Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
MILLERSOILS-WARSZAWA.PL
Autor Wiadomość

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 19 Lut, 2011   

Greg napisał/a:
W C2 tez cyka, zawsze na zimnym, niezależnie od oleju (wcześniej Motul 5W40, teraz chyba Total Racing 10W50 od Marka). Cholera wie co.


no wlasnie to o czym mowi Vlodek. w moim C2 tez tykalo, teraz podobno tyka bardziej. wczoraj cos tam gadalem
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 19 Lut, 2011   

:rotfl:
tak w C2 tak jest - w moim też stukały popychacze delikatnie. Są one głośne...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 19 Lut, 2011   

a u mnie w clio popychacze wręcz nap.ierdalaja :jupi: ze chodzi jak stary dizel... tyle ze u mnie tak stukają sobie cały czas.... ale np u brat w sunny gti stukały tylko na zimny, z tym ze jak stukały u niego na zimnym to dźwięk był tak przerażający jakby tłoki klepały o głowice...

ale ja mam jakieś szczęście do zaworów, w foce tez mi klepotały caaały czas, tyle ze tam były płytki zaworowe :)
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

Vlodarsky napisał/a:
:rotfl:
tak w C2 tak jest - w moim też stukały popychacze delikatnie. Są one głośne...

No, prawda jest taka, że czasem lubię je popchnąć trochę bardziej :P
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

Vlodku, jaki olej lepiej wlać do 20letniego silnika z reno (F3N), z przebiegiem ~200k km, jeżdżonego na jakimś 10W40? Program dobrał mi XFS 5w40, ale z racji tego ze byl jezdzony na 10w40 myslalem tez o XSS 10w40.
Do tego obowiązkowo plukanka przed wymiana bo silnik stal ponad rok nie odpalany a ze skrzyni wylalem jakiś muł a nie olej xD
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

na pewu sobie dobierzemy :) a później napiszę co wspólnie wybraliśmy :)

edit:
ustaliliśmy, że qbica wybrał XSS 10W40
CHARAKTERYSTYKA:

· API SL/CF
· ACEA A3, B3
· Daimler-Chrysler (Mercedes) 229.1, BMW
· VW 500.00/502.00/505.00
· Spełnia wymagania skrzyni biegów manualnej MTF-94 (Manual Transmission Fluid)
SAE klasa lepkości: 10W40
Ciężar właściwy przy 150C…0,874
Lepkość kinematyczna przy 1000C…14,2 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C…94 cSt
Indeks lepkości…156
Temperatura krzepnięcia…-36oC
Temperatura zapłonu…220oC
Lepkość na zimno przy -300C…6,570 cP
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

http://www.facebook.com/?...1013487?sk=wall

Lubcie to :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

polubiłem od pierwszego wejrzenia
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

Niestety nie ma Facebook´a ale moge dac tutaj :)

 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

pojszlo :]
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

będę się starał dawać newsa raz na jakiś czas bo wiem jak denerwujące jest zasypywanie byle czym co chwilę tablic
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

etam, zawsze mozna oznaczyc jako spam ;D
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

Vlodarsky, dzięki za pomoc w doborze oleju :* :]
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

kurcze jest nawet fiesta rs1800 do wyboru :) LUBIE TO! :jupi:
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 25 Lut, 2011   

No to dzisiaj zaprezentuje wam olej do docierania silnika na ulicy (lub wg procedury na hamowni - zalecane właśnie wg procedury na hamowni raczej)

Jest to CRO 10W40 - co ciekawe mineralny !!! zazwyczaj minerał to 15W i to z taką charakterystyką, żeby utrzymywać kompresję w starych Ładach :) tu jest trochę inaczej olej. Generalnie 10W jest dlatego, żeby było mniejsze obciążenie części silnika na zimnym motorze. Sam olej zrobiony jest tylko z myślą o docieraniu (maks 800 km przy lajtowym traktowaniu motoru) ma dodatki które mają pomagać w "ułożeniu się części", idealnie miesza się z Competition Assembly Lube (olej używany do składania silnika) no i co najważniejsze zrobiony jest aby po docieraniu nie zostawiał w silniku osadów i szlamu.

http://www.racing-oils.pl...p?id_product=70


_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13