
Najwiekszy koszt to wynajem takiego C2R2 dla przykladu. Sam wynajem to moje dwie rundy na bogato
Bad-i, oka, wszystko jasne:)
jeszcze jedno tylko, ile opon Ci poszło? bo też mniej więcej zakładam 4 tys na sezon u Ciebie 3 600 tylko jak to się rozłożyło z rodzajem opon, 2 komplety asfaltów + komplet deszczy może?
Jak będziesz potrzebował opon, to pisz. Będe się niedługo wyprzedawał
Tomcat, na konserwach nie ma co, szkoda zdrowia, zniechęcać się też nie, będzie dobrze ...
Luz, nie zniechęcam się, ale trochę wyrzeczeń będzie mnie to kosztowało. Już na przykład z okazji zbierania na klatkę przestałem chodzić na imprezy Tak czy tak, jeśli uda się skończyć z samochodem i coś wystartować, będzie to musiała być wersja ultra low buget. Lawete z busem i paliwem do niego będę miał gratis od mojego bardzo dobrego kumpla. Na mechanika wyznaczyłem Grześka VTS, ale jeszcze nie wiem czy się zgodzi Zaoszczędzić na pewno mogę na wyjazdach bez noclegu, ale poza tym wiele urwać się już nie będzie dało...
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Wto 23 Lis, 2010
Przem_106 napisał/a:
Jak będziesz potrzebował opon, to pisz. Będe się niedługo wyprzedawał
heh chciałbym bardzo móc skorzystać ale póki co aktualny budżet nie obejmuje rpp, ale pracujemy nad tym zresztą już widziałem, że puga też wyprzedajesz, szkoda ...
Tomcat napisał/a:
Lawete z busem i paliwem do niego będę miał gratis od mojego bardzo dobrego kumpla.
no to widzisz już masz oszczędność, i to nie byle jaką ...
Tomcat napisał/a:
ale poza tym wiele urwać się już nie będzie dało...
właśnie to jest to, że każdy kolejny szczebel rajdowy niesie ze sobą pewne koszty, których nie da się ominąć, choćby nie wiem co
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Wto 23 Lis, 2010
ade napisał/a:
poprostu dla fanu
poprostu dla fanu to chyba w ogóle w rajdach się jeździ, nie za karę przecież ... na pierwszej mojej rd-3l lawetke miałem bo to nie problem pozyczyc ale też ani pół serwisu nie miałem, nie mówiąc o mechaniku ... później pożyczyło się namiot, agregat, grilla i kumpel nie wiedzący nic o serwisie aut jeździł jako "obsługa" więc to raczej też nie był szczyt marzeń ale jakoś się objechało
Za cennikiem z mojej stronki...
Koszty startów
- Wpisowe na zawody 1200zł/ rajd
- Paliwo ok 500-800zł/ rajd (w zależności od odległości od Katowic)własny bus,laweta,
- Serwis podczas rajdu 1200-1500zł/ rajd
- Wyżywienie i nocleg 600zł/ rajd
- Serwis samochodu po i przed rajdem ok.1000zł/ rajd
- Części i opony 1500-2000/ rajd
co do kosztów pilota, to co niestety jest dla mnie niezrozumiałe,przyjęło się, że kierowca płaci również za niego jak by to nie było jego hobby tylko jego praca
Bad-i pisał ci że na 6 oponach przejechał sezon,(ja na 8 i sporo zostało no i 4 używki) ja kiedyś rozmawiałem z kolegą z klasy, który twierdził że przecież najtaniej to przed sezonem kupić 20 opon i potem to już tylko martwić się które założyć, tak że wydaje mi się że jak byś nawet miał z 10 tys na jeden rajd to spokojnie możesz je sobie wydać nawet w klasie n2 może starczyło by na małą odlotową imprezkę po rajdzie
co do kosztów pilota, to co niestety jest dla mnie niezrozumiałe,przyjęło się, że kierowca płaci również za niego jak by to nie było jego hobby tylko jego praca
Tak samo można powiedzieć o mechanikach... są tacy co robią to z zamiłowania bo lubią i taką mają pasję, inni traktują rajdy zarobkowo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach