marzy mi sie RD3L - Rajd Czechowicki bylby boski, do tego jakis Warminski i juz w ogole super, ale z braku hajsu bede zmuszony ponownie wygrac Puchar Toru Slomczyn w klasie 3
Renault TWINGO R2 w najnowszej specyfikacji 2011. Przygotowane pod opcję EVO ( 197 KM - od 03.2012). Nowe nadwozie (listopad 2011). Sekwencyjna skrzynia biegów SADEV, silnik 2Brally, elektronika Magneti Marelli, wyświetlacz Magneti Marelli, klatka CrMo, hydrauliczny hamulec ręczny, itd. Wszystkie ważne homologacje. W cenie pakiet części zamiennych, felgi SPEEDLINE 16" oraz opony. Również w cenie GRATIS SERWIS w sezonie 2012.
tego samego co kazdej nocy Pinky! Piniędzów! Bo auto jesli chodzi o wyposazenie wnetrza, to chyba spelnia wymogi (no poza dwoma gasnicami 2kg ale to pikus), ale trzeba ogarnac sprawnosc techniczna (aku, chlodnica, chyba cos jest z belka ) - auto juz 2 miesiace stoi i przymarza do ziemi ale jest szansa, ze na swieta cos zostanie juz poczynione w kierunku odprzystankowania Poza tym to licencja dla mnie i brata jako pilota (tym sie slabo interesowalem na razie, wiec nawet nie wiem co i jak, poza tym ze koszt to ztcp 360pln/rok i 200pln/rok), i ciuchy/kask - ale to mozna wypozyczyc co przy 1-2 startach pewnie sie bardziej oplaci niz kupowac.
Najgorzej, ze musze pocisnac teraz z magisterka, wiec tez nie mam czasu, ale jakby ktos chcial mi w tej kwestii pomoc to zapraszam
Nowy podział na klasy(wg. wytycznych FIA klasa od 5 do 10 w rpp, zlikwidowanie A0 i N0 a raczej przeniesienie ich tam gdzie ich miejsce), wpisowe wyższe o 100 zł, nowy sposób wysyłania zgłoszeń (baza zawodników na stronach pzm) rajdy dluzsze bo ok 80 km, Hans potwierdzony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach