Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka rajdówka? Dyskusja
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012   

Napiszę tutaj, choć to może nie najlepsza opcja do 3 ligi.

Ostatnio przeglądałem dokumencik skody z elementami kitu do Fabii R2 i trzeba przyznać, że Czesi poszli grubo przygotowując ten samochód i to tłumaczy wysoką cenę jak na R2.

Od strony technicznej to auto jest kozackie zaczynając od wiązki po wykończenie wnętrza, kochałbym takie :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012   

Jaco napisał/a:
Napiszę tutaj, choć to może nie najlepsza opcja do 3 ligi.

Ostatnio przeglądałem dokumencik skody z elementami kitu do Fabii R2 i trzeba przyznać, że Czesi poszli grubo przygotowując ten samochód i to tłumaczy wysoką cenę jak na R2.

Od strony technicznej to auto jest kozackie zaczynając od wiązki po wykończenie wnętrza, kochałbym takie :]


Czyli Fiorda bije pod każdym względem, łącznie w aspekcie brzydoty :D
_________________
 
 
 

Koto 
plotki... plotki...


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6
moc: 103km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Cieszyn

Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012   

GeKo napisał/a:
łącznie w aspekcie brzydoty


Tutaj czesi poszli najgrubiej.
_________________
Loud pipes save lives!
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012   

GeKo napisał/a:


Czyli Fiorda bije pod każdym względem, łącznie w aspekcie brzydoty :D




Fiesta miała być tanią ( jak na R2), łatwo dostępną rajdówką z przeznaczeniem do pucharów markowych, i tak jest ( Biorąc pod uwagę liczbę sprzedanych kitów w europie i nie tylko, można śmiało powiedzieć, że projekt odniósł sukces) . Wiele elementów pozostało seryjnych, właśnie ze względu na koszty. Oglądając fiestę, można bardzo łatwo doszukać się elementów które można by poprawić, zastąpić odpowiednikami topowych firm, ale każda taka poprawka generuje dodatkowe koszty...

to tak trochę na obronę Fiesty :) , bo wszyscy zawsze porównują ją z C2 czy Fabią i niby racja bo to też R2, ale nie do końca, bo już założenia przy projektowaniu tych samochodów były zupełnie inne...

Co do fabii, to bardzo mi się podoba to, że Czesi przygotowali prawdziwą rajdówkę, której do dobrych starych kit-karów brakuje tylko trochę KM. :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Łukasz 
Janko Muzykant to mój misztrz

auto: Clio Sport ph2
silnik:: 2.0
moc: 182km
Dołączył: 20 Mar 2012
Skąd: Mazury

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012   

Sorki za uderzenie z grubej rury. Tak Przemku, mam Clio po Bejbiku. Co do awaryjności to przez 1,5 sezonu w aucie nie było awarii. Na Polskim poszła półoś Sadeva ale była kupiona jako używka i nie było zapasu. Do tego czasu Krzysiek łoił tym autem całą plejadę regularnie startujących ludzi w wozach wartych tyle co 25sztuk Clio. Kolega jeździł Ph1 kilka rajdów na krótkiej skrzyni ze szperą i na seryjnych półosiach nic się nie zadziało.
Co do porównania pucharowego Puga z Clio to raczej jest słaby pomysł. No chyba że napiszę Ci że w porównaniu do Reni to Pug stoi w miejscu. Potwierdzam, że topowo przygotowany Peugeot na szutrze jest dobrą opcją ale jeżeli mamy wybór rajdowej broni za około 35 tysięcy, bo tyle trzeba włożyć w topowego Puga, to zdecydowanie szybsze w tych pieniądzach będzie Renault. Przewagą nie do przeskoczenia jest motor a skrzynie biegów mimo wszystko we francuzach nie powinny zostawać seryjne i to jedyna moim zdaniem uwaga odnośnie awaryjności Clio
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012   

Łukasz napisał/a:
Potwierdzam, że topowo przygotowany Peugeot na szutrze jest dobrą opcją ale jeżeli mamy wybór rajdowej broni za około 35 tysięcy, bo tyle trzeba włożyć w topowego Puga, to zdecydowanie szybsze w tych pieniądzach będzie Renault


Nie sposób przyznać Łukaszowi racji, ale pamiętajmy też że te samochody jednak sa z dwóch róznych klas pojemnosciowych, a jak mawiają niemcy pojemności skokowej nic nie zastąpi.

206 musi się borykać w klasie z C2R2, Clio z CTR.
Według mnie bezwzględnie Clio jest lepszym wyborem.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12