Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pimp my motorbike
Autor Wiadomość

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   

To jest w sumie ciekawe bo na Jastrzębiu nie pytają, a na Poznaniu nie wiem. Ja się cieszę, że 10 lat temu zrobiłem A i B. Teraz jakieś profile kierowcy, 3 kategorie, pokręcona teoria i sam egzamin.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 10 Cze, 2015   

Kenet napisał/a:
Teraz jakieś profile kierowcy



co ?? bo właśnie robię na A i nic o czymś takim nie wiem :)
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Śro 10 Cze, 2015   

Bo jesteś stary :) to o czym Kenet pisze jest dla młodszych.
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 14 Cze, 2015   

Jaka crossowke celujesz? Pamiętasz jak zawsze mówiłem o supernogi? Właśnie od crossowki sie to wzięło :faja:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 14 Cze, 2015   

Albo jedzie się do UK wymienić prawko z B i odbierasz A i B razem :>

Kenet cross czy enduro celujesz?
_________________
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 14 Cze, 2015   

Marka bez różnicy, ~450 w 4T. Co się trafi, może być bez prawa rejestracji.

Tymczasem:







Coś tam się upala :faja:
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

GeKo napisał/a:
Albo jedzie się do UK wymienić prawko z B i odbierasz A i B razem


ze co ?? i dlaczego sie tereaz dowiaduje dopiero ??
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Kenet napisał/a:
~450 w 4T


jak chcesz typowo do upalania po krzakach i torze, to lepiej 250 :)
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Kup CRF'kę 450 =]
Posrany sprzęt
_________________
i kno u got soul
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Jeździłem KTMem 450 w czterosuwie i jest to optymalny sprzęt. 250 to by trzeba było brać dwusuwa żeby to jakoś szło ;D

http://allegro.pl/cross-p...5450805608.html

to jest faworyt, może pojadę po niego na dniach :]
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Kenet dawno nie miałeś nic złamanego? ;)

Mnie crossy kojarzą się tylko ze złamaniami- paru znajomych jeździło i każdy miał po kilka kontuzji. Koniec końców wszyscy crossy odstawili. Nie wiem jak 450 czterosuw ale faktem jest, że fajnie szły te 250tki w dwusuwie.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Kenet napisał/a:
Marka bez różnicy, ~450 w 4T


Grubo lecisz. Bardzo fajnie już się sprawdza Yamaha WR250.

Pamiętam zawody w podjeździe na Mosorny Groń w Zawoji. Wielu w mocniejszych maszynach nie dało rady a WR 250 podjeżdżały.


Janusz napisał/a:
ze co ?? i dlaczego sie tereaz dowiaduje dopiero ??


Też byłem zdziwiony.
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

GeKo napisał/a:
Janusz napisał/a:
ze co ?? i dlaczego sie tereaz dowiaduje dopiero ??


Też byłem zdziwiony.


dawaj jakieś szczegóły co i jak.
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Grubo nie grubo - generalnie wychodzę z założenia, że lepiej kupić docelowy sprzęt i się go nauczyć niż kupić słaby i zaraz zmieniać. Jeździłem 450ką i osiągi ma w sam raz.

A co do złamań to ja wiem co i jak, ale gdybym miał w obawie o zdrowie nie robić tego co mnie jara to co ja miałbym za życie...
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Alexxx 
weż to poczuj ziom!


auto: białe
silnik:: 2.3
moc: 350km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2015
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Kenet napisał/a:

A co do złamań to ja wiem co i jak, ale gdybym miał w obawie o zdrowie nie robić tego co mnie jara to co ja miałbym za życie...


W pilke idz pograc ;) polecam :>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13