auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 02 Paź, 2011
Kurde te pododbicia to jest dramat przy takim zawieszeniu... Trochę podniesienie belki by pomogło ale wtedy dupa będzie bardziej bokami na płaskim latać. Jak dobija do tych poliuretanów to zawias już nie pracuje i dlatego tak sobie skacze... Generalnie nie łatwy temat taka belka przy podbiciach...
auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Nie 02 Paź, 2011
generalnie 205 to nie łatwy temat, wystarczy popatrzeć na filmy z różnych imprez we Francji czy Belgii. czas zmienić furę..tak zawsze jest po rajdzie
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Nie 02 Paź, 2011
wtrące moje 0.05pln-ja tam sie na autach i rajdach nie znam,dwieściepiona napewno nie jest idealnym autem,napewno nie da sie tym konkurowac w rajdach z jakimis tajperami ale takiej frajdy z jazdy nie daje żadne inne fwd,nawet moje rwd wymięka w tym temacie
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Pon 03 Paź, 2011
pany, generalnie dzięki za sugestie, są one 100% potwierdzeniem tego co sam wywnioskowałem zarówno z wewnętrznych odczuć jak i analizy onboardów, aczkolwiek jak to zwykle zwykle bywa na onboardzie widać z 70% wrażeń jakie się ma live siedząc w aucie, przed tyskim wypięliśmy serwo dodatkowo i też jeszcze uczę się jazdy bez niego, wcale to nie jest takie proste
jedyne co bym polemizował to z Przemem, że za późne odkręcanie gazu z zakrętów, staram się unikać sytuacji gdy na jeszcze skręconych kołach daje pełen sandał, czekam na wyprostowanie kół i/lub pewność że jest trakcja i dopiero wtedy ogień ... właśnie z kamilem z którym jechałem i który pilotuje "na codzień" mateusza kubata w rpp rozkminialismy jego styl jazdy i tam jest: odpowiednie shamowanie, wejscie w zakret na raz, wyprostowanie i dopiero sandał, bez szarpaniny tj. dodawania i odpuszczania gazu w zakręcie
jacek, zapodaj sowjego onboarda jeszcze raz, nie załapałem się
Zakręt jest początkiem prostej, nie końcem, im wcześniej dasz gaz tym szybszy będziesz przed następnym zakrętem, oczywiście nie pełny but od razu tylko stopniowo. Ktoś, gdzieś kiedyś uczył, że gaz w zakręcie dajesz wtedy kiedy będziesz pewien, że już go nie odejmiesz. Wyczucie tego to sporo zyskanego czasu (podobno ).
Duda już długo jeździ w FWD, czy Maluch to taka dobra szkoła?
Od tego roku... "nasz" mechanik budował to auto razem z młodym
Cytat:
są one 100% potwierdzeniem tego co sam wywnioskowałem zarówno z wewnętrznych odczuć jak i analizy onboardów, aczkolwiek jak to zwykle zwykle bywa na onboardzie widać z 70% wrażeń jakie się ma live siedząc w aucie
Powtórze to co chłopaki ale generalnie wygląda to tak jakby Ci mocno brakowało wiary w siebie, sporo zawachań, podobnie wygląda jazda Klaudi, na takich oesach jak te jeszcze straty spowodowane taką jazdą nie są tak duże, raz odcinki krótkie dwa mało szybkich miejsc ale niestety na rpp taka jazda to zamykanie tyłów, no i dohamowania wydają się zdecydowanie zbyt wczesne. Nie wiem z czego to wynika ale chyba generalnie nie jesteś zbyt zadowolony z siebie po tym rajdzie? Bywało lepiej przecież.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pon 03 Paź, 2011
rabarbar napisał/a:
a tam sie na autach i rajdach nie znam,dwieściepiona napewno nie jest idealnym autem,napewno nie da sie tym konkurowac w rajdach z jakimis tajperami ale takiej frajdy z jazdy nie daje żadne inne fwd,nawet moje rwd wymięka w tym temacie
nie ma takiej kurka opcji żeby taka 205 dawała więcej funu niz podobnie zmodzone RWD Rabi, poprostu nie ma!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach