Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RSMP] RSMP 2012
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Bad-i napisał/a:
to juz wiem dlaczego Rudy taki załamany



ale za to jaki ma fajny filmik :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Vlodarsky napisał/a:
Bad-i napisał/a:
to juz wiem dlaczego Rudy taki załamany



ale za to jaki ma fajny filmik :)


z tego filmiku tylko jedno jest pozytywne - to ze JJ od niego wynajl evo na barborke (jakis procent budowy sie zwrocil)
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

z tego co kojarzę, to na budach z z RSa budowali zawsze EVO 9 do sportu...

A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Mick napisał/a:
z tego co kojarzę, to na budach z z RSa budowali zawsze EVO 9 do sportu...

A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)


tak ale na polske mogli latac w ostatnich sezonach zbudowanych na GSR. Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie


Do GSMP niech buduje.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

albo na ułęż




















:hhe:
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie


Do GSMP niech buduje.


W N też chyba nie wolno.
Ostatnio zmieniony przez qbus Sob 07 Sty, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

qbus napisał/a:


W N też chyba nie wolno.


Miałem na myśli E1 :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Myślę że Ułęż będzie OK :D
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

CHRZANEK napisał/a:
qbus napisał/a:


W N też chyba nie wolno.


Miałem na myśli E1 :)


No to co za różnica E1 czy Open w RSMP? :)
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Śmieszne są te regulaminy :>
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

qbus napisał/a:
Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie


Do GSMP niech buduje.


W N też chyba nie wolno.


NIe chce tutaj nikogo bronic, ale nawet od kwietnia to jeden ptak. Takiego samochodu prywatnie nie buduje sie miesiac. Bo wystarczy ze zrobisz klatke i lakier przed komunikatem i juz jestes 20.000 w plecy :/

Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).

Z innej beczki, dlaczego buduje saxo skoro moglbym na ten rok zbudowac 106 maxi? Nie uwazaz ze takie regulaminy powinny byc przedstawiane przynajmniej rok wczesniej (lub nawet dwa).........

Aha i co lepsze, jest teraz nowy regulamin, ale jak to zwykle w PL bywa. Nikt nie wie jaki bedzie nastepny :]
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Dlatego buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych. Lancer Evo 9 RS nie jest dużo droższy od GSR'a, a napewno ta różnica nie jest duża w porównaniu do kosztów budowy takiego auta. Pozatym mamy prawie całkowicie przygotowane auto pod homologację i wystarczy wspawać klatkę i zamontować kubły, szelki i kierownicę itp. Pozatym w RS'ie mamy pasywny dyfer i nie trzeba niczego przekładać, a chyba też minimalnie silnikowo różni się RS od GSR'a (turbo?).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 13