auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Wydawało mi się że to Agrupa jest, a wg regulaminu to jednak musiała być eNka.
A-grupy, WRC, KitCary itp to klasa OPEN nieklasyfikowana w generalce...
"4.3.5. Samochody grupy HR będą podzielone na klasy w zależności od pojemności skokowej silnika, jak następuje:
●●klasa HR 9 do 750 cm3
●●klasa HR 10 powyżej 750 cm3 i do 1300 cm3
●●klasa HR 11 powyżej 1300 cm3 i do 1600 cm3
●●klasa HR 12 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3
●●klasa HR 13 powyżej 2000 cm3 (bez ograniczenia pojemności)
●●klasa HR P (klasa historyczna przejściowa) – regulamin techniczny dla tej klasy stanowi załącznik nr 11 niniejszego regulaminu.
Regulamin Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - 2011
Główna Komisja Sportu Samochodowego 7
RSMP
4.3.6. Samochody grupy „Open” – samochody zgodne z aktualną lub utraconą homologacją FIA lub ASN oraz zgodne z przepisami Załącznika J.
●●samochody GT
●●samochody Kit Car o pojemności silnika ponad 1600 cm3
●●samochody N4+ (max. średnica wewnętrzna wlotu powietrza do sprężarki wynosi 34 mm)
●●samochody klasy A-8 (powyżej 2000 cm3) w tym WRC
●●samochody CNG (samochody wyposażone w instalację gazową Compressed Natural Gas)
●●samochody S2000-Rally: 1.6 T engine WRC kit (WRC 2011)
●●samochody RGT Cars."
Szczerze mówiąc faktycznie nie wiem jaki sens budować eNke na poziomie technologicznym sprzed 10lat która ma konkurować z S2000 i współczesnymi eNkami.
Coś chyba namieszałeś, na jakiej podstawie stwierdziłeś, że to nie może być A grupa ?
EDIT: już wiem A8 powyżej 2000 idą do OPEN... zawiłe to strasznie...
HR-P
1. Ustalenia ogólne
1.1 Do startu w klasie HR-P będą dopuszczone samochody, które aktualnie znajdują
się w okresie dodatkowych 4 lat od daty wygaśnięcia homologacji FIA. Wykaz tych
samochodów jest opublikowany na stronie FIA w zakładce homologacje.
1.2 W sezonie 2011 w klasie HR-P nie będzie stosowany podział na grupę A i N oraz
nie będzie podziału zależnego od pojemności silnika.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011
No dobrze dobrze
Przyznaję że regulaminy na ten rok już sobie pobrałem z pzm.pl ale jeszcze ie miałem chwili żeby się z nimi zapoznać
Miałem sesje tydzień temu i przepisy sportowe zeszły na dalszy plan
Ale rzuciłem okiem w załącznik "J" na rok 2011 i chyba jest najmniej zmian od wielu lat...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
artłomiej Boruta - Pojedzie Twingo R2 ponieważ zawieszamy rozgrywki dla użytkowników Clio. Nie jest ideą naszą i naszych partnerów organizacja czegoś na siłę. Już o tym wspominałem, że nie ma sensu organizacji pucharu przy małej frekwencji. Znając polskie realia i budżety zawodników pięć załóg na początku sezonu skończy się dwoma w połowie. Skoro zawodnicy wybierają inną, ciekawszą i korzystniejszą alternatywę to tylko należy się cieszyć z faktu, że jest w czym wybierać.
Bez sensu to wszystko, za duzo sprzecznych informacji juz po zakonczeniu sezonu.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 10 Mar, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tutaj od dawien dawna zgadzam sie z Chrzankiem
Ile mam % racji ?
w tej wypowiedzi 100
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Czw 10 Mar, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Pewnie BB za mało na tym zarobił i teraz zmiana planów
No nie zupełnie... Boruta wcale nie chciał pucharu Clio i został niejako do niego zmuszony... Boruta od razu chciał robic puchar Twingo R1 i R2 ale po części wymusili na nim żeby wcześniej zrobił puchar Clio
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach