auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011
Byłem widziałem, wniosków kilka.
Kamil Suma największy PRZE KOOOT, to co wyprawiał na łukach z tyłu toru, miażdżyło mosznę!!! od momentu wejścia do wyjścia Pedal to the metal, mimo że miejscami już grubym slajdem szedł niczym czterołapem.
Następnie Grzybek i Mularczyk widowiskowo i bardzo szybko na limicie gumy.
Lesiak również ładnie choć za dużo walki z autem.
Niektórzy amatorzy jechali szybciej od Ligowców, tyczyło się to głównie chłopaków w sejach. Taki tor obrazuje jak w seju trzeba uczyć się szanować prędkość na wejściu by móc dobrze wyjść.
Mocowo Honda Grzybka niszczyła Hondę Kamila 7sek na torze to przepaść.
Mattowi fura przerywała dodatkowo na 2okrążeniu coś zrobili z kołem i błotnik palił oponę.
Tomcat, Pięknie to wasze EVO strzela
Kilka zdjęć mimo gryzących komarów, atakujących mrówek i kaca leczonego w słońcu udało mi się zrobić.
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011
ano się zepsuł, pierwsze moje nieukończone zawody ever
dziwne akcje generalnie już od treningu się zaczęły, ostatecznie wymieniliśmy czyujnik położenia wału i o tym zapomnieliśmy, nic się nie działo, auto szło ok, nie gasło itd
udało nam się niestety tylko pierwszą pętlę przejechać, na torze nie wyhamowałem do szykany i wciągnąłem oponę, byłem przekonany że wypadnie sama i że jest pod autem a nie między amorem, nadkolem i toyką ... niestety towarzyszyła mi przez faktycznie 2/3 przejazdu, mega spowalniała + ciężko było kierowają kręcić ... toyka od wewnątrz do drutów zdarta, śmietnik generalnie ... natomiast udział w rajdzie zakończyliśmy w 30 sekundzie odliczania do startu 3 próby pękł przewód paliwowy zaraz przy pompie, w momencie była kałuża w aucie i pod, start wstrzymany, strażaki do akcji zasypania wycieku i co z tego jak 10 minut póżniej michał ogarnął awarię, auto sprawne jak kartę trzeba było oddać
co do prób, tor jak tor ale chyba najszybsza konfiguracja z jaką się spotkałem, przez to też ciekawsza niż te znane z SMT, a mera, naprawdę fajny odcinek, jakby taki drugi był zamiast toru to uważam 3ligowcy nie mieliby na co narzekać... w jednym momencie pod długiej prostej i 6tkowych dwóch łukach 170 na budziku było, i następnie shamowanie do szykany erg-u osobiście nie widziałem ale z tego co ogladałem onboardy i konfigurację z mapki to chyba ciekawsza mera ... szkoda, że tylko raz mogłem się po niej przejechać
ja pierdziele co za niefartowny dzien...jedni dostali wykluczenie drudzy sie zepsuli pozniej historia na stacji i z jakies 3 godziny w plecy (dzieki matt za pomoc) a skonczylem rolka na tylnej kanapie clio
GeKo dogadales sie w koncu ktora jest godzina?
_________________ Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011
Wrobel napisał/a:
a skonczylem rolka na tylnej kanapie clio
wtf? tym białym co do Was przyjechał? nie wierze normalnie
GeKo, biegi mi też gorzej wchodziły przez tą oponę więc może dlatego tak wyglądało, generalnie jakaś szarpanina z autem była ... a po mecie cofnąłem i odrazu pomylona wyleciała
wtf? tym białym co do Was przyjechał? nie wierze normalnie
a jednak to prawda. do domu wrocilismy o 3 w nocy, na szczescie tylko zadrapania i jeden z pasażerów 5 szwów na ręce więc w miarę ok.
Cytat:
GeKo dogadales sie w koncu ktora jest godzina?
mistrz akcja... idzie Geko, oczka mu się świecą
"- siema
- siema no co tam?
- czy wiesz czemu jest opóźnienie?
- nie no chyba nie ma, za 5 minut mają ruszać.
- to która jest godzina?
- 12:10
- kurwa jak ty mi podałeś tą godzine jak zegarek ustawiałem"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach