auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 05 Paź, 2011
Ja już do końca w te teorię nie wierzę, każdy model jest inny. Tak jak niby kolektor 4-2-1 w clio powinien poprawiać dół i średni zakres, a tak naprawde poprawia górę względem 4-1.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 05 Paź, 2011
Ja tak sobie jeszcze do szper pozwolę wrócić. Jak jest z Torsenem? Nie jest to rozsądne rozwiązanie? Jak Ade pisał - nie ma spięcia wstępnego, a modyfikator plus można szczerze polecić... A, nie, to wcześniej. No ale w każdym razie - Torsen nie ma spięcia wstępnego, więc chyba nie przeszkadza aż tak, hę?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Śro 05 Paź, 2011
Rozmawiałem wczoraj z osobą, która ma pojęcie o temacie i stwierdziła, że jednak ośka z lekko spiętą szperą powinna byc szybsza od ośki na normalnym dyfrze w warunkach zimowy, które nie wiele różnią się od jazdy po szutrze ( czyli luźnej nawierzchni).
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Śro 05 Paź, 2011
rozmawiałem wczoraj z Tomalą - chce się szybko pozbyć saxo (stąd promo cena), bo wchodzi w grubszy projekt. Przebąkiwał coś o doładowanej wołdze na trackday'e.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach