auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 06 Sty, 2012
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.
Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.
Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem
Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.
Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 06 Sty, 2012
Mick napisał/a:
z tego co kojarzę, to na budach z z RSa budowali zawsze EVO 9 do sportu...
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem
tak ale na polske mogli latac w ostatnich sezonach zbudowanych na GSR. Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie
Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie
Do GSMP niech buduje.
W N też chyba nie wolno.
Ostatnio zmieniony przez qbus Sob 07 Sty, 2012, w całości zmieniany 1 raz
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.
Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.
Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem
Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.
Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a
Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012
qbus napisał/a:
Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie
Do GSMP niech buduje.
W N też chyba nie wolno.
NIe chce tutaj nikogo bronic, ale nawet od kwietnia to jeden ptak. Takiego samochodu prywatnie nie buduje sie miesiac. Bo wystarczy ze zrobisz klatke i lakier przed komunikatem i juz jestes 20.000 w plecy
Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).
Z innej beczki, dlaczego buduje saxo skoro moglbym na ten rok zbudowac 106 maxi? Nie uwazaz ze takie regulaminy powinny byc przedstawiane przynajmniej rok wczesniej (lub nawet dwa).........
Aha i co lepsze, jest teraz nowy regulamin, ale jak to zwykle w PL bywa. Nikt nie wie jaki bedzie nastepny
Dlatego buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych. Lancer Evo 9 RS nie jest dużo droższy od GSR'a, a napewno ta różnica nie jest duża w porównaniu do kosztów budowy takiego auta. Pozatym mamy prawie całkowicie przygotowane auto pod homologację i wystarczy wspawać klatkę i zamontować kubły, szelki i kierownicę itp. Pozatym w RS'ie mamy pasywny dyfer i nie trzeba niczego przekładać, a chyba też minimalnie silnikowo różni się RS od GSR'a (turbo?).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach