sprzedam sportowy A gr. wałek rozrządu do peugeota 106 rallye 1.6 8V (tu5j2)
zdjecie sprzedawanego wałka:
- stan techniczny - bardzo dobry
- pracuje z seryjnymi talerzykami i sprezynkami
- nie wymaga podcięć na tłokach
- w moim silniku działał z seryjnym kółkiem rozrządu
na sprzedawanym wałku w specyfikacji zgodnej z homologacja gr. A dla 106 rallye
uzyskałem 136KM i 164Nm. na tym samym wałku i 4 przepustnicach 146KM i 159Nm.
z takim walkiem trzeba jechac potem na strojenie, tak?
i czy program w seryjnym kompie mozna modyfikowac, czy strojenie trzeba zrobic na jakiejs swince, albo stand alone?
pytam, bo sie nie znam kompletnie w tej kwestii
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto 14 Cze, 2011
faldzip napisał/a:
z takim walkiem trzeba jechac potem na strojenie, tak?
i czy program w seryjnym kompie mozna modyfikowac, czy strojenie trzeba zrobic na jakiejs swince, albo stand alone?
pytam, bo sie nie znam kompletnie w tej kwestii
wszystko zalezy od tego czego oczekujesz.
majac zalozony ten walek z gotowy chipem z pugsporta (z seryjna odcinka 7250)
mialem 131KM. na tych samych ustawieniach silnika plus indywidualne strojenie
na ecumasterze 3 wyszlo 136KM.... i tu i tu byl przyrost wzgledem seryjnych 103KM.
seryjny program mozna zmodyfikowac ale nie kazdy sie za to zabierze. mozna
przyjac ze koszt indywidualnego strojenia na seryjnym komputerze bedzie zblizony
do kosztu montarzu ecumastera + strojenia.... a swinie na pewno wiecej osob
zamontuje niz wystroi seryjny komputer.
majac zalozony ten walek z gotowy chipem z pugsporta (z seryjna odcinka 7250)
mialem 131KM. na tych samych ustawieniach silnika plus indywidualne strojenie
na ecumasterze 3 wyszlo 136KM.... i tu i tu byl przyrost wzgledem seryjnych 103KM.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto 14 Cze, 2011
martin.h napisał/a:
106 napisał/a:
majac zalozony ten walek z gotowy chipem z pugsporta (z seryjna odcinka 7250)
mialem 131KM. na tych samych ustawieniach silnika plus indywidualne strojenie
na ecumasterze 3 wyszlo 136KM.... i tu i tu byl przyrost wzgledem seryjnych 103KM.
Ale obróbka głowicy była ?
no byla ale nie miedzy pomiarem na 131 a 136 z det III
tu wykres mojego silnika z tym walkiem na gotowym chipie z peugeot sport
do wyniku na 136 doszla jeszcze nowa pompa paliwa bo stara byla juz slaba
i nowe wieksze wtryski - stare nie chcialy juz lac ... ale to juz w zasadzie efekt
strojenia i tego co wyszlo na rolkach... jednemy wystarcza seryjne innemu nie
- wyjdzie przy pomiarze afr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach