Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pimp my motorbike
Autor Wiadomość

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Bonczek napisał/a:
moja siostra


zdjęcia wrzucal ? ;D
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Nie wrzucał i nie wrzuci, ona jest normalna :>
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Bonczek napisał/a:
Nie wrzucał i nie wrzuci, ona jest normalna :>


przecież nikt nie proponuje wrzucać do wątku martina :)
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Bart, ja na pierwsze moto miałem (i mam do tej pory) Suzuki GSXR-750. To kwestia personalna, jak ktoś nie ma wyobraźni, to zabije się równie dobrze na jakiejś 125tce.
Jak będę zmieniał to na pewno na jakiegoś litra, bo mocy zaczyna już brakować, ba! w połowie pierwszego sezonu już brakowało.

Bąk, to jest Aprilia PMR H20 - ale ogólnie supermoto w takim stylu są zajebiste (I SKRĘCAJĄ NIE GORZEJ OD ŚCIGÓW !)

_________________
i kno u got soul
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Ryba napisał/a:
jak ktoś nie ma wyobraźni, to zabije się równie dobrze na jakiejś 125tce.


Ryba napisał/a:
mocy zaczyna już brakować, ba! w połowie pierwszego sezonu już brakowało.


;D
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Ryba, ja się jaram supermoto, bo zawsze mnie jarały krosówki jak jeszcze jeździłem FR na rowerze ;)

EDIT:
To mi się zawsze marzyło ehhhh xD

_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

należy pamiętać ze przerabianie enduro na supermoto , to nie tylko zmiana felg i opon (koszt zazwyczaj koło 4k) ale tez zawias (to akurat można po prostu usztywnić w firmach które się tym zajmują i nie musi być drogo) i trzeba tez zmienić błotniki/chlapacze.

ja bym chciał croosówke ale muszę jakaś kasę uzbierać :D
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Janusz, kolega ma KTM LC640 i tylko fele zmienia, masz tam szerokie lagi i wchodzi pilot power 160 =)
Zajebiste jest to, że tym się jeździ jak na rowerze ze względu na mase, a nie rzadko koni jest tyle ile kg masy.
Do tego w garażu masz dwa komplety felg, jedne z szosówkami, a drugie stricte crossowe. Wstajesz rano idziesz srać i myślisz mmhmhm DOBRA DZISIAJ MIASTO, pakujesz fele i jazda.
_________________
i kno u got soul
Ostatnio zmieniony przez Ryba Czw 24 Mar, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Co do pojemności zawsze można zmienic... nie od zawsze sie hot-em jeździło :P

Wielka prośba jak wklejacie foty dajcie krótki opis troche bedzie rozjaśniało sytułacje


Co do dużych pojemności jeździłem cbr 600 ale kupe temu mojego kuzyna....(nie miał wyobraźni) siedzi na wózku...
Jeździłem tez dr-z 450 1.......2..........strit w oczach, optymalny wybór to 125 w czterosówie
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Janusz napisał/a:
(to akurat można po prostu usztywnić w firmach które się tym zajmują i nie musi być drogo)


;D
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Janusz napisał/a:
trzeba tez zmienić błotniki/chlapacze


Że niby o światła? :>
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Cytat:
Że niby o światła? :>


nieee za światła odpowiada homologacja, czyli to czy masz enduro czy crossa, chodzi o to ze koła do crosówki maja dużo większa średnice, i jak założysz małe kólka od supermoto do oryginalnych błotników, to wygląda to trochę dziko dziko.

Yarko napisał/a:
Janusz napisał/a:
(to akurat można po prostu usztywnić w firmach które się tym zajmują i nie musi być drogo)


tja, akurat ten gosc u którego ja robiłem robi to w takich samych cenach jak samochodzie do lagi, wiec jest drogo, ale jest gość w okolicy który zajmuje się regeneracja amorów moto i bierze 100 zł od amora. chyba ze sie ma zawias za kupe siana to wtedy sie tylko przekręca gałeczkę, nie trza nic rozbierać itp, i już z terenowego zawiasu jest beton :D

Ryba napisał/a:
KTM LC640


Rybciu ale dobrze wiesz ze lc640 jest już z tych cięższych enduro, a nie takich typowych leśnych upala torów wiec tu podejście jest nieco inne, bo on w fabryce już wychodzi z innym założeniem. z tego co pamiętam to wychodzi tez w wersji super moto. ale w takiej typowej crosówce sama zmiana kół nie wystarczy.


chciałbym dodać ze ze mnie jest taki ekspert, w sumie to mocno upalałem simsona :rotfl: poza tym od czasu do czasu przejechałem się czymś z prawdziwego zdarzenia... jakas suzuka, yamaha itp itd...
ale brat w tym mocna siedzi, wiec w sumie to wiem tyle co zasłyszałem :)

w związku z powyższym, jak ktoś sie ze mną nie zgadza, to pewnie ma racje :D
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
Janusz napisał/a:
(to akurat można po prostu usztywnić w firmach które się tym zajmują i nie musi być drogo)


tja, akurat ten gosc u którego ja robiłem robi to w takich samych cenach jak samochodzie do lagi, wiec jest drogo, ale jest gość w okolicy który zajmuje się regeneracja amorów moto i bierze 100 zł od amora. chyba ze sie ma zawias za kupe siana to wtedy sie tylko przekręca gałeczkę, nie trza nic rozbierać itp, i już z terenowego zawiasu jest beton


kurde odpada, musi być poczucie taniości :/








;)
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

mOTORY kOCHAM , w tej chwili mnie nie stać :)


Co do tej małej crosówki , która wygrałem na allegro , to odbuściłem dzieciakowi
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

to ja dodam od siebie, choć nie znam się:
- motóry są dla pedałów
- kluczowy problem - do czego ma motór służyć? Cross się nie nadaje do niczego jeśli nie mieszka się na zadupiu i nie ma wokół domu mnóstwa pól/lasów na przykład. A kupowanie litra na początek to pomysł z dupy moim zdaniem, ale - jak mówiłem - się nie znam. Ja bym czasem 125 chciał mieć - dla masy małej i zwinności.
Takie coś mi się widzi na przykład jako jedyne moto (jako słabe jak cholera 250 kosztuje 13900 cennikowo):


...a jako uzupełnienie czegoś uniwersalnego:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13