Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RSMP] RSMP 2012
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Jaco napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:


Ja rowniez. Wychowałem się na tym aucie.
Niestety baza, tj auto to chyba najmniejszy wydatek i tu chyba nie ma znaczenia, czy będzie to CC warte jako baza 3tys., czy 106/saxo jako baza 7-10tys. Pozostałe koszta tj. klatka, fotele, systemy, HANSY będą kosztowac tyle samo do kazdego auta.
A jesli miało by to jechac w RPP, to koszty samego udziału w rundzie będą porownywalne dla kazdego auta :/ wpisowe, dojazd, paliwo, noclegi itp.
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Z paliwem to bym się nie zgodził, że tyle samo ale to i tak niewielka różnica.największa w cenie części mechanicznych iw budowie iw eksploatacji..nawet opony na kilka startów do sc/cc a do czegoś na 16 czy 17 cali to już trochę kasy do przodu chyba
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

martin.h napisał/a:
Dlatego buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych


Po tym co tu piszecie, brzmi to bardzo sensownie.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

ja też twierdzę że buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych ;D
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Przem_106 napisał/a:
Jaco napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:


Ja rowniez. Wychowałem się na tym aucie.
Niestety baza, tj auto to chyba najmniejszy wydatek i tu chyba nie ma znaczenia, czy będzie to CC warte jako baza 3tys., czy 106/saxo jako baza 7-10tys. Pozostałe koszta tj. klatka, fotele, systemy, HANSY będą kosztowac tyle samo do kazdego auta.
A jesli miało by to jechac w RPP, to koszty samego udziału w rundzie będą porownywalne dla kazdego auta :/ wpisowe, dojazd, paliwo, noclegi itp.


no niestety pewnych kosztów nie da się przeskoczyć i zawsze musimy je wliczyć czy jedziemy maluchem czy S2000 to zawsze trzeba gdzieś spać coś zjeść itp... ale idea takiego pucharu cieniasów na seryjnej gumie i powiedzmy z takimi samymi klatkami, fotelami i resztą wyposażenia jest ciekawa :] i tu można by urwać troszkę grosza
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Cytat:
Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).


Leci w RSMP, tak jak w dotychczasowej formie czyli DS'y i C2R2.
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

martin.h napisał/a:
chyba też minimalnie silnikowo różni się RS od GSR'a (turbo?).

turbo w RS jest inne, ale z tego co słyszałem to i tak używa się tego z GSR'a, bo jest trwalsze i tańsze. Oprócz tego jest inny zawór upustowy(metalowy a nie plastik) i minimalnie większa pojemność
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

qbus napisał/a:
Cytat:
Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).


Leci w RSMP, tak jak w dotychczasowej formie czyli DS'y i C2R2.


jest gdzies potwierdzenie tej informacji??

Martin.h - zgadzam sie z tym zeby budowac samochod bazujac na homo a nie na krajowych regulaminach. Tylko teraz mi powiedz po co ktos buduje C2R2 (lub kupuje nowe) skoro w tym roku z takim CLIO R3 nie ma szans ?? Mi chodzi o sam fakt przygotowywania regulaminow.
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Nie wiem, tak mi wczoraj mówili Kornicki z Hundlą czyli sami zainteresowani. Widocznie zawodnicy coś tam wiedzą.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

qbus napisał/a:
Nie wiem, tak mi wczoraj mówili Kornicki z Hundlą czyli sami zainteresowani. Widocznie zawodnicy coś tam wiedzą.


he he zajebiscie :D

a chooye z PZM nawet nic nie napisza
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Sty, 2012   

Bubik podobno fiesta r2
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 08 Sty, 2012   

kosmita napisał/a:
używa się tego z GSR'a, bo jest trwalsze i tańsze.

Z tego co wiem to raczej używa się turbo z Ralliartu na tytanowych łopatkach i kosztuje raczej sporo :]
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 08 Sty, 2012   

Jaco napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Jaco napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:


Ja rowniez. Wychowałem się na tym aucie.
Niestety baza, tj auto to chyba najmniejszy wydatek i tu chyba nie ma znaczenia, czy będzie to CC warte jako baza 3tys., czy 106/saxo jako baza 7-10tys. Pozostałe koszta tj. klatka, fotele, systemy, HANSY będą kosztowac tyle samo do kazdego auta.
A jesli miało by to jechac w RPP, to koszty samego udziału w rundzie będą porownywalne dla kazdego auta :/ wpisowe, dojazd, paliwo, noclegi itp.


no niestety pewnych kosztów nie da się przeskoczyć i zawsze musimy je wliczyć czy jedziemy maluchem czy S2000 to zawsze trzeba gdzieś spać coś zjeść itp... ale idea takiego pucharu cieniasów na seryjnej gumie i powiedzmy z takimi samymi klatkami, fotelami i resztą wyposażenia jest ciekawa :] i tu można by urwać troszkę grosza


Tyle że komplet seryjnych gum to jakieś 400zł, i 2 rajdy na nich objedziesz, skrzynia sezon wytrzyma bez remontu.
komplet klocków to jakieś 250zł.
Ogólnie to było najtańsze rajdowanie jakie mogło być. W żadnym następnym pucharze nie pojawiało się po 20 aut i więcej na starcie.
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 08 Sty, 2012   

GeKo napisał/a:
kosmita napisał/a:
używa się tego z GSR'a, bo jest trwalsze i tańsze.

Z tego co wiem to raczej używa się turbo z Ralliartu na tytanowych łopatkach i kosztuje raczej sporo :]

Ralliart nie produkuje turbosprężarek, cała polska czołówka używa turbosprężarek z RS'a (przynajmniej 2 lata temu tak było).
Ostatnio zmieniony przez martin.h Nie 08 Sty, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Nie 08 Sty, 2012   

martin.h napisał/a:
(bynajmniej 2 lata temu tak było)

czyli nie było tak? :>
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 12