Poszukuje wszelkich informacji, namiarow na ludzi znających pucharowki od podszewki. Szczegolnie chodzi mi o silnik. Z tego co mam, to posiadam artykuły z Magazynu WRC oraz regulamin ostatniej edycji pucharu.
Zastanawiam się powaznie nad budową takiego auta w wersji szutrowej ewentualnie nad zakupem gotowca.
skrzynia jak po kazdym rajdzie bedzie przechodzila rewizje i jak zmienisz biegi na taksowkarza to nie ma problemu
a tak wogole to po co sie ograniczac do specyfkacji pucharowej skoro takiego juz nie ma??
najlepsza inwestycja w 206 jest zakup skrzyni z volanta.... alez to idzie wtedy
Przem, dlaczego wlasnie 206 xs ? z ciekawosci pytam, bo silnik ten sam, skrzynia ta sama, inny zawias i buda, ale czy to na szutrze robi az taką roznicę żeby pozbywac sie gotowej 106 i uczyć się budowy drugiej rajdówki od początku tez w N2 ? Wydaje mi się że te 206 ciągle jeszcze trzymają cene, to nie lepiej iśc np. w A7 (clio) ?
A więc po kolei.
Od 5-ciu lat przez moje ręce i nogi przewineło się 5 aut typu 106 rallye/s16 sxo vts.
W międzyczasie posiadałem przez 6 lat cywilne 206 1.6 8v.
Roznica w prowadzeniu jest ogromna. Wyniki rajdow szutrowych pokazały, ze auta z mocą ok. 140km wyposazone w szperę potrafią wiele i ja w to wierzę.
Uwazam, ze w kwocie 20tys mozna zbudowac takie auto w spec. szutrowej.
Oczywiscie Clio tez jest w kręgu moich zainteresowan, ale to niestety jeszcze nie ta połka cenowa jak dla mnie. Brak znajomosci tego auta zaowocuje zwiększeniem kosztow w przygotowaniu.
Uwazam, ze takie 206 gwarantuje najlepszy stosunek jakoc/koszty co w moim przypadku ma największe znaczenie.
Celem budowy/ zakupu gotowej rajdowki ma byc tylko i wyłącznie nauka szybkiego poruszania się po nawierzchniach luznych.
Dzięki Bartek za prawidłowe podejscie do sprawy. Z Adamusem kiedys rozmawiałem, Mimo ogromnej wiedzy jaką posiada nie jest na bierząco oraz mieszka za daleko.
Skoncentruje się na terenie Olsztyna, poza tym ostatnim profesorem od 206 jest Majek.
Zawęzając temat, chciałbym zapytac jaki mogłby byc koszt załozenia pucharowych Vts-owych wałkow do zdrowego silnika i co przy okazji takiej zmiany mozna/trzeba zrobic.
Ostatnio zmieniony przez Przem_106 Wto 24 Maj, 2011, w całości zmieniany 1 raz
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 24 Maj, 2011
martin.h napisał/a:
Piotrek Adamus przejeździł na skrzyni cały sezon bez otwierania
Tak jak "oficjalnie" 90% chłopaków jeżdzących w RPP wysyłających skrzynie na przeglądy do Peugot Polska z obowiązku. Non stop jedną i tą samą sztukę nie używaną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach