Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
MILLERSOILS-WARSZAWA.PL
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 02 Lut, 2011   

w pugu tez zero problemow, nie zapalil sie na rozgrzanym wydechu :]
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Lut, 2011   

zapraszam na www.racing-oils.pl
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 17 Lut, 2011   

GRATKI :) Fajny projekcik
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 17 Lut, 2011   

nie dzialaja linki w "WIECEJ INFORMACJI"
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 17 Lut, 2011   

U mnie działają.:)
_________________
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Czw 17 Lut, 2011   

też już mam Millersa do skrzyni i do silniczka. Wlałem tez specyfik do benzyny.

Pewnie różnicę zaobserwuje dopiero jak będzie cieplej, ale na razie delektuje się pracą nowego sprzegła, albo i może sprzęgła i oleju...

Olej silnikowy - wydaje mi się, że później podnosi się max temp. oleju w porównaniu z Totalem. Marku jest to możliwe ?
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Lut, 2011   

napewno ten olej który masz teraz jest bardziej uniwerslany. Ten total który miałeś mniej się nadawał na zimę. Jak już Twoje 106 będzie przeznaczone tylko do upalania to wlejemy zupełnie coś innego. A co do rozgrzewania - jest to możliwe. Chociaż tym bym się nie sugerował. Liczy się temp płynięcia w odpowiednich warunkach a tą na obecną chwilę masz dobraną najlepiej jak się da. Co do samych norm producenta to masz olej który znacznie je przewyższa. Będę się starał na własnej skórze testować wszystkie swoje produkty - będę mógł odpowiadać na wszelkie pytania mając jakąś podstawę praktyczną a nie to co każdy z nas może przeczytać w necie.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Lut, 2011   

a mi na millersie 5w40 cos tak cicho cyka w silniku(zawory?? ),za rzadki jest czy jaka cholera??
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

caly czas czy tylko na zimnym ? Niewiem jaki masz układ - jeśli szklanki to albo są już zużyte wtedy wymiana, a można zalać coś bardziej gęstego. Mogą być brudne popychacze jak u mnie w ZXie i mają problem się napełnić- wtedy można spróbować zastosować płukankę przy wymianie lub rozebrać głowicę i zrobić to recznie. No a jak zawory regulowane to wyregulowac :-)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

pod linkiem "o nas" wyskakuje mi jakas ramka z doborem oleju, tak ma byc?
poza tym logo.jpg jakos dziwnie rozmazane, jakby za duza kompresja, gryzie sie to z ostra reszta.
poza tym, na szybko, jest fajnie, gratz, choc uklad strony nie nalezy do moich ulubionych.

edit: warto jeszcze zmienic search na szukaj i cos z tym trier la liste :)
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

bizon napisał/a:
pod linkiem "o nas" wyskakuje mi jakas ramka z doborem oleju, tak ma byc?


Tak dobór oleju jest wszędzie tam gdzie są jakieś informacje - tak ma być.

bizon napisał/a:
poza tym logo.jpg jakos dziwnie rozmazane, jakby za duza kompresja, gryzie sie to z ostra reszta.


faktycznie :) dzięki - poprawię sobie któregoś dnia :)

bizon napisał/a:
edit: warto jeszcze zmienic search na szukaj i cos z tym trier la liste


OK :faja:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

Vlodarsky, nie mam pojecia jaki układ,to bmw e36 328i,silnik m52b28,cos mi kiedys chyba ktos mowił o jakis szklankach.cyka i na zimnym i ciepłym((tylko troche ciszej).To grozi jakimis większymi konsekwencjami czy nie ma czym sie przejmowac???gęstszy olej to 10w40??
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

wiesz - na dobrą sprawę taki popychacz będący miedzy wałkiem rozrządu a zaworem ma za zadanie płynnie otwierać zawory minimalizując uderzenia między częściami ruchomymi - w przypadku kiedy taki popychacz nie trzyma oleju szybciej zużywa się zawór, wałek i sama praca silnika może być nierówna jeśli otwieranie i domykanie zaworów nie jest odpowiednie.

Można by zrobić zrobić coś takiego - przed wymianą zrobić płukanie (detergenty wypłuczą syfy między innymi ze szklanek) i zalać go XSS 10W40 albo nawet XFS 10W60. Jak to nic nie zmieni to bym sobie zbierał na komplet popychaczy na Twoim miejscu.


To wszystko mówię zakładając, że masz popychacze hydrauliczne właśnie :) tzw szklanki.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

oki,za 3 tyg wracam do PL,wtedy bedziem robić dila
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

rabarbar napisał/a:
a mi na millersie 5w40 cos tak cicho cyka w silniku(zawory?? ),za rzadki jest czy jaka cholera??

W C2 tez cyka, zawsze na zimnym, niezależnie od oleju (wcześniej Motul 5W40, teraz chyba Total Racing 10W50 od Marka). Cholera wie co.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12