ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 03 Kwi, 2011 [R] Saxo VTS
Panowie zakładam temat gdyż rozważam sprzedaż Saxo...
Zdaję sobie sprawę jak wygląda rynek, samochód jest bardzo świeży a za bezcen też go nikomu nie oddam a w całości pewnie tak by się to zakończyło, więc rozważam sprzedaż uwaga NA CZĘŚCI!
Auto znane i opisane całe jest poskładane NOWE!! Absolutnie każda gumka w zawieszeniu, łożysko cokolwiek jest NOWE! Od momentu odpalenia samochód zrobił dokładnie 351km i tak naprawdę jeszcze nie został dobrze przepałowany bo chciałem żeby wszystko się ładnie poukładało itp..
Sprzedaż na części tylko i wyłącznie dlatego że chciałbym odzyskać jak największą ilość pieniędzy jakie w to auto poszło
Krótka specyfikacja:
Silnik:
-Kuty tłok Wossner
-Wałki Cat Cams (Łukasz proszę podaj model)
-Sprężyny zaworowe Cat Cams
-Talerze zaworowe Cat Cams
-Głowica: powiększone i wypolerowane kanały wydechowe jak i ssące, podcięte prowadnice zaworowe, nowe zawory podcięte w 3 kąty
-Blok silnika: kuty tłok Wossner jw., honowany, wał jak i korby wyważone, cylindry wypolerowane
-Elektronika VEMS z opcją AFR na sondzie szeroko pasmowej
-Dolot Raceland
-Wydech: kolektor wydechowy Raceland, i potem nierdzewka fi 57.3 w środku, katalizator metalowy i końcowy wydech od Węglarskiego
-Nowa chłodnica Valeo
Zawieszenie:
-Przód: śruba Bilstein na grubych wkładach z Zerkopolu, wąskie sprężyny H&R
-Tył: Amortyzatory Bilstein B6 Motorsport (grube), Belka po full regeneracji odmalowana na nowo, nowe łożyska
-Całe zawieszenie jest na unibalach lub Poliuretanach, wszystkie końcóweczki, sworznie nowe, łożyska w piastach itp po prostu nówka
Środek:
-Fotele Mirco S2000
-Pasy Sabelt 3 cale 6 pkt. jeszcze z homo
-Kierownica Sparco
-Deska flock
-Boczki Carbon
Hamulce:
-Duży zacisk Brembo, nowe klocki Valeo, nowe tarcze ATE (kit jeszcze nie założony nawet)
-Tył nowe klocki bodajże Textary, nowe tarcze TRW
-Przewody w oplocie,
-Korektor siły hamowania Willwod
Nadwozie:
-Klatka Jarka Barana, zgodna z zał "J" bardzo mocno rozbudowana, krzyże w drzwiach na dachu i na pałąku głównym, ładnie obspawana, świeżo wymalowane z dokumentami itp
I WIELE WIELE innych
Jak napisałem wszystko jest nawet nie dotarte dobrze i nie upalone...
W samochód poszły niesamowite ilości pieniędzy, serca i nerwów i naprawdę nie palę się ze sprzedażą ale po prostu kosztowało to tyle że wiedząc od razu realizowałbym plan spełnienia marzenia z dzieciństwa
Jeśli ktoś jest zainteresowany to tel 508 216 118 lub PW ceny tak samo lub piszcie tutaj
Jak coś sobie przypomnę będę dopisywał
Pozdro
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach