Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

Dlaczego tak pozno :wall: :wall: :wall:

W sumie to mam juz płytki w progach wspawane, ale nie wyszło to za dobrze i będzie poprawka. Chyba, ze uda mi się takie zdobyc, bo oryginalne otwory zostawiałem obok.
Kto w Polsce handluje SABELTEM?

Trzeba wywołac Micka do Tablicy.

Osobą ktora zasłuzyła na pomuka, to JACO :rotfl:
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

I ja za odświeżenie wątku ;D
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2012   

Przem_106 napisał/a:

Kto w Polsce handluje SABELTEM?





http://www.sabelt.com.pl/...nikow--fia.html
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 07 Cze, 2012   

Panowie jakie muszę kupić śruby żeby zamontować kubeł do bocznych mocowań? Wiem już, że 4, ale przydałoby mi się znać wymiary i jakieś inne przydatne info np rodzaj łba lub twardość ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 08 Cze, 2012   

twardosc nie mniej niz 8,8 a najlepiej 10,9
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 08 Cze, 2012   

A reszta? :)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 08 Cze, 2012   

Bonczek napisał/a:
Panowie jakie muszę kupić śruby żeby zamontować kubeł do bocznych mocowań? Wiem już, że 4, ale przydałoby mi się znać wymiary i jakieś inne przydatne info np rodzaj łba lub twardość ;)


Rodzaj łba nie ma znaczenia, może być na imbus, albo 6-cio Kątna... Co do rozmiaru to chyba śruby M8 są... i nie zapomnij o podkładkach.

No i jeśli posadzisz kubeł, tak, że mocowanie będzie na wysokości przelotki bocznej ( tzn. jeśli będzie ją zasłaniać) , to trzeba zrobić jakiś dystans ( między kubeł, a mocowanie) , żeby pas mógł sobie przechodzić między kubłem, a mocowaniem :)
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Sob 09 Cze, 2012   

do kubłów to kup sobie najlepiej pare śrubek nierdzewnych, m8 na imbusa 6tkę, takie jak zazwyczaj dodają do kubłów ( przynajmniej takie były w futurach i w któryś sparco widziałem)
a kupisz je chyba nawet w castoramie na wagę, czy w jakimś sklepie z art. metalowymi.

a co do mocowania ja bym sugerował jak gdzieś nachodzi w okolice przelotek albo jest za wysokie, przyciąć je do pożądanego kształtu i już problem z głowy + waga miejsza ;D
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 09 Cze, 2012   

Bonczek, wal do Asmet'u tam kupisz te śrub za grosze. Jak piszą są to M8 najlepiej na imbusa, a twardość min. 10.9 ale nie zaszkodzi łyknąć 12.9. W AsMet i tak za siatkę takich zapłacisz kilka pln.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Sob 09 Cze, 2012   

Bonczek,
Fabory.. podaj wymiary i masz jutro od reki ;)
12.8 ?? ;) chyba Ci podejdzie?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 09 Cze, 2012   

Emerytek to podrzuc mi jutro :) )
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

EmerytRs2 napisał/a:
12.8 ??


12.9 nie mów, że nie znasz? :lol2:

http://www.asmet.com.pl/sruby_imbusowe.htm
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Pon 11 Cze, 2012   

znam tylko 90-60-90 :]

może i jest 12.9 :)
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 11 Cze, 2012   

:lol2: :lol2: :lol2:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Mamy taki delikatny spór ze znajomym:

Czy takie mocowanie płytek po zewnętrznej stronie blachy podłogi, nakrętką w kierunku podłogi i obspawanie po całości jest zgodne z tym co mówi załącznik J:



a tak to kolega wykonał + obspawał całe płytki po obwodzie, a nie tylko te 4 smarki:

na tunelu


na progu



Moim zdaniem to jest niezgodne ze sztuką, bo płytki powinny być pod podłogą, a jedyny jego argumentem jest to, że nie wie jak to wpawać w zamknięty próg, więc i na tunelu zrobił po wierzchu żeby wygladało ok :wall:

Co na to eksperci?
Ostatnio zmieniony przez Kenet Pon 26 Lis, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13