W sumie to mam juz płytki w progach wspawane, ale nie wyszło to za dobrze i będzie poprawka. Chyba, ze uda mi się takie zdobyc, bo oryginalne otwory zostawiałem obok.
Kto w Polsce handluje SABELTEM?
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 07 Cze, 2012
Panowie jakie muszę kupić śruby żeby zamontować kubeł do bocznych mocowań? Wiem już, że 4, ale przydałoby mi się znać wymiary i jakieś inne przydatne info np rodzaj łba lub twardość
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pią 08 Cze, 2012
Bonczek napisał/a:
Panowie jakie muszę kupić śruby żeby zamontować kubeł do bocznych mocowań? Wiem już, że 4, ale przydałoby mi się znać wymiary i jakieś inne przydatne info np rodzaj łba lub twardość
Rodzaj łba nie ma znaczenia, może być na imbus, albo 6-cio Kątna... Co do rozmiaru to chyba śruby M8 są... i nie zapomnij o podkładkach.
No i jeśli posadzisz kubeł, tak, że mocowanie będzie na wysokości przelotki bocznej ( tzn. jeśli będzie ją zasłaniać) , to trzeba zrobić jakiś dystans ( między kubeł, a mocowanie) , żeby pas mógł sobie przechodzić między kubłem, a mocowaniem
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Kwi 2012 Skąd: kk
Wysłany: Sob 09 Cze, 2012
do kubłów to kup sobie najlepiej pare śrubek nierdzewnych, m8 na imbusa 6tkę, takie jak zazwyczaj dodają do kubłów ( przynajmniej takie były w futurach i w któryś sparco widziałem)
a kupisz je chyba nawet w castoramie na wagę, czy w jakimś sklepie z art. metalowymi.
a co do mocowania ja bym sugerował jak gdzieś nachodzi w okolice przelotek albo jest za wysokie, przyciąć je do pożądanego kształtu i już problem z głowy + waga miejsza
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 09 Cze, 2012
Bonczek, wal do Asmet'u tam kupisz te śrub za grosze. Jak piszą są to M8 najlepiej na imbusa, a twardość min. 10.9 ale nie zaszkodzi łyknąć 12.9. W AsMet i tak za siatkę takich zapłacisz kilka pln.
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 26 Lis, 2012
Mamy taki delikatny spór ze znajomym:
Czy takie mocowanie płytek po zewnętrznej stronie blachy podłogi, nakrętką w kierunku podłogi i obspawanie po całości jest zgodne z tym co mówi załącznik J:
a tak to kolega wykonał + obspawał całe płytki po obwodzie, a nie tylko te 4 smarki:
na tunelu
na progu
Moim zdaniem to jest niezgodne ze sztuką, bo płytki powinny być pod podłogą, a jedyny jego argumentem jest to, że nie wie jak to wpawać w zamknięty próg, więc i na tunelu zrobił po wierzchu żeby wygladało ok
Co na to eksperci?
Ostatnio zmieniony przez Kenet Pon 26 Lis, 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach