auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011 [K/P] Amortyzatory/górne mocowania tył Clio Sport
Drodzy koledzy,
Od pewnego czasu męczy mnie jedna sprawa, mianowicie potrzebuję porównać górne mocowania tylnych amortyzatorów od Clio 172 PH1,PH2, i 182 i zwykłego. Podejrzewam, że występują 2 różne typy górnych mocowań tylnych amortyzatorów, różnią się średnicą tulejki i jakimiś innymi pierdołami. Jest to dla mnie ważne z tego względu, że moje zawieszenie GAZ jest przeznaczone do jednego typu i przypuszczam, że akurat nie do tego, który ja posiadam.
Niestety nie da się kupić samych górnych mocowań w ASO, dlatego bardzo chętnie pożyczyłbym/zakupił/prosił o zwymiarowanie i ewentualnie zdjęcia Waszych górnych mocowań.
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
Janusz napisał/a:
eeeeee, nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi, a mógłbym pomierzyć itp, bo jutro będę zrzucał zawias w clio...
potrzebny jest wymiar tulejki, która występuje przy górnych mocowaniach, ewentualnie rozmiar nakrętki którą przykręcany jest amortyzator/ewentualnie średnica gwintu oraz jak jest to możliwe to zdjęcie
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
zdjęcia wyśle ci jutro wieczorem, ale 1.3 mpx podrzuć mi adres na maila... generalnie z tego co pamiętam to w tych pożyczonych amorach które mam od WuRca, w jednym jest górne mocowanie i nakrętka, wiec jak załatwisz z nim to ja Ci to mogę wysłać a myślę ze on nie będzie miał nic przeciwko, tylko napisz do niego na PW
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
porównać górne mocowania tylnych amortyzatorów od Clio 172 PH1,PH2, i 182 i zwykłego
Yarko napisał/a:
wentualnie rozmiar nakrętki którą przykręcany jest amortyzator
Nakrętka będzie taka sama wszędzie, zapraszam do tematu o amorach na krc, wklejałem tam zdjęcia porównawcze tylnego amora zwykłego i do PHI, w średnicach nie było różnicy. A idąc tym tropem średnice tulejki tez powinny być takie same skoro średnica amora nie jest inna, dodam ze jak kupujesz amor w zamienniku to tam nie dostajesz górnego mocowania.
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
porównać górne mocowania tylnych amortyzatorów od Clio 172 PH1,PH2, i 182 i zwykłego
Yarko napisał/a:
wentualnie rozmiar nakrętki którą przykręcany jest amortyzator
Nakrętka będzie taka sama wszędzie, zapraszam do tematu o amorach na krc, wklejałem tam zdjęcia porównawcze tylnego amora zwykłego i do PHI, w średnicach nie było różnicy. A idąc tym tropem średnice tulejki tez powinny być takie same skoro średnica amora nie jest inna, dodam ze jak kupujesz amor w zamienniku to tam nie dostajesz górnego mocowania.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
pomuk wcześniej aha, na krc jest wklejona fota porównawcza amora do zwykłego clio i amora niby dedykowanego do sporta czyli KYB 55 cos tam coś tam, ale w domu mam tez fote porównawcza tej KYB do OE renault do 172 i tez jest wszystko tak samo, jedyna różnicą sa długości
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
Janusz napisał/a:
pomuk wcześniej aha, na krc jest wklejona fota porównawcza amora do zwykłego clio i amora niby dedykowanego do sporta czyli KYB 55 cos tam coś tam, ale w domu mam tez fote porównawcza tej KYB do OE renault do 172 i tez jest wszystko tak samo, jedyna różnicą sa długości
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
btw. co tam rozkminiasz z zawiasem ? tylko bez ściemy
noo dobra, wiec jak kupowałem slicki, to okazało się ze kupuje je od gościa co ma dwa clio sporty profi przygotowane do wyścigów itp (już o tym pisałem), pogadałem trochę z gościem, i odradził wszelakiego typu tańsze gwinty, poleciał natomiast zrobić tak jak planowałem czyli ori sprężyna, + dał mi namiar na gościa który regeneruje i zmienia charakterystykę amorów, może zrobić je tak ze beda jak seria, lub ze beda trochę twardsze, lub tez beton na tor, no i zmiana skoku itp itd podobno to nieco twardsze jest bardziej pod rajdy (oczywiście nie ma co tego porównywać z profi zawiasem). Gosc sie nazywa Guzik, nie wiem czy sie Guzik zna ale w każdym bądź razie ponoć niegdyś sporo osob u niego przygotowywało sobie zawiasy do sportu, teraz juz natomiast wszyscy kupuja drogie zawiasy i tyle..
wiec juz zamówiłem sprężyny od wersji CUP'a, a w juutro jestem umówiony na odstawke amorów do tego pana, i ma mi zrobić cos ala "rajd", coprawda odradzał jak chce jeździć tym an torze, bo lepiej w takim przypadku zrobić beton, no ale w sumie na tor to ja pojadę max z 4 razy w roku... odbieram we wtorek.... zobaczymy co z tego wyjdzie jest to dość ryzykowne rozwiązanie bo nie wiadomo co z tego wyjdzie... ale cóż.. ktoś musi przecierać szlaki... na pewno będzie lepiej niż na obecnym setupie, na tej ciulatej sprężynie...
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011
spoko, jeśli gościu jest sprawdzony to może to całkiem sprawnie działać
daje na to jakąś gwarancję, że się nie rozsypie po tygodniu ?
sprężyny kupiłeś te z allegro ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach