Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RSMP] RSMP 2011
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Wydawało mi się że to Agrupa jest, a wg regulaminu to jednak musiała być eNka.

A-grupy, WRC, KitCary itp to klasa OPEN nieklasyfikowana w generalce...

"4.3.5. Samochody grupy HR będą podzielone na klasy w zależności od pojemności skokowej silnika, jak następuje:
●●klasa HR 9 do 750 cm3
●●klasa HR 10 powyżej 750 cm3 i do 1300 cm3
●●klasa HR 11 powyżej 1300 cm3 i do 1600 cm3
●●klasa HR 12 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3
●●klasa HR 13 powyżej 2000 cm3 (bez ograniczenia pojemności)
●●klasa HR P (klasa historyczna przejściowa) – regulamin techniczny dla tej klasy stanowi załącznik nr 11 niniejszego regulaminu.
Regulamin Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - 2011
Główna Komisja Sportu Samochodowego 7
RSMP
4.3.6. Samochody grupy „Open” – samochody zgodne z aktualną lub utraconą homologacją FIA lub ASN oraz zgodne z przepisami Załącznika J.
●●samochody GT
●●samochody Kit Car o pojemności silnika ponad 1600 cm3
●●samochody N4+ (max. średnica wewnętrzna wlotu powietrza do sprężarki wynosi 34 mm)
●●samochody klasy A-8 (powyżej 2000 cm3) w tym WRC
●●samochody CNG (samochody wyposażone w instalację gazową Compressed Natural Gas)
●●samochody S2000-Rally: 1.6 T engine WRC kit (WRC 2011)
●●samochody RGT Cars."


Szczerze mówiąc faktycznie nie wiem jaki sens budować eNke na poziomie technologicznym sprzed 10lat która ma konkurować z S2000 i współczesnymi eNkami.


Coś chyba namieszałeś, na jakiej podstawie stwierdziłeś, że to nie może być A grupa ?

EDIT: już wiem A8 powyżej 2000 idą do OPEN... zawiłe to strasznie...

HR-P

1. Ustalenia ogólne

1.1 Do startu w klasie HR-P będą dopuszczone samochody, które aktualnie znajdują
się w okresie dodatkowych 4 lat od daty wygaśnięcia homologacji FIA. Wykaz tych
samochodów jest opublikowany na stronie FIA w zakładce homologacje.

1.2 W sezonie 2011 w klasie HR-P nie będzie stosowany podział na grupę A i N oraz
nie będzie podziału zależnego od pojemności silnika.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

No to w takim razie dobrze wiedzieć...

Muj błond (Oskar ver.)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

Czrzanek:



:hhe:
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

Eeee.
Martin nie zrozumiałem twojego posta... o_O
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Eeee.
Martin nie zrozumiałem twojego posta... o_O


Chodziło o to Radku, że Ty jako człowiek siedzący w regulaminach sportowych powinieneś to wiedzieć, po prostu dałeś plamę :*
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

martin.h napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Eeee.
Martin nie zrozumiałem twojego posta... o_O


Chodziło o to Radku, że Ty jako człowiek siedzący w regulaminach sportowych powinieneś to wiedzieć, po prostu dałeś plamę :*



Ja bym tam nie powiedział, że Radek dał plamę, po prostu ten regulaminy są tak niejednoznaczne, że i tak lepiej zapytać Nowaka :D
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

Wiem Jaco, ja i tak jestem pełen podziwu dla Radka, bo wszystko ma w małym palcu :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 22 Lut, 2011   

No dobrze dobrze :)

Przyznaję że regulaminy na ten rok już sobie pobrałem z pzm.pl ale jeszcze ie miałem chwili żeby się z nimi zapoznać :)

Miałem sesje tydzień temu i przepisy sportowe zeszły na dalszy plan :)
Ale rzuciłem okiem w załącznik "J" na rok 2011 i chyba jest najmniej zmian od wielu lat...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

Cytat:
artłomiej Boruta - Pojedzie Twingo R2 ponieważ zawieszamy rozgrywki dla użytkowników Clio. Nie jest ideą naszą i naszych partnerów organizacja czegoś na siłę. Już o tym wspominałem, że nie ma sensu organizacji pucharu przy małej frekwencji. Znając polskie realia i budżety zawodników pięć załóg na początku sezonu skończy się dwoma w połowie. Skoro zawodnicy wybierają inną, ciekawszą i korzystniejszą alternatywę to tylko należy się cieszyć z faktu, że jest w czym wybierać.


Bez sensu to wszystko, za duzo sprzecznych informacji juz po zakonczeniu sezonu.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

Rukwa, a taki fajny był puchar Clio...
Jeździło sporo samochodów, nieźli kierowcy...

Pewnie BB za mało na tym zarobił i teraz zmiana planów :)

Inna sprawa że "R-ki" to przyszłość rajdów.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

Tutaj od dawien dawna zgadzam sie z Chrzankiem - R2 to mistrz auta i powinny latac wszedzie (ale tylko te ktore strzelaja)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

Bad-i napisał/a:
Tutaj od dawien dawna zgadzam sie z Chrzankiem


Ile mam % racji ?
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tutaj od dawien dawna zgadzam sie z Chrzankiem


Ile mam % racji ?


w tej wypowiedzi 100
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Pewnie BB za mało na tym zarobił i teraz zmiana planów :)


No nie zupełnie... Boruta wcale nie chciał pucharu Clio i został niejako do niego zmuszony... Boruta od razu chciał robic puchar Twingo R1 i R2 ale po części wymusili na nim żeby wcześniej zrobił puchar Clio
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 10